Κορονοϊός: Τρίτος νεκρός στην Ελλάδα
Τρίτος νεκρός από τον κορονοϊό στην Ελλάδα. Πρόκειται για ένα 67χρονο που νοσηλευόταν στη Ζάκυνθο.
Ο δεύτερος ήταν ένας 90 χρονος ο οποίος κατέληξε έπειτα από σοβαρές επιπλοκές πνευμονίας στο νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου