Στην Λάρισα αγωνίστηκε πριν από λίγο, ο Φιλαθλητικός
Πρέβεζας με την ΕΑ Λάρισας, στο πλαίσιο της 13ης αγωνιστικής του 2ου
Ομίλου της Α2 γυναικών βόλεϊ.
Έτσι, τα κορίτσια του Πολύκαρπου Ζήση, γνώρισαν
την 13η συνεχόμενη ήττα με 3-0 σετ (25-13, 25-19 και 27-25).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου