Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Παρασκευή, Ιανουαρίου 16, 2015

ΠΡΕΒΕΖΑ: "Όλοι μαζί να γίνουμε Ποτάμι"


Εδώ και λίγες ημέρες η παρουσία του Ποταμιού, άρχισε να γίνεται αισθητή και στην Πρέβεζα. Εκτός από τις καθημερινές επισκέψεις των ανθρώπων μας σε όλο το Νομό, πλέον θα μπορούμε και να συζητάμε για τα προβλήματα της περιοχής μας, στα καινούργια μας γραφεία, επί της Λεωφόρου Ειρήνης 82.


Με επικεφαλής τον υποψήφιο βουλευτή κ. Παναγιώτη Ρεμπή, πραγματοποιούμε ειλικρινή διάλογο με τους πολίτες, ενημερωνόμαστε για τα θέματα που τους απασχολούν, ανταλλάσσουμε σκέψεις και προβληματισμούς και τους ενημερώνουμε για τις απόψεις και τις θέσεις του Ποταμιού.

Σας περιμένουμε όλους δίπλα μας. Όλοι μαζί να γίνουμε Ποτάμι.


Γραφείο Τύπου, Πρέβεζα 16.01.2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου