Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Τρίτη, Απριλίου 09, 2019

Κωνσταντίνος Κατραχούρας "Θα είμαι εκ νέου υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος, με τον άξιο και ικανό Δήμαρχο Νίκο Καλαντζή"


Με το αίσθημα ευθύνης να με διακατέχει, θα ήθελα να σας ανακοινώσω πως θα είμαι εκ νέου υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος, με τον άξιο και ικανό Δήμαρχο Νίκο Καλαντζή. 

Τα τελευταία έτη σε συνεργασία μαζί του, από θέσεις ευθύνης ως Αντιδήμαρχος Ζηρού, με καθήκοντα Οικονομικών –Διοικητικών υπηρεσιών, πολιτισμού, παιδείας και αθλητισμού, απέκτησα την εμπειρία και κατανόησα την ουσία της τοπικής αυτοδιοίκησης. Γνωρίζοντας πλέον πολύ καλά τα προβλήματα και τις αδυναμίες ,νιώθω έτοιμος για μια νέα θητεία παραγωγής και προόδου. 

Για μένα η ενασχόληση με τα κοινά είναι ένα ταξίδι που ξεκίνησε πριν 5 έτη και συνεχίζεται με την παρότρυνση και την βοήθεια σας. 

Ως υπέρμαχος και υπερασπιστής της αλήθειας, της δικαιοσύνης και της πεποίθησης ότι οι αιρετοί πρέπει να δρουν αχρωμάτιστα, χωρίς παρωπίδες και με γνώμονα μόνο την υπηρεσία στους πολίτες, σας υπόσχομαι να συνεχίσω να παλεύω. 

Ευχαριστώντας τους συνδημότες μου ,που είναι η μόνη μου πηγή στήριξης, την οικογένειά μου που στάθηκαν αρωγοί στο δύσκολο έργο μου και βιώνοντας μαζί σας μια αμφίπλευρη σχέση εμπιστοσύνης και δημιουργίας, σας ζητώ να ανανεώσουμε την σχέση αυτή, για να μπορώ να αγωνίζομαι ,να παλεύω, για τον τόπο μας που τόσο ονειρεύομαι και αγαπώ. ..

Με τιμή ,

Κατραχούρας Κωνσταντίνος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου