Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Δευτέρα, Ιουλίου 02, 2018

ΠΡΕΒΕΖΑ: Βαγγέλης Ροπόκης "Ανήκω στην κοινωνία της Πρέβεζας, ποτέ δεν υπονόμευσα τον Δήμαρχο" - ΗΧΗΤΙΚΟ



Καλεσμένος στην εκπομπή "Όλα στον Αέρα" την οποία επιμελείται και παρουσιάζει ο Χρήστος Ανεμοζάλης κάθε Δευτέρα στις 11 π.μ. από το ραδιόφωνο του Prisma, ήταν ο πρώην Αντιδήμαρχος και νυν ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος, Ευάγγελος Ροπόκης.

Ο κ.Ροπόκης απάντησε σε μια σειρά ερωτημάτων που του τέθηκαν τόσο όσο ασκούσε τα καθήκοντα του αντιδημάρχου, όσο και για τα μελλοντικά του σχέδια.

Συγκεκριμένα, στο ερώτημα, αν πίσω από τις παραιτήσεις τόσο του κ.Πάντη και της κ.Γκάνα, όσο και της δικής του, υπάρχει κάποιο οργανωμένο σχέδιο, ο κ.Ροπόκης ανέφερε :

"Δεν υπάρχει καμία σχέση από τις δύο παραιτήσεις (κυρίου Πάντη και κυρίας Γκάνα) δεν υπάρχει κανένας διάλογος όσον αφορά τις παραιτήσεις, αυτό συνέβη καθαρά συμπτωματικά" (όσον αφορά ότι η παραίτηση των ανωτέρω προηγήθηκαν κατά μία μέρα της παραίτησης του κ.Ροπόκη)

"Δηλώνω ευθέως ότι δεν θα είμαι σε κανένα ψηφοδέλτιο από τα ονόματα που ακούγονται".

Ο κ.Ροπόκης αναφέρθηκε επί της θητείας του ως Αντιδήμαρχο Καθαριότητας στην Δ.Ε. Ζαλόγγου όπου μεταξύ άλλων τόνισε, "Επί 6 μήνες δεν είχα τροφοδοσία ούτε για πετρέλαιο, έβαζα λεφτά από τη τσέπη" .

Σε ερώτημα που τέθηκε, αν θα υπάρξουν και νέες ανεξαρτητοποιήσεις, ο ίδιος απάντησε: Δεν κουβεντιάζω τέτοιες σχέσεις εντός της παράταξης, διότι από την αρχή έχει φανεί ότι έχω δική μου άποψη, δική μου τοποθέτηση και δεν παρασύρομαι ή να παρασύρω άλλους.

Σχετικά επί της επιστολής του κ,.Ροπόκη την οποία σας είχαμε παρουσιάσει, δείτε ΕΔΩ, μεταξύ άλλων γίνονταν λόγος "Δυστυχώς εδώ και αρκετό χρονικό διάστημα η συνεργασία μου με τη Δημοτική Αρχή έχει καταστεί προβληματική. Όλες οι προτάσεις μου – εισηγήσεις είτε δεν εισακούονται, είτε ναρκοθετούνται – υπονομεύονται".

Έτσι, ζητήθηκε από τον κ.Ροπόκη να αναφέρει επιγραμματικά, ποιες ήταν αυτές οι προτάσεις οι οποίες σύμφωνα με τον ίδιον "δεν εισακούονται, είτε ναρκοθετούνται – υπονομεύονται".

Μάλιστα, σχετικά με το ποιος υπονόμευε τις προτάσεις του, ο κ.Ροπόκης ανέφερε: Από τους συναδέλφους μου, από θεσμικούς παράγοντες του Δήμου (Αντιδημάρχους)


Στη συνέχεια, ζητήθηκε να σχολιάσει αν κ.Μπαίλης είχε αντιληφθεί το γεγονός, όπου σύμφωνα με τον ίδιον τον υπονόμευαν, και αν ο Δήμαρχος, είχε παρέμβει, ο κ.Ροπόκης σχολίασε, δεν θα κατηγορήσω τον Δήμαρχο, δεν μου το επιτρέπει η συνείδησή μου και ο χαρακτήρας μου, όμως, όλοι έχουμε αδυναμίες, εγώ όμως αν ήμουν στη θέση του (Δημάρχου) θα έλεγα το κάνετε εσκεμμένα και θα έβρισκα τη λύση" 

"Εγώ ανήκω στην κοινωνία της Πρέβεζας", τόνισε ο κ.Ροπόκης σχετικά με το πως θα κινηθεί από εδώ και πέρα στις συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου, αντιπολίτευση χωρίς να έχεις άποψη είναι μηδέν".

Αναφορικά, αν τώρα αντιλήφθηκε ότι τον υπονόμευαν και όχι νωρίτερα, για ποιο λόγω δεν είχε δηλώσει πιο πριν παραίτηση, ο κ.Ροπόκης σχολίασε, ότι είναι καθήκον του κάθε δημοτικού συμβούλου, να παλέψει μέχρι το τέλος ή όσο αντέξει ή όσο μπορεί. Δεν υπήρχε περίπτωση να μου περάσει από το μυαλό να υποβάλλω παραίτηση, δεν υπήρχε λόγος και το αν έγινα ανεξάρτητος, έγινε για να μπορώ να εκφράζομαι πιο εύκολα" 

"Όποιος παραιτείται τι σημαίνει ότι έχει δίκιο" ; 

Σχετικά με τη επιστροφή του κ.Σαραμπασίνα στα καθήκοντα του αντιδημάρχου καθαριότητας, οκ.Ροπόκης μεταξύ άλλων σχολίασε: Σύμφωνα με τα όσα ο ίδιος ο κ.Σαραμπασίνας μου έλεγε, δεν περίμενα να τον ξαναδώ στην παράταξη του κ.Μπαίλη, διότι δήλωνε ευθέως ότι μάζευε υπογραφές για έναν μεγαλοδικηγόρο, να μαζεύω υπογραφές για άλλον και να είμαι σε άλλη παράταξη, εγώ αυτό δεν θα το έκανα ποτέ, τόνισε ο κ.Ροπόκης. 

Σχετικά με το ενδεχόμενο να είναι υποψήφιος Δήμαρχος, ο κ.Ρόπόκης ανέφερε: Δεν έχω πάρει αυτή την απόφαση ΑΚΟΜΗ, δηλώνω ΠΑΡΩΝ, ΠΟΤΕ δεν υπονόμευσα την παράταξη Μπαίλη, ΠΟΤΕ δεν δήλωσα ότι είμαι μετάμπαίλη εποχή, όπως άλλοι δημοτικοί σύμβουλοι και αντιδήμαρχοι εντός και εκτός Πρεβέζης και στα Γιάννενα, δήλωναν πως έχουν το δαχτυλίδι...νιώθω πάρα πολύ  καλά, ποτέ δεν υπονόμευσα τον Δήμαρχο.

"Η μόνη πικρία που έχω είναι ότι ήθελα να προσφέρω περισσότερα και δεν μπόρεσα"  

Κλείνοντας ο κ.Ροπόκης ανέφερε Όλα τα Ενδεχόμενα Ανοιχτά, όπως σας ενημερώσαμε, δείτε ΕΔΩ

Ακούστε ολόκληρη τη συνέντευξη στο ηχητικό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου