Από το πρωί της Πέμπτης 15 Ιανουαρίου 2015, το ειδικά
διαμορφωμένο αυτοκίνητο, στελεχωμένο από τους εθελοντές μας , αλλά και με
επικεφαλής του, τον υποψήφιο Βουλευτή Πρέβεζας κ. Παναγιώτη Ρεμπή, θα μεταφέρει για όλο το υπόλοιπο διάστημα μέχρι
την κρίσιμη εκλογική μάχη της 25ης Ιανουαρίου, τις ιδέες και τις απόψεις μας σε όλο το Νομό.
Η ήρεμη φωνή της λογικής, που
αντιπροσωπεύει τη φιλοσοφία του Ποταμιού, θα ακουστεί από τους ανθρώπους μας,
σε κάθε γωνιά της περιοχής μας, καλώντας τους πολίτες του τόπου μας, να μπουν
κι αυτή στην οικογένεια μας.
Να στηρίξουν την προσπάθεια του χώρου μας να
απεγκλωβιστεί πλέον η Ελλάδα από ξεπερασμένες αντιλήψεις και πρακτικές και να
προχωρήσει σε μια νέα βάση, έχοντας ως γνώμονα το καλό της Πατρίδας και όχι το
όφελος των λίγων.
Όλοι μαζί μπορούμε να καταφέρουμε
αυτή την υπέρβαση. Όλοι μαζί να γίνουμε Ποτάμι.
Γραφείο Τύπου,
Πρέβεζα 15.01.2015







.jpg)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου