Τo σεμινάριο αυτό υλοποιήθηκε για πρώτη φορά αυτόνομα από πιστοποιημένους από το ERC εκπαιδευτές και ο Διευθυντής του παραρτήματος ΕΚΑΒ Ηπείρου & Δυτικής Μακεδονίας, Μιχάλης Τσοβίλης εξέφρασε την ικανοποιησή του, συγχαίροντας εκπαιδευόμενους και εκπαιδευτές και ευχαριστώντας όσοι όσου συνέβαλλαν στην υλοποίησή του.
Σύμφωνα με τον κ. Τσοβίλη η συνεχιζόμενη εκπαίδευση καλύπτει θεωρητικά και πρακτικά γνώσεις και δεξιότητες και επικαιροποιεί καινούργια δεδομένα στα Πρωτόκολλα Επειγόντων Περιστατικών για τους εργαζόμενους διασώστες και όλα αυτά προς όφελος της ασφάλειας των πολιτών.









Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου