Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Τρίτη, Μαρτίου 19, 2019

ΠΡΕΒΕΖΑ: Το μεγαλύτερο μέρος του ψηφοδελτίου παρουσίασε η Δημοτική Ανατροπή του Βαγγέλη Ροπόκη - Ονόματα


Παρουσία φίλων, συγγενών και ψηφοφόρων, έγινε σήμερα το βράδυ στην Θεοφάνειο αίθουσα η παρουσίαση του μεγαλύτερου μέρους του ψηφοδελτίου του υποψήφιου δημάρχου, Ευάγγελου Ροπόκη.

Εισαγωγικά ο κ.Ροπόκης ανέφερε :



"Κοιτάζοντας τα πρόσωπα σας βλέπω την επόμενη δημοτική αρχή του Δήμου Πρέβεζας. Στην προσπάθεια για να κερδίσουμε τον Δήμο της Πρέβεζας,  επέλεξα να έχω δίπλα μου συνεργάτες που πίστεψαν σε μένα και εγώ σε εκείνους. Δεν σας κρύβω ότι επιθυμία μου ήταν η ομάδα αυτή να είναι απολύτως υπερκομματική και το πέτυχα. Όπως όλοι γνωρίζετε από τις πρώτες μέρες κατάρτισης του συνδυασμού. Ο κάθε υποψήφιος του συνδυασμού έχει τις δικές του πολιτικές ιδεολογικές καταβολές, ο κάθε υποψήφιος θα κρατήσει τη δική του πολιτική και ιδεολογική ταυτότητα και αυτοτέλεια και μετά την εκλογική διαδικασία, αυτό δεν έχει σε τίποτα να κάνει με την δική μας αυτοδιοικητική πορεία που ξεκινάμε επίσημα σήμερα. Από αυτή εδώ την αίθουσα θα κορυφωθεί σε δύο περίπου μήνες όταν και θα βγούμε νικητές, όταν θα κερδίσουμε στον δήμο την αγαπημένη μας πόλη, στην Πρέβεζα που γεννηθήκαμε στην Πρέβεζα που μεγαλώσαμε στην Πρέβεζα που ζούμε. Πάντα στη ζωή μου υπήρξα ξεκάθαρος, στις προθέσεις μου, στους στόχους μου, στις επιλογές μου και αυτό θα το κάνω και τώρα, η πορεία μου στα αυτοδιοικητικά πράγματα είναι γνωστή σε όλους, η επαγγελματικη μου πορεία επίσης, απόψε εδώ, σε αυτή την αίθουσα βρίσκονται, άνθρωποι με εμπειρία, άνθρωποι της δουλειάς, νέοι, ικανοί με όρεξη, για να προσφέρουν, άνθρωπο  που έχουν διάκριση στον επαγγελματικό τους στίβο. Άνθρωποι συντάχθηκαν μαζί μου σε έναν αγώνα που θα δώσουμε με εντιμότητα, με ειλικρίνεια, έτσι ακριβώς όπως μας γνωρίζετε τόσα χρόνια. 

Έπειτα, έγινε παρουσίαση των υποψήφιων δημοτικών συμβούλων και είναι οι εξής:


1) Βασιλική Αγγέλη

2) Ηλίας Αλεξανδρής

3) Βασίλης Αυδίκος

4) Ιωάννης Βαφειάδης

5) Αθηνά Γουλιου

6) Σταύρος Δήμας

7) Κώστας Δήμου

8) Φώτης Ζέρβας

9) Βασίλης Ζήσης

10) Βασίλης Κακαβούλης

11) Σταυρούλα Κατζιώτη

12) Θεόφιλος Κετίκλογλου

13) Μάριος Κοτζαμοράτογλου

14) Θανάσης Κόττας

15) Κατερίνα Κυριαζή 

16) Γεώργιος Κυριάκης

17) Μαιλιντα Κώτση

18) Σπύρος Λαδιάς

19) Γεώργιος Λάζαρης

20) Γιαννούλα Μίνου Σακκκα

21) Οδυσσέας Μπάμπης

22) Ιωάννης Ουζούνογλου

23) Ζωή Παλιούρα

24) Θανάσης Παπαθανασίου

25) Γρηγόρης Παππάς

26) Θωμάς Παππάς

27) Ανθή Πασσά

28) Θεόδωρος Πιέτας

29) Αναστάσιος Πουρναρόπουλος

30) Γρηγόρης Σάλιαρης

31) Παρασκευή Σπανού

32) Γαβριήλ Σπυράκος

33) Κυριακή Λεοπούλου - Σουρτζή

34) Κατερίνα Τάσση

35) Κώστας Τσάλης

36) Αναστασία Τσερκουλούκη

37) Στέφανος Τσόγκας

38) Δημήτριος Χήτος

39) Δημήτριος Χόικας

Τον συντονισμό της εκδήλωσης, είχε η υποψήφια δημοτική σύμβουλος, Κυριακή Λεοπούλου Σουρτζή


Δείτε φωτογραφικό υλικό από την εκδήλωση



































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου