Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Πέμπτη, Οκτωβρίου 10, 2024

ΠΡΕΒΕΖΑ: Μπάρκας για τις εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ "Δεν συμμετέχω στον εσωκομματικό ορυμαγδό"


Για τις εξελίξεις και το πολεμικό κλίμα στον ΣΥΡΙΖΑ, την υποψηφιότητα του Στέφανου Κασσελάκη αλλά και την επόμενη ημέρα μίλησε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Κώστας Μπάρκας στους Νίκο Χατζηνικολάου, Κάτια Μακρή και Αντώνη Δελλατόλα από τη συχνότητα του Realfm 97,8.

«Αυτή η συζήτηση έτσι όπως έχει εξελιχθεί στο κόμμα μου με θλίβει. Μου προκαλεί αμηχανία» είπε ο Κώστας Μπάρκας. «Θεωρώ ότι θα πρέπει ο ΣΥΡΙΖΑ, αν δεν έχει χαθεί το τρένο, ταχύτατα να διεκδικήσει την ενότητα στο εσωτερικό του και να κάνει αυτά τα οποία έχει αποφασίσει η Κεντρική Επιτροπή», τόνισε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.

Μάλιστα αναφέρθηκε και στις δηλώσεις της Θεοδώρας Τζάκρη και σχολίασε ότι η ενότητα του κόμματος δεν διατηρείται όταν «κάποιος στέλεχος του κόμματος λέει ότι ακόμη και να μην κατέβει υποψήφιος ο Στέφανος Κασσελάκης θα κατεβάσουμε τα παπούτσια του ή το σακάκι του υπονοώντας ότι ελέγχουμε ένα μεγάλο μέρος της εκλογικής βάσης άρα δεν έχουμε κανέναν σεβασμό στην μυστικότητα της ψήφου. Εμένα αυτά τα πράγματα με θλίβουν».

Στο ερώτημα αν είναι υπέρ της διαγραφής του Στέφανου Κασσελάκης ο Κώστας Μπάρκας απάντησε: «Εγώ δεν θέλω να αποκλείσω κανένα. Είμαι από τα στελέχη εκείνα τα οποία διεκδικούν την τρίτη λύση, δηλαδή ότι δεν συμμετέχω σε αυτό τον ορυμαγδό τον εσωκομματικό. Εγώ αντιπολίτευση στην ΝΔ κάνω».

«Ως κομματικό μέλος σας λέω ότι εγώ δεν θέλω να διαγράψω κανέναν. Δεν φοβάμαι κανέναν. Είμαι από τους ανθρώπους που παίρνω πάντα ανοιχτά θέση. Δεν είμαι σε καμία τάση επικριτών του Στέφανου Κασσελάκη. Τοποθετούμαι επικριτικά σε όσα ακούγονται ένθεν κακείθεν στο εσωτερικό του κόμματος αυτή τη στιγμή, τα οποία κατά την άποψη μου δημιουργούν τις προϋποθέσεις της πλήρους ρευστοποίησης του κόμματος. Εμένα η αγωνία μου είναι να μην γίνει αυτό το πράγμα», υπογράμμισε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.

Όσον αφορά στο εάν ο Στέφανος Κασσελάκης έχει δικαίωμα να είναι υποψήφιος πρόεδρος ο Κώστας Μπάρκας σχολίασε ότι «έχουν δικαίωμα να είναι υποψήφιοι όλοι και όλες που καλύπτουν τις τρεις προϋποθέσεις οι οποίες έχουν περάσει από την Κεντρική Επιτροπή. Βεβαίως πρέπει να εκφράζουν τις απόψεις και την θέση του κόμματος. Αυτά που ο ΣΥΡΙΖΑ λέει ένα κόμμα το οποίο προσδιορίζεται ως ένα κόμμα της Αριστεράς, της Κεντροαριστεράς που θέλει να υπερασπιστεί τα δικαιώματα των πολιτών της χώρας».

Για την αναβολή της συνεδρίασης της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ ο Κώστας Μπάρκας ανέφερε ότι «φαντάζομαι θα γίνει η συνεδρίαση κάποια στιγμή. Η εικόνα που έχω αποκομίσει είναι ότι θα πρέπει να γίνει κάποια στιγμή άμεσα γιατί θα πρέπει να συζητήσουμε τις θέσεις μας και τις απόψεις μας και την δουλειά που έχουμε κάνει ενόψει και της συζήτησης του προϋπολογισμού στην Βουλή».

Μάλιστα διαφώνησε με τη συνάντηση των υποψήφιων προέδρων που ζήτησε ο Παύλος Πολάκης. «Υπάρχει μία διαδικασία η οποία είναι εν εξελίξει. Τι λέει αυτή; Λέει ότι έως τις 25 του μηνός κατίθενται οι υποψηφιότητες για την προεδρία του κόμματος. Η σημερινή συνάντηση αν γινόταν υπήρχε το ενδεχόμενο να γίνει και χωρίς κάποιον που θα δηλώσει υποψηφιότητα στις 24 του μηνός. Άρα δεν θα είχε την πλήρη συμμετοχή όλων των υποψηφίων», είπε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.

 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου