Χωρίς ακόμα να έχει πάρει στα χέρια της την "πολύτιμη" ΜΠΕ που απελευθερωνει τις εργασίες διάνοιξης της σήραγγας Κλόκοβας, η κοινοπραξία κατασκευής έχει προχωρήσει σε όλες τις εργασίες προετοιμασίας τόσο στην είσοδο της σήραγγας (προς το Αντίρριο) όσο και στην έξοδο της σήραγγας (προς το Μεσολόγγι).
Οι εργασίες έχουν πάρει για τα καλά μπρός ενώ η τοπική εφημερίδα Αιχμή μιλά για ολοκλήρωση των θεμάτων του προηγούμενου διαστήματος, δηλαδή τα αρχαιολογικά στο Παλαιομονάστηρο με το ΚΑΣ να δίνει το πράσινο φως για τη συνέχιση των έργων.
Η περίπτωση της σήραγγας Κλόκοβας είναι ιδιαίτερη καθώς από το 2007 όταν ξεκίνησε η πρώτη περίοδος των έργων είχε αρχικά αποφασιστεί να γίνει διαπλάτυνση του σημερινού δρόμου.
Η απόφαση για να γινει σήραγγα, οριστικοποιήθηκε, πριν από ένα έτος και από τότε έχει ξεκινήσει ένας αγώνας δρόμου για να μπορέσει να τρέξει το συγκκεκριμένο έργο που απαιτεί συντονισμό και μακροχρόνιες εργασίες.
Θα πρέπει να τονίσουμε πως η διάνοιξη επιλέχθηκε να μην γίνει με ΤΒΜ αλλά με πιο "παραδοσιακές" μεθόδους, κυρίως με ανατινάξεις.
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΣΗΡΑΓΓΑΣ ΚΛΟΚΟΒΑΣ
Με την κατασκευή της η σήραγγα Κλόκοβας αυτόματα μπαίνει στη λίστα με τις 20 μεγαλύτερες οδικές σήραγγες της χώρας. Το μήκος της είναι 2,9χλμ, την καθιστά τη μεγαλύτερη σήραγγα στην Ιόνια Οδό. Επίσης θα είναι η μεγαλύτερη σήραγγα στο Νομό Αιτωλοακαρνανίας ενώ σε επίπεδο Περιφέρειας (Δυτική Ελλάδα) θα είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μετά τη μεγάλη σήραγγα Παναγοπούλας της Ολυμπίας Οδού (4,5χλμ).
Οι εργασίες σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα πρέπει να ολοκληρωθούν τον Αυγουστο του 2016, χρόνος που σύμφωνα με ανθρώπους του τεχνικού κλάδου είναι ελάχιστος και θα χρειαστεί τουλάχιστον ακόμα ένα έτος.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου