Τέτοια άτομα γουστάρουμε !!!
Ο υποψήφιος Βουλευτής του ΚΚΕ στο Ν.Πρέβεζας, Γιώργος Μυσιρλής, πρωταγωνίστησε στα πρόσφατα επεισόδια στα διόδια του Ακτίου, όπως άλλωστε σας είχαμε ενημερώσει και μπορείτε να δείτε εδώ.
Έτσι, ο υποψήφιος Βουλευτής του
ΚΚΕ, είχε βρεθεί την ώρα, αλλά και καθ'όλη τη διάρκεια της απεργίας των πρώην
εργαζομένων, που οι αστυνομικές δυνάμεις
ετοιμαζόντουσαν να βγάλουν έξω από τα κουβούκλια τους πρώην εργαζομένους και
μαζί με άλλους συντρόφους του, έβαλε μπροστά το σώμα του, έως τη στιγμή που οι
ίδιοι οι εργαζόμενοι αποχώρησαν οικειοθελώς.
Έτσι, ο ίδιος δεν "μάσησε" να τα
βάλει με ολόκληρη διμοιρία των ΜΑΤ, προκειμένου να υπερασπιστεί τα εργασιακά
δικαιώματα σε αντίθεση βεβαίως με όλους τους άλλους συνυποψήφιους του πλην του υποψήφιου Βουλευτή του Σύριζα
Κώστα Μπάρκα, που έτρεχαν για να βρουν τι άλλο….. ;;;;








Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου