Σοβαρότατο είναι το ενδεχόμενο να βρεθεί εκτός χρηματοδότησης ΕΣΠΑ το έργο Άκτιο-Αμβρακία, καθώς αν και έχει χαρακτηριστεί ως έργο εθνικής προτεραιότητας, εντούτοις βρίσκεται μαζί με άλλα 59 έργα στη λίστα κινδύνου, που ήδη είναι εκτός των χρονικών ορίων.
Στο σχετικό κατάλογο που συντάχθηκε με πρωτοβουλία του τότε επιτρόπου Περιφερειακής Πολιτικής Γιοχάνες Χαν, βρίσκονται σιδηροδρομικές υποδομές, τεχνολογικά, ενεργειακά και περιβαλλοντικά έργα. Πιο συγκεκριμένα, στη λίστα των 181 έργων περιλαμβάνονται και 6 που ακυρώθηκαν, είτε γιατί διαπιστώθηκε ότι δεν είχαν καμία τύχη να προχωρήσουν, είτε η ελληνική πλευρά δεν τα θεωρεί πλέον έργα προτεραιότητας. Κάποια από τα έργα που βρίσκονται σε κίνδυνο, επιχειρείται να μεταφερθούν εξ ολοκλήρου στο επόμενο ΕΣΠΑ, στον βαθμό που πρόκειται για έργα που δεν ...
έχουν ξεκινήσει καν, ενώ κάποια άλλα θα λειτουργήσουν ως έργα-γέφυρες, δηλαδή θα χρηματοδοτηθούν κι από τα δύο ΕΣΠΑ, κατόπιν συνεννόησης με την ΕΕ. Εκτός από το έργο Άκτιο-Αμβρακία, σοβαρές καθυστερήσεις, μεταξύ άλλων, παρουσιάζουν:
- Η διασύνδεση των Κυκλάδων με το ηπειρωτικό σύστημα υψηλής τάσης
- Η ολοκλήρωση συνδέσεων του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ με το λιμάνι και την πόλη της Πάτρας
- Η κατασκευή του μετρό Θεσσαλονίκης
- Η δυτική επέκταση του τραμ στον Πειραιά
- Το λιμάνι του Κατάκολου και
- Η ανάπτυξη του συστήματος ηλεκτρονικής συνταγογράφησης.





%20.gif)


.jpg)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου