Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Δευτέρα, Μαρτίου 08, 2021

-Ετοιμασθείτε για το μεγάλο Πάρτυ της Ακολασίας. Τον Σεπτέμβριο πετάμε τις μάσκες

ΤΑ ΣΠΑΕΙ Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΠ ΜΑΤΙΝΑ ΠΑΓΩΝΗ

Η rock hippie girl από το Άργος προαναγγέλλει την παγκόσμια απελευθέρωση από τον ιό

Αρχίζει το μεγάλο πάρτυ της ακολασίας. Τον Σεπτέμβριο πετάμε τις μάσκες και ξεκινάμε μια νέα ζωή.

Όποια δραστηριότητα ανοίξει, δε θα ξανακλείσει είπε προσθέτοντας  «ελπίζω ότι αυτό θα είναι και το τελευταίο lockdown» και  από Σεπτέμβριο «θα πετάξουμε και τις μάσκες».

Η Ματίνα Παγώνη με αυτές τις δηλώσεις της σήμανει την απελευθέρωση της παγκόσμιας κοινότητας από την πανδημία. Η Πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ δεν είναι παρά μία εκρηκτική σταυροφόρος της απελευθέρωσης με καταγωγή από το ηρωικό Αργος.

Πρόκειται για ένα rock hippie girl με μία ζωή κάθε άλλο παρά συμβατική.

“Πίστευα πως επειδή ήμουν πολύ καλή μαθήτρια, μπορούσα να φοράω ό,τι θέλω, να φοράω μίνι εκείνη την εποχή, να φοράω κάλτσες. Σε μια επαρχιακή πόλη, όπως το Άργος που ήμουν εγώ, δεν μπορούσαν οι μαθητές να κυκλοφορήσουν με τέτοια πράγματα, εγώ όμως τα ήθελα και τα έκανα. Και βέβαια είχα και το οκ της μητέρας μου που ήταν και αυτή κοκέτα. Όταν βάφεσαι από ηλικία 17 ετών, έχεις συνηθίσει, το χέρι πάει μόνο του. Και στην κλινική οι ασθενείς θέλουν να έχουν απέναντι έναν άνθρωπο που να είναι περιποιημένος για να τους προκαλείς μια ευεξία. Δεν μου αρέσει ούτε εμένα ο απέναντί μου να είναι απεριποίητος” δήλωσε στην εκπομπή του ALPHA Happy Day η κ. Παγώνη. Όπως είπε, πάντα κάνει shopping therapy και μάλιστα ίσως υπερβάλλει… “Έχω την αίσθηση ότι οποιαδήποτε επέμβαση στο πρόσωπο χαλάει τον εαυτό σου. Ο καθένας θα γεράσει και πρέπει να φανεί πως θα είναι όταν θα γεράσει. Πώς εξελίσσεται η ζωή μιας γυναίκας” τόνισε.


Η πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ ανέφερε ότι όταν αποφασίζεις να μπεις στον συνδικαλισμό ξέρεις ότι δεν θα έχεις προσωπική ζωή. Εξηγώντας γιατί δεν έγινε μητέρα είπε: “Αυτό είναι ένα θέμα που δεν το έχω συζητήσει, αλλά θα το πω. Όσον αφορά στα παιδιά, μου αρέσει να παίζω μαζί τους για λίγο, αλλά από εκεί και πέρα δεν μπορώ να κάνω περισσότερα πράγματα. Τα παιδιά έχουν πολύ μεγάλη ανάγκη τη μητέρα τους και πρέπει να είναι συνέχεια μαζί τους μέχρι να μεγαλώσουν. Επομένως, αν η μητέρα δεν έχει χρόνο, το να κάνεις ένα παιδί απλώς για να λες ότι κάνεις ένα παιδί και το μεγαλώνουν η γιαγιά και ο παππούς ή μία γυναίκα εγώ είμαι κάθετα αντίθετη. Μπορεί να μην είναι σωστή η δική μου άποψη, αλλά είμαι πάντα υπέρ αυτής της άποψης. Δεν είμαι αρεστή σε όλους και το ξέρω, αλλά αυτό για μένα δεν σημαίνει τίποτα. Εμένα με ενδιαφέρει να τα έχω καλά με τον εαυτό μου, και όταν κάνω την αυτοκριτική μου πολύ συχνά, να είμαι οκ με τον εαυτό μου”.


kourdistoportocali

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου