Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Τετάρτη, Μαΐου 06, 2020

ΠΡΕΒΕΖΑ: Δύο θάλαμοι της Παθολογικής, πλέον έχουν μετατραπεί σε «αυτοσχέδια ΜΕΘ COVID - 19»



Στα πλαίσια της ενίσχυσης της παρεχόμενης Υγειονομικής περίθαλψης στο Νοσοκομείο Πρέβεζας  και με την πρόθυμη συμβολή του Διοικητή της 6ης Υγειονομικής Περιφέρειας κ. Γιάννη Καρβέλη ευοδώθηκε η προσπάθεια του Βουλευτή κ. Στεργίου Γιαννάκη για τη δημιουργία των προϋποθέσεων νοσηλείας ασθενών COVID - 19 και στο Νομό μας.

Προς τούτο έχουν μετατραπεί σε «αυτοσχέδια ΜΕΘ COVID - 19» δύο θάλαμοι της Παθολογικής (πλέον Λοιμωδών) κλινικής. 

Οι θάλαμοι είναι πλήρως εξοπλισμένοι με τον απαιτούμενο  ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό ( αναπνευστήρες, μόνιτορ, αντλίες χορήγησης φαρμάκων κ.τ.λ.) και την  συνεχή εκπαίδευση του υγειονομικού προσωπικού.

Ο ένας θάλαμος θα νοσηλεύει πιθανά περιστατικά και ο άλλος τα επιβεβαιωμένα.
Παράλληλα βρίσκεται σε εξέλιξη η προσπάθεια και η διαδικασία διπλασιασμού των κλινών από 2 σε 4.

Δεν θα σταματήσει η προσπάθεια βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών Υγείας στον Νομό μας.

Από το Γραφείο Τύπου
του Βουλευτή της Ν.Δ. Ν. Πρεβέζης
κ. Στέργιου Γιαννάκη



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου