Το PrevezaBest,
σας παρουσιάζει ολόκληρη την ομιλία του Αλέξανδρου Παπαιωαννίδη, υποψήφιου
Βουλευτή του ΠΑΣΟΚ στο Ν.Πρέβεζας, όπως παρουσιάστηκε από τον ίδιον, στην
επίσημη παρουσίαση των υποψήφιων βουλευτών, όπου και σας ενημερώσαμε και
μπορείτε να δείτε εδώ.
Στην ομιλία του ο νεαρός φέρελπις Παπαιωαννίδης, ανέφερε τα εξής :
"Φίλες
και φίλοι,
Καταρχάς ένα
μεγάλο ευχαριστώ για την σημερινή σας παρουσία εδώ, η οποία και υποδηλώνει με
τον πιο εμφατικό τρόπο την διάθεση και την επιθυμία για αλλαγή σε ότι γνωρίζαμε
μέχρι τώρα ότι μπορεί να σημαίνει ένα πολιτικό κίνημα.
Είναι γεγονός ότι οι επερχόμενες εκλογές είναι ίσως
οι πιο κρίσιμες από την μεταπολιτευτική περίοδο και μετά, καθώς διακυβεύονται
πολλά και εξαιρετικά σοβαρά ζητήματα για τη χώρα μας.
Ο λαός καλείται να πάρει αποφάσεις οι οποίες θα επηρεάσουν
τη ζωή και την καθημερινότητά του για τα επόμενα χρόνια, μέσα σε μία ζοφερή
πραγματικότητα, με τα σημάδια της κρίσης να είναι έντονα σε κάθε γωνιά της
ελληνικής επικράτειας.
Περάσαμε μια περίοδο εξαιρετικά δύσκολη, με τις
τεράστιες θυσίες του ελληνικού λαού σε πρώτο πλάνο, καταβάλλοντας τεράστιες
προσπάθειες να κρατήσουμε τη χώρα εκεί που της αξίζει και να διορθώσουμε τα
κακώς κείμενα στο βαθμό που αυτό ήταν
δυνατό.
Εμείς ως ΠΑΣΟΚ, είμαστε το κίνημα που δεν υπολόγισε
μπροστά στο συμφέρον της χώρας το πολιτικό κόστος στις πιο κρίσιμες ώρες του
ελληνικού έθνους, που έβαλε πλάτη σε όλες τις δυσκολίες που προέκυψαν, που είναι η μοναδική εγγυητική δύναμη
σταθερότητας για το μέλλον της χώρας.
Ας πάμε όμως στο παρόν και ας δούμε τι ΠΑΣΟΚ
χρειάζεται σήμερα ο τόπος. Ο τόπος χρειάζεται ένα νέο ΠΑΣΟΚ. Δημοκρατικό, λαϊκό,
μεταρρυθμιστικό.
Ένα ΠΑΣΟΚ θεσμικό που δεν θα ενοχοποιεί στην
εσωτερική του ζωή τη διαφορετική πολιτική προσέγγιση, που θα σέβεται τα μέλη
του, θα σέβεται τα στελέχη του, μακριά από φεουδαρχικές λογικές και αρχηγισμούς
που μας ζημίωσαν ανεπανόρθωτα στο παρελθόν.
Οφείλουμε να ξανασυζητήσουμε για την Κεντροαριστερά
και το πώς ο χώρος αυτός μπορεί σε μια πολύ δύσκολη οικονομική και κοινωνική
συγκυρία να εκφράσει ξανά τις προσδοκίες του ελληνικού λαού.
Τι σημαίνει αυτό: Πρέπει να πείσουμε τον ελληνικό λαό
ότι ο προοδευτικός χώρος μπορεί να προσφέρει λύσεις.
Να πείσουμε τους πολίτες ότι ο πρώτος που έχει να
κερδίσει από την υλοποίηση των μεταρρυθμίσεων είναι τα μεσαία και τα φτωχότερα
στρώματα.
Και βέβαια, να προωθήσουμε τις μεταρρυθμίσεις που
αφορούν το πολιτικό σύστημα.
Μέχρι σήμερα έχουν γίνει μόνο συμβολικές κινήσεις
στον τομέα αυτό και πλέον υπάρχει η γνώση και
η διάθεση να μετουσιωθούν σε ουσιαστικές πράξεις, εξασφαλίζοντας την
αποκατάσταση του κύρους του πολιτικού συστήματος που έχει πληγεί τα τελευταία
χρόνια , σε συνάρτηση με την επανάκτηση της εμπιστοσύνης των πολιτών, η οποία
θα κερδηθεί μόνο με έργα.
Φίλες και φίλοι ,
Ο Νομός Πρέβεζας, το σπίτι μας, είναι μια περιοχή με
πολλές ιδιαιτερότητες, αλλά και τεράστιες προοπτικές ανάπτυξης για το μέλλον. Με
κύριο άξονα τον τουρισμό, τη γεωργία, τις εναλλακτικές πηγές ενέργειας και
συνεπικουρούμενοι από τα μεγάλα έργα όπως ο ΙΟΝΙΑ Οδός έχουμε όλα τα εχέγγυα
για να πάρουμε επιτέλους τη θέση που μας αξίζει στο γεωπολιτικό χάρτη της χώρας
και όχι μόνο.
Είναι αλήθεια, και το λέω και θλίβομαι ως νέος
άνθρωπος, ότι ο νομός μας, κομμάτι της φτωχότερης περιφέρειας της Ευρωπαικής
Ένωσης, πέρασε και περνάει τα τελευταία χρόνια πολύ δύσκολες ώρες, συνέπεια της
οικονομικής αλλά και της ανθρωπιστικής κρίσης που μαστίζει τη χώρα μας.
Δύσκολες αποφάσεις έπρεπε να παρθούν, πολλά έπρεπε να αλλάξουν σε σύντομο
χρονικό διάστημα για να μπορέσουμε να βγούμε από αυτό τον κυκεώνα στον οποίο
περιήλθαμε.
Μετά από 6 χρόνια, κατά τη διάρκεια των οποίων ο
ελληνικός λαός και ιδιαιτέρως η μεσαία αστική τάξη, έκανε πολλές θυσίες και
επομίστηκε βάρος που δεν της αναλογούσε, θα πρέπει να αναλογιστούμε και να
σκεφτούμε σοβαρά εάν επιθυμούμε οι θυσίες αυτές να πάνε στράφι, εάν είμαστε
διατεθειμένοι να ρισκάρουμε το παρόν και το μέλλον τόσο της δικής μου γενιάς,
όσο και της δική σας και ιδιαιτέρως των παιδιών σας ή αν αντιθέτως οφείλουμε να
επιδείξουμε ως εκλογικό σώμα υπεύθυνη στάση, δίνοντας με την ψήφο μας φωνή στο
χώρο της κεντροαριστεράς, ούτως ώστε να αποτελέσει πυλώνα σταθερότητας και
παράλληλα μια υπεύθυνη φωνή την επομένη
των εκλογών.
Η απόφασή μου να στρατευθώ στο κάλεσμα του ΠΑΣΟΚ
στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου, πάρθηκε με μοναδικό γνώμονα την
επιθυμία μου να προσφέρω στον τόπο μου, να δώσω νέα πνοή στα τοπικά δρώμενα, να
γίνω η φωνή όλων των κατοίκων του Νομού μας.Είναι γεγονός ότι η πολιτική σκηνή
χρειάζεται ριζική ανανέωση, ποσοτική αλλά και ποιοτική,γεγονός που εκφράζεται σε
όλα τα επίπεδα.
Δεν είμαι θιασώτης των λόγων, προτιμώ τα έργα.
Αναλάβαμε ένα μεγάλο βάρος, αυτό της ριζικής
ανασυγκρότησης του ΠΑΣΟΚ, κάτι που η κοινωνία ζήτησε επιτακτικά και η αρχή
γίνεται τώρα. Η νέα γενιά, ήρθε η ώρα, να εμπλουτίσει με τις γνώσεις της και να
συνεχίσει την παράδοση των παλαιότερων, οφείλοντας να δημιουργήσει όλες εκείνες
τις προυποθέσεις ώστε να επέλθει η πολυπόθητη αλλαγή προς το καλύτερο.
Και αυτό θα επιτευχθεί μόνο με τη συστράτευση όλων
των προοδευτικών δυνάμεων με κοινό όραμα, κοινούς στόχους και προσανατολισμό,
με κατεύθυνση και μόνο το μέλλον.
Σας
απευθύνω με τη σειρά μου κι εγώ ένα προσκλητήριο συστράτευσης, συμπόρευσης και
ενότητας, να βαδίσουμε μαζί και με αφετηρία τις εκλογές της 25ης του
Γενάρη, να ενώσουμε τις δυνάμεις μας, με κοινό όραμα και το βλέμμα στραμμένο
πια μονάχα στο μέλλον. Ας αφήσουμε πίσω μας τα λάθη του παρελθόντος και ας
προχωρήσουμε μπροστά με ελπίδα, αισιοδοξία και την πεποίθηση ότι όλα θα πάνε καλά. ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΦΙΛΕΣ ΚΑΙ
ΦΙΛΟΙ
Μου
είναι αδιανόητο ότι η Πρέβεζα
της απομόνωσης των μετεμφυλιακών χρόνων, των
απόκληρων κ της φτώχειας που όμως δεν λύγισε, δεν
τα παράτησε, δεν είπε ποτέ «τίποτα δεν αλλάζει,
είμαστε χαμένοι» αλλά πάλεψε αποφασιστικά την
καταπίεση κ τον κοινωνικό αποκλεισμό της επί
δεκαετίες, και ξεπέρασε ιστορικά τις δοκιμασίες, σήμερα να δειλιάζει… τώρα που φαίνεται φώς στο ξέφωτο, τώρα που οι θυσίες μας πιάνουν τόπο. Η δική μας Πρέβεζα
στάθηκε πεισματικά με συνεχή παρουσία στο πλευρό
της Δημοκρατίας κ της Προόδου. Αυτή η Πρέβεζα αλλά και η Ήπειρος ολόκληρη δεν μπορεί να επιτρέψει σε εφήμερους εκλογικούς σχηματισμούς που εκφράζουν μόνο το θυμό, τη βία, την άρνηση, τον φθηνό λαικισμό, την τζάμπα μαγκιά και τον
τσαμπουκά να επικρατήσουν.
Η Πρέβεζα που ξέρω, που μεγάλωσα, που αγαπώ ποτέ δεν επέλεξε την
απομόνωση. Μιλούσε πάντα ένα καθαρό, ήρεμο κ
ορθό πολιτικό λόγο. Εδωσε μάχη για τη στήριξη της
δημοκρατικής παράταξης, ξεπέρασε τον αποκλεισμό
της, έμαθε γράμματα, δούλεψε, προσπάθησε κ
αγωνίστηκε να φτιάξει το περιβάλλον της για τις
νεότερες γενιές της.
Γι’αυτό οι νεότερες γενιές της δεν επιτρέπεται να
ξεχνούν. Οι νεότερες γενιές της που μεγάλωσαν
καλά, με ευκαιρίες κ ελπίδα, σήμερα ναι,
δοκιμάζονται. Δοκιμαζόμαστε. Όμως δεν μπορεί να
καταφεύγουμε στην απαξίωση κ τον αφορισμό. Δεν
είναι αυτό που διδαχτήκαμε, δεν είναι αυτή η
κληρονομιά μας.
Η δημοκρατική παράταξη δεν είναι τα πρόσωπα, οι
συμπεριφορές ή οι πράξεις κάποιων. Είμαστε όλοι
εμείς που έχουμε πιεστεί κ αγανακτήσει, αλλά που
ξέρουμε ότι μέσα από την παράταξή μας μπορούμε
ξανά να συνεννοηθούμε. Η Πρέβεζα δεν μπορεί να μένει
παγιδευμένη στο αίσθημα της αδικίας, της
απελπισίας κ της εξαθλίωσης. Δεν ήταν ποτέ επιλογή
της. Πολύ περισσότερο τώρα. Αντίθετα, θάναι
παρούσα για άλλη μια κ καθοριστική φορά με πλήρη
επίγνωση των δυσκολιών, μιλώντας τη γλώσσα της
αλήθειας κ με λογική κ καθαρή στάση, θα διεκδικήσει και δημιουργήσει την Ευρωπαική Ελλάδα.
της απομόνωσης των μετεμφυλιακών χρόνων, των
απόκληρων κ της φτώχειας που όμως δεν λύγισε, δεν
τα παράτησε, δεν είπε ποτέ «τίποτα δεν αλλάζει,
είμαστε χαμένοι» αλλά πάλεψε αποφασιστικά την
καταπίεση κ τον κοινωνικό αποκλεισμό της επί
δεκαετίες, και ξεπέρασε ιστορικά τις δοκιμασίες, σήμερα να δειλιάζει… τώρα που φαίνεται φώς στο ξέφωτο, τώρα που οι θυσίες μας πιάνουν τόπο. Η δική μας Πρέβεζα
στάθηκε πεισματικά με συνεχή παρουσία στο πλευρό
της Δημοκρατίας κ της Προόδου. Αυτή η Πρέβεζα αλλά και η Ήπειρος ολόκληρη δεν μπορεί να επιτρέψει σε εφήμερους εκλογικούς σχηματισμούς που εκφράζουν μόνο το θυμό, τη βία, την άρνηση, τον φθηνό λαικισμό, την τζάμπα μαγκιά και τον
τσαμπουκά να επικρατήσουν.
Η Πρέβεζα που ξέρω, που μεγάλωσα, που αγαπώ ποτέ δεν επέλεξε την
απομόνωση. Μιλούσε πάντα ένα καθαρό, ήρεμο κ
ορθό πολιτικό λόγο. Εδωσε μάχη για τη στήριξη της
δημοκρατικής παράταξης, ξεπέρασε τον αποκλεισμό
της, έμαθε γράμματα, δούλεψε, προσπάθησε κ
αγωνίστηκε να φτιάξει το περιβάλλον της για τις
νεότερες γενιές της.
Γι’αυτό οι νεότερες γενιές της δεν επιτρέπεται να
ξεχνούν. Οι νεότερες γενιές της που μεγάλωσαν
καλά, με ευκαιρίες κ ελπίδα, σήμερα ναι,
δοκιμάζονται. Δοκιμαζόμαστε. Όμως δεν μπορεί να
καταφεύγουμε στην απαξίωση κ τον αφορισμό. Δεν
είναι αυτό που διδαχτήκαμε, δεν είναι αυτή η
κληρονομιά μας.
Η δημοκρατική παράταξη δεν είναι τα πρόσωπα, οι
συμπεριφορές ή οι πράξεις κάποιων. Είμαστε όλοι
εμείς που έχουμε πιεστεί κ αγανακτήσει, αλλά που
ξέρουμε ότι μέσα από την παράταξή μας μπορούμε
ξανά να συνεννοηθούμε. Η Πρέβεζα δεν μπορεί να μένει
παγιδευμένη στο αίσθημα της αδικίας, της
απελπισίας κ της εξαθλίωσης. Δεν ήταν ποτέ επιλογή
της. Πολύ περισσότερο τώρα. Αντίθετα, θάναι
παρούσα για άλλη μια κ καθοριστική φορά με πλήρη
επίγνωση των δυσκολιών, μιλώντας τη γλώσσα της
αλήθειας κ με λογική κ καθαρή στάση, θα διεκδικήσει και δημιουργήσει την Ευρωπαική Ελλάδα.
Για τον τόπο μας, για την πατρίδα μας, για τα όνειρά
μας…
Σας ευχαριστώ από καρδιάς!








Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου