Έντονη συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο
Στο επίκεντρο της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Πρέβεζας βρέθηκε το κρίσιμο ζήτημα της λήψης απόφασης για την εκμίσθωση, κατόπιν δημοπρασίας, της Δημοτικής Ιαματικής Πηγής και των συνοδών εγκαταστάσεών της.
Την εισήγηση του θέματος πραγματοποίησε ο Δήμαρχος Πρέβεζας, Νίκος Γεωργάκος, ο οποίος υπογράμμισε την ανάγκη να τεθεί η μονάδα σε πλήρη λειτουργία έως τον Φεβρουάριο του 2027.
Όπως εξήγησε ο κ. Γεωργάκος, για την εύρυθμη λειτουργία των λουτρών σε 12μηνη βάση (365 ημέρες το χρόνο), εκτός των άλλων, απαιτείται η άμεση στελέχωση της δομής με 13 άτομα προσωπικό.
Δεδομένου ότι ο Δήμος δεν έχει τη νομοθετική ή οικονομική δυνατότητα να προχωρήσει στις απαραίτητες προσλήψεις, ο Δήμαρχος πρότεινε ως μοναδική βιώσιμη λύση την εκμίσθωση του ακινήτου και των εγκαταστάσεων σε ιδιώτη μέσω διαγωνιστικής διαδικασίας.
Ο κ. Γεωργάκος διαβεβαίωσε το σώμα πως στη διακήρυξη του διαγωνισμού θα αποτυπώνονται με απόλυτη σαφήνεια τόσο οι όροι όσο και οι αυστηρές υποχρεώσεις του αναδόχου, στις οποίες περιλαμβάνεται και η παροχή του απαραίτητου εξοπλισμού.
Οι τοποθετήσεις των παρατάξεων και οι ενστάσεις
Η πρόταση της δημοτικής αρχής υπερψηφίστηκε από την παράταξη της «Ανάπτυξης Τώρα», θέτοντας ωστόσο συγκεκριμένους «αστερίσκους» και προϋποθέσεις για τη διασφάλιση του δημόσιου συμφέροντος.
Στον αντίποδα, η «Λαϊκή Συσπείρωση» καταψήφισε το σχέδιο, εκφράζοντας την πάγια ιδεολογική και πολιτική της αντίθεση στην παραχώρηση δημόσιων αγαθών σε ιδιώτες.
Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης αναπτύχθηκε έντονος διάλογος, με δημοτικούς συμβούλους της αντιπολίτευσης να εκφράζουν σοβαρές ενστάσεις για την ακολουθούμενη διαδικασία.
Αρκετά στελέχη υποστήριξαν ότι η μονάδα θα έπρεπε να παραμείνει υπό την άμεση διαχείριση και λειτουργία του Δήμου, ώστε να διατηρήσει τον αμιγώς κοινωνικό και δημόσιο χαρακτήρα της, αντί να περάσει σε χέρια ιδιωτών.







.jpg)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου