Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Τρίτη, Ιουλίου 01, 2014

ΠΡΕΒΕΖΑ: Τον Τίτλο Ελλάδας θα διεκδικήσει την Κυριακή ο δικός μας Χρήστος Κατσάνος !!!


Την Κυριακή 6 Ιουλίου στο κλειστό στάδιο Θέρμης ο Χρήστος Κατσάνος θα μπει στο ρινγκ διεκδικώντας τον τίτλο Ελλάδας στα βαριά κιλά στο Kick Boxing που κατέχει ο πολύπειρος Νίκος Τσουκαλάς σε διοργάνωση της ΕΟΜΑ .


Η μάχη τους στο ''Πάση Δυνάμει Ι'' είναι προγραμματισμένη διάρκειας πέντε γύρων των δύο λεπτών .

Ζητήσαμε από τον αθλητή του Μάριου Κατσή από το FIGHT CLUB ΠΡΕΒΕΖΑΣ να μοιραστεί μαζί μας τις σκέψεις του πριν από αυτή την σημαντική αναμέτρηση  .

Για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται αυτή τη στιγμή είπε :

''Bρίσκομαι σε πολύ καλή φόρμα . Το στυλ προπόνησής μου έχει αλλάξει και πλέον έχουμε δουλέψει πολύ μεθοδικά και συγκεκριμένα με τον προπονητή μου . Σέβομαι τον αντίπαλό μο Νίκο Τσουκαλά , αλλά την Κυριακή θα έρθω να του πάρω τον τίτλο !''

Σχετικά με την εμπειρία που διαθέτει ο αντίπαλός του :

''Δεν με φοβίζει η εμπειρία του Τσουκαλά , απλά με κάνει να είμαι περισσότερο συγκεντρωμένος . Αυτός και ο ''Yuri'' Μαυρογιάννης είναι οι πιο έμπειροι μαχητές που έχω παίξει μέχρι στιγμής .''


Αναφορικά με την ήτττα που γνώρισε από τον Μαυρογιάννη στο ''The Battle'' μας είπε :

''Με τον ''Yuri' σίγουρα έπαιξε ρόλο και η έλλειψη εμπειρίας μου σε τέτοια ματς , όπου αυτό συνέβαλε στο να μην ακολουθήσω στο 100% την τακτική που είχα δουλέψει με τον προπονητή μου.''


Ποια θεωρεί ο Κατσάνος πλεονεκτήματά του στην μάχη με τον Τσουκαλά ;

''Τα πλεονεκτήματα είναι η φυσική μου κατάσταση , η ταχύτητά μου και η δίψα για διάκριση λόγω του ότι είμαι μικρότερος σε ηλικία .''

Δείτε την αφίσα του αγώνα 


ufight.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου