Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Κυριακή, Μαΐου 19, 2019

Δήμος Πάργας, Η υποψήφια δημοτική σύμβουλος, Ε.Κολιοφώτη, κατηγορεί για σεξιστική επίθεση υποψήφιο της παράταξης «Νέο Ξεκίνημα»



Η υποψήφια δημοτική σύμβουλος με τον Αντώνη Νάστα, Ελένη Κολιοφώτη μέσω φβ, κατηγορεί υποψήφιο της παράταξης του Νίκου Ζαχαριά, για σεξιστική επίθεση. 

Μάλιστα, η ίδια ανήρτησε το παρακάτω κείμενο στον προσωπικό της λογαριασμό στο φβ.

"Σήμερα, Σάββατο 18-05-2019, υποψήφιος με τη δημοτική παράταξη «Νέο Ξεκίνημα» με επικεφαλή τον κ. Νίκο Ζαχαριά, δημοσίως και μέσω ανάρτησης στο Facebook, παρεμβαίνοντας σε σχόλιο τρίτου προσώπου που αναφεροταν σε μένα  επιτέθηκε απρόκλητα εναντίον μου, με χυδαίο σχόλιο σεξιστικού περιεχομένου εκθέτοντας ,με αυτόν τον τρόπο, ανεπανόρθωτα την αξιοπρέπειά μου και προσβάλλοντας την τιμή και την υπόληψή μου, ως ανθρώπου , γυναίκας , μητέρας , και εκπαιδευτικού. 

Κατανοώ απόλυτα το γεγονός, ότι λόγω της πολυεπίπεδης και εθελοντικής μου προσφοράς , καθώς και του , έως σήμερα, έργου μου στην τουριστική και πολιτιστική προβολή του Δήμου Πάργας , αποτελώ τη δεδομένη στιγμή επίκεντρο πολιτικών επιθέσεων, όμως δεν εννοώ να αποδεχθώ ότι η πολιτική αντιπαράθεση μπορεί να υποβιβάζεται σε τοξικό επίπεδο το οποίο θίγει συνειδήσεις και σπιλώνει αξιοπρέπειες.

Επιπλέον λόγω της μικρής ακόμη διάρκειας της προεκλογικής περιόδου που υπολείπεται, καθώς και του αυξημένου αριθμού των υποψηφίων για τις επερχόμενες Δημοτικές εκλογές, οφείλουμε όλοι να προστατέψουμε το πολιτικό κλίμα από ενέργειες που το δηλητηριάζουν και καθιστούν αδύνατη τη συνεννόηση των δημοτικών παρατάξεων, υποθηκεύοντας με τον τρόπο αυτόν το μέλλον του Δήμου μας.

Είμαι υποχρεωμένη προς υπεράσπιση όλων των γυναικών–υποψηφίων συμβούλων ανεξαρτήτου παρατάξεων- αλλά και της προσωπικής, οικογενειακής και επαγγελματικής μου τιμής και αξιοπρέπειας να ζητήσω από τη Δημοτική παράταξη «Νέο Ξεκίνημα» να καταδικάσει δημόσια και απερίφραστα τέτοιου είδους πρακτικές. 

Δηλώνω ότι, εκτυπώσεις από το Facebook με όλα τα στοιχεία που αποδεικνύουν τα παραπάνω και το ονοματεπώνυμο του υποψηφίου είναι στη διάθεση της παρατάξεως, καθώς ο εν λόγω «κύριος» πιστεύοντας ότι μπορεί να διαφύγει των ευθυνών που δημιούργησε η πράξη του , διέγραψε –μετά από αντιδράσεις-το σχόλιό του.

Δηλώνω επίσης ότι επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματός μου για κάθε ποινική και αστική αξίωση που διατηρώ εναντίον του και αναμένω τη δημόσια συγνώμη του απαιτώντας παράλληλα να αιτιολογήσει την πράξη του."



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου