Νέα δήλωση του Προέδρου εστιατόρων και συναφών επαγγελμάτων, Σπύρου Κόκκαλη, έπειτα τα νέα έκτακτα μέτρα που ανακοίνωσε η κυβέρνηση για να αντιμετωπιστεί ο κοροναϊός και μεταξύ άλλων αφορούν την εστίαση.
Η νέα δήλωση του κ.Κόκκαλη έχει ως εξής:
"Φίλοι και συνάδελφοι καλημέρα, 37 χρόνια στο επάγγελμα, ούτε για μία μέρα, δεν είχε κλείσει κανένα δικό μου μαγαζί για οποιοδήποτε λόγο (παραβάσεις, ωράριο κτλ)
Με έκλεισε - Μας έκλεισε όλους ο "κοροναιός" .
Συνάδελφοι κλείστε τα μαγαζιά σας, για να τα ξανανοίξουμε πάλι με υγεία.
Με "τρικ" τα μαγαζιά μας δεν κρατιούνται ανοιχτά, μην περιμένετε να εμφανιστεί στη πόλη μας ο ιός ή να νοσήσει κάποιος από τον περίγυρό μας, τότε θα είναι αργά για όλους μας...!" καταλήγει η δήλωση του Σπύρου Κόκκαλη.









Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου