Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Τετάρτη, Ιουλίου 03, 2019

ΠΡΕΒΕΖΑ: Μήνυμα - Κάλεσμα απο την υποψήφια βουλευτή Σύριζα - Προοδευτική Συμμαχία, Γεωργία Μπότζιου


Ονομάζομαι Μπότζιου Γεωργία. Μεγάλωσα στο Καναλάκι. Σπούδασα στα Γιάννενα, όπου απέκτησα πτυχία από το τμήμα Φιλολογίας, από το τμήμα Νηπιαγωγών καθώς και το μεταπτυχιακό μου στη Λογοτεχνία.


Έχω πλέον επιστρέψει μόνιμα στον τόπο μου, έφτιαξα την δική μου οικογένεια, είμαι μητέρα δύο παιδιών και αποφάσισα να αναμειχθώ στα πολιτικά πράγματα απαντώντας θετικά στην πρόταση που μου έγινε για υποψηφιότητα στη θέση της Βουλευτή, στον Νομό Πρέβεζας με τον ΣΥΡΙΖΑ – ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ.

Νιώθω υπερήφανη για την συμμετοχή μου στο συγκεκριμένο ψηφοδέλτιο. Θεωρώ πως η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα κατάφερε να δώσει ένα αξιόλογο έργο σε κρίσιμους τομείς της ζωής μας, όπως λόγου χάριν στην Υγεία, στην Παιδεία, στην Εργασία και στην Κοινωνία ευρύτερα, όπως επίσης και να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για μια ακόμη δυνατότερη συνέχεια. Όσοι εξαπολύουν κατηγορίες για διάλυση, θα πρέπει να σταματήσουν να κρίνουν σε ενεστώτα χρόνο. Επιβάλλεται να συγκρίνουν, αλλά κυρίως μέσα από μια αναδρομή, να θυμηθούν ότι ο Αλέξης ο Τσίπρας παρέλαβε μια χώρα ήδη διαλυμένη. Άρα λοιπόν το πρόσημο προς την κυβέρνησή του δε θα μπορούσε παρά θετικό να είναι. 

Λόγω της ηλικίας μου αισθάνομαι κοντύτερα στους νέους ψηφοφόρους, τους οποίους μαζί με όλους τους συμπολίτες μου, καλώ να μην δεχθούν να επιστρέψουν στον παλαιοκομματισμό που οδήγησε στην χρεοκοπία. Τους καλώ να δώσουν εντολή στον ΣΥΡΙΖΑ – ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ να συνεχίσει την πορεία που χάραξε και να συνεχίσει τον αγώνα του, τώρα που πια βρισκόμαστε μακριά από την ασφυξία των μνημονίων και την πίεση των δανειστών. Τους καλώ να μην απέχουν από τις εκλογές της 7ης Ιουλίου και κυρίως να είναι προσεκτικοί με εκείνους που ευαγγελίζονται την ανάπτυξη και δεσμεύονται άνευ όρων, ορίων, σχεδίων και προγράμματος. 

Με εκτίμηση. Μπότζιου Γεωργία, 
Υποψήφια Βουλευτής Νομού Πρεβέζης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου