Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Δευτέρα, Ιουνίου 03, 2013

Στον Ολυμπιακό η Πρεβεζάνα Τζίνα Λαμπρούση!

Το γυναικείο τμήμα βόλεϊ του Ολυμπιακού δυναμώνει και... ομορφαίνει επικίνδυνα καθώς μετά την Κατερίνα Γιώτα, άλλη μια αθλήτρια από τον Ηρακλή Κηφισιάς θα αγωνίζεται του χρόνου με τα ερυθρόλευκα!

Οι ερυθρόλευκοι ανακοίνωσαν την απόκτηση της Γεωργίας Λαμπρούση, η ...


οποία αγωνίζεται στην θέση της κεντρικής (1.86) και είναι διεθνής αν και μόλις 20 ετών!

"Πρόκειται για ένα μεγάλο άλμα στην καριέρα μου. Είναι αυτονόητο ότι είμαι χαρούμενη αλλά ταυτόχρονα και αγχωμένη. 

Ανήκω πλέον, σε έναν σύλλογο με τεράστια ιστορία, στην νταμπλούχο ομάδα και του δικού μας αθλήματος. 

Θέλω το άγχος μου να είναι εποικοδομητικό και να μετατραπεί σε πολλή ενέργεια για ακόμη περισσότερη δουλειά, ώστε να δικαιώσω τους ανθρώπους του Ολυμπιακού για την εμπιστοσύνη τους και να βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις ώστε να παραμείνουμε στην κορυφή.

 
Θέλω, επίσης, να ευχαριστήσω τον Ηρακλή Κηφισιάς για όλα όσα μου πρόσφερε στην εξέλιξη της καριέρας μου", τόνισε η Λαμπρούση μιλώντας στο "www.olympiacos.org", την επίσημη ιστοσελίδα του Ολυμπιακού.



agiorgitikanews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου