Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 03, 2018

ΠΡΕΒΕΖΑ: Θεόφιλος Σπυράκος "Εάν από την ΝΔ δεν δοθεί επίσημη στήριξη, θα είμαι υποψήφιος Δήμαρχος"


Στην εκπομπή "Όλα στον Αέρα" την οποία παρουσιάζει και επιμελείται ο Χρήστος Ανεμοζάλης, κάθε Δευτέρα στη 1, μέσα από το ΡΑΔΙΟ ΠΡΕΒΕΖΑ 93.0 μίλησε ο  υποψήφιος δήμαρχος, κ.Θεόφιλος Σπυράκος.

Αρχικά, ο κ.Σπυράκος έκανε μια αναδρομή στο παρελθόν και στην συμμετοχή του στην Νέα Δημοκρατία από τις διάφορες θέσεις τις οποίες υπηρέτησε το κόμμα.

Ερωτηθείς, αν δεν έχει τη στήριξη του κόμματος στις εκλογές, δήλωσε: Ακολούθησα την διαδικασία την οποία άτυπα προβλέπονταν, ζήτησα την στήριξη...εγώ είμαι καθαρός, η Νέα Δημοκρατία, αν δεν ανακοινώσει επίσημα υποψήφιο Δήμαρχο Πρεβέζης, θα είμαι υποψήφιος Δήμαρχος, εάν ανακοινώσει ότι στηρίζει υποψηφιότητα που θα είναι η δική μου, θα είμαι πάλι υποψήφιος, εάν ανακοινώσει κάποιον άλλον, τότε αλλάζει και δεν θα είμαι υποψήφιος. 

Ενώ, σε περίπτωση που η ΝΔ δεν ανακοινώσει ότι στηρίζει τον κ.Σπυράκο, ο ίδιος δήλωσε πως θα παραμείνει στον αγώνα και θα στηρίξει τον όποιον προτείνει η Νέα Δημοκρατία, "αυτό είναι ξεκάθαρο και δεδομένο". "Διότι ο στόχος δεν είναι να διεκδικήσουμε ή να ικανοποιήσουμε προσωπική φιλοδοξία.., ο στόχος είναι να βοηθήσουμε στο πρώτο στάδιο από την τοπική αυτοδιοίκηση, να απαλλαγεί ο τόπος από το σύστημα Μπαίλη και μετά να βοηθήσουμε την Νέα Δημοκρατία όταν γίνουν εκλογές για να απαλλαγεί ο τόπος από το σύστημα Τσίπρα" 

"Εάν δεν δοθεί επίσημη στήριξη, θα είμαι υποψήφιος Δήμαρχος"

Στην συνέχεια, ο κ.Σπυράκος ανέφερε πως τα χρόνια τα οποία πέρασαν και πήρε στο λαιμό του ο κ.Μπαίλης είναι πάρα πολλά.

Μάλιστα, ο ίδιος αναφέρθηκε και στην παράταξη της οποίας έχει τεθεί επικεφαλής " Πριν από ενάμιση χρόνια περίπου αρκετά άτομα που προερχόμενα όλα από την κεντροδεξιά παράταξη του δήμου μας, προβληματισμένοι από το προηγούμενο ατυχές αποτέλεσμα, συζητούσαμε τι θα κάνουμε στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές, μετά από αρκετές συναντήσεις, ωρίμασαν οι σκέψεις και αφού γνώριζαν την δικιά μου επιθυμία, με πρότειναν όλοι αυτοί οι φίλοι να ηγηθώ ενός ψηφοδελτίου, το οποίο θα είναι υπερκομματικό, δεν θα ανήκει σε κανένα κόμμα"

"Θα βρούμε λύση και η κεντροδεξιά παράταξη θα κατέβει ενωμένη στις εκλογές"

Αναφορικά με τις υπόλοιπες υποψηφιότητες από την ΝΔ, αν θα μπορούσε να επιτευχθεί ένα ενιαίο ψηφοδέλτιο, ο κ.Σπυράκος δήλωσε πως αυτό μπορεί να γίνει, εδώ είναι ο χώρος να προχωρήσουμε, ας μην ονειρεύονται κάποιοι πολυδιασπάσεις στον Δήμο Πρέβεζας. 

"Η κατάρρευση την οποία θα υποστεί ο κ.Μπαίλης στο τελευταίο τρίμηνο πριν τις εκλογές θα είναι άνευ προηγουμένου"  

"Ο κ.Μπαίλης, ότι ήταν να κάνει το έκανε, ας πάει στο σπίτι του και ας αφήσει τους δημότες να εκλέξουν τον νέο Δήμαρχο" 

Ακούστε στο ηχητικό ολόκληρη την συνέντευξη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου