Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Τρίτη, Μαρτίου 20, 2018

Ριζόπουλος: Δεν χειραγωγούμαι, δεν εκφοβίζομαι και δεν εκβιάζομαι



Ακολουθεί προσωπική δήλωση του Σπύρου Ριζόπουλου:


«Από την πρώτη στιγμή που εξεδήλωσα ενδιαφέρον για την Περιφέρεια της Ηπείρου επέλεξα τις δυνατότητες επικοινωνίας με τους πολίτες, που δίνει το διαδίκτυο. Αυτό συνέβη γιατί στην Ήπειρο υπάρχει έντονη η αίσθηση μιας καθιερωμένης και κατοχυρωμένης διαπλοκής μερίδας των ΜΜΕ - πολιτικής εξουσίας και άρα ήταν ο μόνος τρόπος να συνομιλήσω ανοιχτά, χωρίς στρεβλωτικά φίλτρα με τους απλούς πολίτες.

Στην προσπάθεια μου αυτή -που πλέον κλείνει ένα χρόνο- βρήκα πράγματι μεγάλη ανταπόκριση από τον κόσμο που με κάθε τρόπο μου εκδηλώνει την ευαρέσκεια και την υποστήριξή του. Αυτές εκδηλώνονται κυρίως μέσω του Facebook, του μέσου κοινωνικής δικτύωσης που επιτρέπει μέσω συγκεκριμένων «εργαλείων» του σε όλους τους χρήστες να γνωστοποιούν την αποδοχή ή την απόρριψη των απόψεων και των θέσεων που διαβάζουν με συγκεκριμένη διαδικασία (κουμπιά συναισθημάτων, like, σχόλια και κοινοποιήσεις σε άλλους διαδικτυακούς τους φίλους).

Όσο κι αν φαίνεται περίεργο, για την πολιτική το Facebook είναι ένα μέσο άμεσης Δημοκρατίας και ως εκ τούτου ανοιχτό σε όλους, φίλους αλλά και αντιπάλους.

Τον τελευταίο χρόνο, όπως τουλάχιστον με ενημερώνουν φίλοι χρήστες της εφαρμογής, παρακολουθείται στενά η διάδραση των διαδικτυακών μου φίλων μέσα από τη σελίδα μου προκειμένου να διαπιστώσουν ποιοι από τους Ηπειρώτες κάνουν like, ποιοι γράφουν θετικά σχόλια και ποιοι δηλώνουν ότι θα παρευρεθούν σε εκδηλώσεις που μετέχω ή οργανώνω.

Εδώ και λίγους μήνες, λοιπόν, έχει υπάρξει μια συστηματική προσπάθεια παρενόχλησης, «συμβουλών» ακόμη και απειλών προς πολίτες της Ηπείρου που βλέπουν με θετική προσέγγιση την πρωτοβουλία μου. Από παραινέσεις του τύπου «γιατί εκτίθεσαι» έως ανοιχτές απειλές «κρίμα να χάσεις τη δουλειά σου για να παρακολουθήσεις μια ομιλία».

Η δική μου σύσταση προς όλους ήταν «ψυχραιμία» λόγω κυρίως της πεποίθησής μου ότι η αντιπαράθεση είναι αμιγώς πολιτική και έτσι πρέπει να παραμείνει.

Όλα αυτά εντάθηκαν με αφορμή την ανοικτή εκδήλωση - ομιλία ιστορικού περιεχομένου στα Ιωάννινα στις 26 Φεβρουαρίου. Οι καταγγελίες προς εμένα ήταν πολλές.

Τα περιστατικά είναι γνωστά καθώς η παραπολιτική που επικράτησε έθιξε πλήρως τα δημοκρατικά δικαιώματα των πολιτών.

Επέλεξα, μετά τη μεγάλη επιτυχία της ομιλίας στα Ιωάννινα, να μη μιλήσω για να μη ρίξω λάδι στη φωτιά. Επέλεξα σε ότι με αφορά, με τη στάση μου και τη σιωπή μου να αναδείξω το πολιτικό ήθος με το οποίο θέλω να προχωρήσω στην πολιτική αντιπαράθεση ενόψει των επόμενων τοπικών αυτοδιοικητικών εκλογών στην Ήπειρο.

Επειδή, όμως οι αρχές μου και η καλλιέργειά μου με έχουν διδάξει να στέκομαι στο ύψος μου δεν μπορώ να μείνω άλλο σιωπηλός.

Στις 6 Μαρτίου, ανοίγοντας την ηλεκτρονική μου αλληλογραφία διαπίστωσα ότι είχα δεχθεί αίτημα φιλίας στο Facebook από τον Αλέκο Καχριμάνη στις 8.30 το πρωί.

Με δεδομένο ότι πηγαίνοντας στη σελίδα του Facebook αυτό το αίτημα δεν υπήρχε δώσαμε το χρόνο στους τεχνικούς μας να μας εξηγήσουν πως κρίνουν αυτό το γεγονός. Το συμπέρασμα έχει ως εξής: «Περίεργο; Καθόλου. Ο Αλέκος Καχριμάνης άρχισε να περιηγείται (ενδεχομένως όχι για πρώτη φορά) την προσωπική σελίδα του Σπύρου Ριζόπουλου, ίσως για να καταγράψει ποιοι είναι φίλοι του και τι σχόλια γίνονται κάτω από τις αναρτήσεις. Προφανώς, από λανθασμένο χειρισμό πάτησε το σχετικό κουμπί και απέστειλε αίτημα φιλίας. Το κατάλαβε και το έσβησε, αλλά επίσης προφανώς δεν γνώριζε ότι άφησε το ηλεκτρονικό του ίχνος καθώς το Facebook αποστέλλει ειδοποίηση και με email που δεν μπορεί να σβηστεί.»

Ειλικρινά θα χαιρόμουν εάν το αίτημα φιλίας ήταν πραγματικό και εγκαινίαζε μια πρακτική διαλόγου με πρωτοβουλία του «αντιπάλου» ξεκινώντας μια ανταλλαγή απόψεων που μόνο καλό θα έκανε στην Ήπειρο και θα μπορούσαν να παρακολουθήσουν όλοι οι πολίτες. Ανοιχτά, χωρίς μεσάζοντες και ψευτοπαραγοντισμούς. Δυστυχώς η εξέλιξη διαψεύδει για άλλη μια φορά την οποιαδήποτε τέτοια πιθανότητα κάτι που πιστεύω ότι απογοητεύει, τόσο τους πολίτες όσο και εμένα.

Θέλω να δηλώσω ότι η σελίδα μου θα εξακολουθήσει να είναι ανοιχτή σε όλους αλλά και να επισημάνω ότι η παρενόχληση και η παρακολούθηση των φρονημάτων των πολιτών αποτελεί μέγιστο πολιτικό ολίσθημα και καταστρατήγηση των δημοκρατικών θεσμών.

Ξεκαθαρίζω ότι δεν χειραγωγούμαι, δεν εκβιάζομαι και δεν εκφοβίζομαι. Ούτε οι άνθρωποι που συστρατεύονται στην προσπάθεια για την επιβεβλημένη αλλαγή στην Ήπειρο.

Δεν επιθυμώ καμία νομική διερεύνηση του γεγονότος. Ο διάλογος, σε ότι αφορά εμένα θα παραμείνει καθαρά πολιτικός με σαφή επιχειρήματα και καθαρές θέσεις.
Σε ότι αφορά στους πολίτες που εκφράζουν τις διαμαρτυρίες τους προς εμένα για τις παρεμβάσεις προς αυτούς θέλω να δηλώσω ότι είναι στο χέρι τους, είτε να κρίνουν και να καταδικάσουν πολιτικά είτε -αν θεωρούν ότι θίγονται τα δημοκρατικά τους δικαιώματα- να προσφύγουν στα αρμόδια όργανα της πολιτείας.»

Στην προσωπική μου σελίδα στο facebook Σπύρος Ριζόπουλος @SpyrosRizopoulos. Rizopoulos μπορείτε να δείτε το σχετικό video

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου