Κύριε Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,κύριε Κατσανάκη
Η Unicef χαρακτηρίζει τα παιδιά ως τα «κρυμμένα θύματα της πανδημίας», κυρίως λόγω των εκπαιδευτικών και ψυχοκοινωνικών επιπτώσεων που έχει σ’ αυτά η αναστολή λειτουργίας των σχολείων
- Εξαιτίας της αναστολής των σχολείων στη β/θμια
εκπαίδευση επιλέχθηκε ως υποκατάστατο της δια ζώσης διδασκαλίας - και μάλιστα
με υποχρεωτικό χαρακτήρα - η εξ αποστάσεως εκπαίδευση,μέσω της πλατφόρμας Webex,
- Η εξ
αποστάσεως εκπαίδευση, για την οποία τόσος λόγος γίνεται, στην πραγματικότητα
κάθε άλλο παρά ουσιαστική και ισότιμη πρόσβαση στη μόρφωση μπορεί να θεωρηθεί,
αφού η καθολικότητα παραμένει μια άγνωστη έννοια, καθώς στην πρώτη φάση της
αναστολής λειτουργίας, σύμφωναμε τα επίσημα στοιχεία από το Πανελλήνιο Σχολικό
Δίκτυο, το 25 % των μαθητών δεν συμμετείχε,
- Την
απουσία κεντρικού σχεδιασμού, κατάρτισης κι εξασφάλισης τεχνικής βοήθειας στους
εκπαιδευτικούς,αναδιοργάνωσης της διδασκόμενης ύλης, παροχής δωρεάν εξοπλισμού
και γρήγορου internet για το σύνολο των μαθητών,δεδομένα που – δυστυχώς –
επιβεβαιώθηκαν από πρώτη κιόλας ημέρα
εφαρμογής της τηλεκπαίδευσης κι ενώ είχαν περάσει οχτώ άγονοι μήνες από μέρους
του υπουργείου Παιδείας, από το οποίο κανένα αντισταθμιστικό μέτρο άρσης του
αποκλεισμού από τη συμμετοχή στη διδασκαλία δεν λήφθηκε,οξύνοντας έτσι τις
εκπαιδευτικές ανισότητες,
- Στη χώρα
μας το 31,8 % του πληθυσμού βρίσκεται κάτω από τα όρια της φτώχιας και το ¼ των
νοικοκυριών, σύμφωνα με την ΕΛ.ΣΤΑΤ. δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο, ενώ η
χρήση της απλής τηλεφωνικής συσκευής για έξι ώρες μαθήματος μόνο ως αστειότητα
μπορεί να εκληφθεί,
- Τις
προβλέψεις του Π.Ο Υ. για μακρά χρονική
διάρκεια της πανδημίας και τις εκτιμήσεις της Unicef για δραματική αύξηση των
παιδιών που θα ζουν σε φτωχά νοικοκυριά μέχρι το τέλος του 2020.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου