ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΩΝ ΓΥΡΩ
ΠΕΡΙΟΧΩΝ
Η
«Ανυπότακτη Κίνηση για τα Χωριά και την Πόλη της Πρέβεζας» ζητά να υπάρχει
ελεύθερη διέλευση όλων των εργαζομένων , των αγροτών και των κατοίκων Πρέβεζας,
Λευκάδας και Βόνιτσας που χρησιμοποιούν τη σήραγγα και να σταματήσει το
καθημερινό για πολλούς χαράτσι και η οικονομική αφαίμαξη.
Με
πρόταση της Δημοτικής μας Κίνησης που είχε καταθέσει ο Μιχάλης Γεωργούλης είχε παρθεί ομόφωνη σχετική απόφαση από το Δημοτικό Συμβούλιο Πρέβεζας για ελεύθερη διέλευση των κατοίκων του Ακτίου
και όσων μετακινούνται για να πάνε στις εργασίες τους που εξουσιοδοτούσε τον δήμαρχο Πρέβεζας κο Γεωργάκο, σε συνεργασία με τους
δήμους Ανακτορίου και Λευκάδας να προβεί σε όλες τις νόμιμες ενέργειες για
προώθηση του αιτήματος τόσο προς την «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ» όσο και ως προς το
Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών. Ωστόσο δεν έχει υπάρξει καμιά ενημέρωση
για το αν έχει προβεί σε ενέργειες και ποιες ακριβώς είναι αυτές.
Επίσης, θεωρούμε απαράδεκτη τη στάση του
περιφερειάρχη Ηπείρου κου Καχριμάνη, ο οποίος εξαίρεσε από την προσφυγή στο Συμβούλιο
της Επικρατείας (για την απαλλαγή από τα τέλη διοδίων των κατοίκων της ΠΕ Ιωαννίνων στους σταθμούς Τύριας,
Παμβώτιδας (Δροσοχωρίου) και Μαλακασίου) τους κατοίκους της ΠΕ Πρέβεζας για την
απαλλαγή από τα τέλη διοδίων στον Σταθμό του Ακτίου. Να του υπενθυμίσουμε πως
και ο νομός Πρεβέζης ανήκει στην Ήπειρο και απαιτούμε έστω και τώρα να
χρησιμοποιήσει τη νομική υποδομή της Περιφέρειας και να ασκήσει το ένδικο μέσο της προσφυγής
στο Συμβούλιο της Επικρατείας, όπως όφειλε να έχει ήδη κάνει. Επίσης , πρέπει να απολογηθεί
μεταξύ άλλων για την τραγική κατάσταση του οδικού δικτύου του νομού μας και για
τους επικίνδυνους δρόμους
Πρέβεζας-Ηγουμενίτσας και Πρέβεζας – Φιλιππιάδας που έχουν
αφαιρέσει τη ζωή σε πολλούς συνανθρώπους μας.
Συνολικά ως
«Ανυπότακτη Κίνηση για τα Χωριά και την Πόλη της Πρέβεζας» ζητάμε την κατάργηση
των διοδίων και τη δυνατότητα όλων μας σε ελεύθερη και ασφαλή διακίνηση σε
σύγχρονους αυτοκινητόδρομους. Η πολιτική των ΣΔΙΤ και των παραχωρήσεων σε
ιδιώτες που ακολουθούν οι κυβερνήσεις
του κεφαλαίου και η ΕΕ έχει ολέθρια
αποτελέσματα στην τσέπη των εργαζομένων που καταβάλλουν τεράστια χρηματικά ποσά
σε διόδια και ουσιαστικά έχει καταστήσει απαγορευτική τη μετακίνηση, ενώ
πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας και οι αυτοκινητόδρομοι γίνονται με δημόσιο χρήμα.
Είναι
απίστευτο ωστόσο πραγματικό: τα διόδια από
την μέχρι την Αθήνα υπερβαίνουν τα 30 ευρώ, πολύ μεγαλύτερο ποσό δηλαδή από το μέσο ημερομίσθιο. Τα διόδια είναι αναλογικά λιγότερα για τη
Θεσσαλονίκη, επειδή η Εγνατία Οδός ανήκει μέχρι τώρα στο δημόσιο. Η πλήρης
ιδιωτικοποίησή της και η το ξεπούλημά της σε πολυεθνικούς ομίλους η οποία είναι στην
τελική της φάση θα αυξήσει κατά πολύ το κόστος μετακίνησης. Όπως μας
πληροφορούν «η Εγνατία μετά από
καθυστερήσεις και αναβολές ετών προχωρά τον σχεδιασμό εγκατάστασης νέων σταθμών
διοδίων. Στις αρχές του μήνα ξεκίνησαν να λειτουργούν 11 νέοι πλευρικοί σταθμοί , οι οποίοι
υπολογίζονται να τριπλασιαστούν έως τα τέλη του έτους.» Να μην τους το επιτρέψουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου