Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Δευτέρα, Μαΐου 14, 2018

ΠΡΕΒΕΖΑ: Εκλογές ΝΟΔΕ ΝΔ - Ευχαριστήρια επιστολή Gianluca Ματσίρα


Αγαπητοί φίλοι Νεοδημοκράτες,

Επιτρέψτε μου να χαιρετίσω όλους εσάς, που λάβατε μέρος στην χθεσινή εκλογική διαδικασία, και ιδιαίτερα να ευχαριστήσω όσους με βοηθήσατε, σε αυτήν την πρώτη εκλογική προσπάθεια ανάδειξής μου, ως Σύνεδρος. Από αυτήν την εκλογική μου εμπειρία επιθυμώ να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου για την συμπαράσταση σας. Από την θέση του Συνέδρου, θα προσπαθήσω να προωθήσω τις σκέψεις και προτάσεις μου για την ανάδειξη του Νομού μας. Σας ευχαριστώ από καρδιάς.
Φιλικά,
Gianluca Ματσίρας
Αρχιτέκτων
Υπεύθυνος – Συντονιστής Γραμματείας Επιστημονικών Φορέων Ν.Πρεβέζης - Νέα Δημοκρατία 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου