Πρώτο θέμα στην ατζέντα του δημοτικού συμβουλίου της Δευτέρας 31/5 είναι η επέκταση της ΔΕΥΑ σε ολόκληρη την εδαφική αρμοδιότητα του Δήμου Πρέβεζας.
Ένα ζήτημα που θα έπρεπε να είχε τακτοποιηθεί από την προηγούμενη δημοτική αρχή.
Η εισήγηση του Αντιδημάρχου Οικονομικών, κου Δαρδαμάνη αναφέρει τα εξής:
“Τροποποίηση Συστατικής Πράξης της Δημοτικής Επιχείρησης
Ύδρευσης και Αποχέτευσης Πρέβεζας π.δ. 495/1985 (ΦΕΚ Α 178/1985)”.
Με το ν. 1069/1980 “Περί κινήτρων δια την ίδρυσιν Επιχειρήσεων Υδρεύσεως και Αποχετεύσεως”, δόθηκε η δυνατότητα στους Δήμους/Κοινότητες να συστήσουν Επιχειρήσεις Ύδρευσης και Αποχέτευσης ως Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου κοινωφελούς χαρακτήρα, διεπόμενα από τους κανόνες της ιδιωτικής οικονομίας, εφόσον δεν ορίζεται άλλως υπό του νόμου.
Στο πλαίσιο
του ως άνω νόμου, όπως αυτός ίσχυε αρχικά, με τις με αριθμούς 436/1984 &
28/1985 αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου Πρέβεζας συστήθηκε στον ομώνυμο δήμο
Πρέβεζας Ενιαία Επιχείρηση Ύδρευσης και Αποχέτευσης, εκδοθέντος προς τούτο του
με αριθμό 495/1985 Προεδρικού Διατάγματος (ΦΕΚ 178Α΄/1985), σύμφωνα με το άρθρο
205 του ν. 1065/1980 “Περί κυρώσεως Δημοτικού και Κοινοτικού Κώδικα”. Με το ως άνω προεδρικό διάταγμα και το άρθρο
μόνο αυτού προσδιορίστηκε η επωνυμία της
επιχείρησης, η έδρα, η περιοχή αρμοδιότητας, η περιουσία, τα έσοδα και η
διοίκηση της Επιχείρησης με την επωνυμία “Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης και
Αποχέτευσης Πρέβεζας”.
Με την
εφαρμογή του ν. 2539/1997 “Συγκρότηση
της Πρωτοβάθμιας Τοπικής Αυτοδιοίκησης” άρθρο 1 υπό στοιχείο Α υπ’ αριθμό
40.6 συστήθηκε στο νομό Πρεβέζης, ο
Δήμος Πρεβέζης αποτελούμενος από τον Δήμο Πρεβέζης και τις Κοινότητες
Μιχαλιτσίου, Μύτικα, Νικοπόλεως και Φλάμπουρων οι οποίοι καταργήθηκαν, ενώ έδρα
του Δήμου ορίστηκε ο οικισμός Πρέβεζα του τέως Δήμου Πρεβέζης. Κατά τη σύσταση
του νέου Δήμου σύμφωνα με το καταστατικό ίδρυσης της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης και Αποχέτευσης Πρέβεζας, η
επιχείρηση είχε αρμοδιότητα στην εδαφική περιφέρεια του πρώην Δήμου Πρεβέζης
(όπως αυτός οριοθετούνταν πριν την εφαρμογή του ν. 2539/1997) ενώ οι λοιπές
πρώην Κοινότητες Μιχαλιτσίου, Μύτικα, Νικοπόλεως και Φλαμπούρων (μετά την
εφαρμογή του νόμου 2539/1997 Δημοτικά/ Τοπικά Διαμερίσματα), οι οποίες
εντάχθηκαν στον νεοσύστατο Δήμο Πρεβέζης είχαν υπηρεσίες ύδρευσης. Περαιτέρω,
με το άρθρο 8 του ν. 2839/2000 αντικαταστήθηκε η παρ. 2 του άρθρου 2 του ν.
1069/1980 σχετικά με την περιοχή αρμοδιότητας μιας Δημοτικής Επιχείρησης
Ύδρευσης και Αποχέτευσης και δόθηκε η δυνατότητα ώστε η περιοχή αρμοδιότητας
συνιστώμενης επιχείρησης δήμου ή κοινότητας να μπορεί
να επεκτείνεται: α) στις εδαφικές περιφέρειες όμορων δημοτικών ή
κοινοτικών διαμερισμάτων του Ν.2539/1997 του ίδιου δήμου ή κοινότητας ή
τμημάτων αυτών μετά από απόφαση του δημοτικού ή κοινοτικού συμβουλίου, η οποία
εγκρίνεται με πράξη του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας που δημοσιεύεται στην
Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, β) στις εδαφικές περιφέρειες όμορων δήμων ή
κοινοτήτων ή δημοτικών ή κοινοτικών διαμερισμάτων ή τμημάτων αυτών μετά από
σύμφωνη γνώμη των οικείων δημοτικών ή κοινοτικών συμβουλίων με απόφαση του
διοικητικού συμβουλίου, η οποία εγκρίνεται με πράξη του Γενικού Γραμματέα της
Περιφέρειας, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Στην περίπτωση
που οι όμοροι δήμοι ή κοινότητες ή τα όμορα δημοτικά ή κοινοτικά διαμερίσματα
υπάγονται σε όμορους δήμους ή κοινότητες διαφορετικών Περιφερειών η σχετική
απόφαση εγκρίνεται με πράξη των Γενικών Γραμματέων των οικείων Περιφερειών, που
δημοσιεύεται στην εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Επισημαίνουμε ότι σύμφωνα με την τότε
ισχύουσα νομοθεσία, η αρμοδιότητα της
ΔΕΥΑ ενός πρώην ΟΤΑ, η οποία περιέρχεται αυτοδικαίως σε νέο Ο.Τ.Α., που
προέκυψε από συνένωση δεν επεκτείνεται αυτοδικαίως σε όλη την εδαφική
περιφέρεια αυτού και η επέκταση της αρμοδιότητας αυτής και στην υπόλοιπη
περιοχή του Δήμου μπορεί να γίνει με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου και
έκδοση Π.Δ. και χωρίς θεσμική διαφοροποίηση ως προς τις οικονομοτεχνικές
μελέτες. (ΓνΝΣΚ 449/1999). Συνεπώς, αν και η ΔΕΥΑ Πρέβεζας και ο τότε Δήμος Πρεβέζης δεν
προχώρησαν σε λήψη απόφασης για την επέκταση της αρμοδιότητας της ΔΕΥΑ Πρέβεζας
και στα Δημοτικά Διαμερίσματα - πρώην Κοινότητες που καταργήθηκαν σύμφωνα με το
ως άνω νομικό πλαίσιο και την έκδοση σχετικών αποφάσεων, υπήρξε εν τοις
πράγμασι επέκταση της εδαφικής αρμοδιότητας της ΔΕΥΑ Πρέβεζας καθώς ………(λογαριασμοί,
έργα κλπ.)
Εν
συνεχεία με την εφαρμογή του ν. 3852/2010 “Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης
και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης” όπως ορίζεται στο
άρθρο 1 υπό στοιχείο Α αυτού, στο νομό Πρεβέζης συστήνεται μεταξύ άλλων ο Δήμος
Πρέβεζας με έδρα την Πρέβεζα αποτελούμενος από τους Δήμους Λούρου, Ζαλόγγου και
Πρεβέζης, οι οποίοι καταργούνται. Στο σημείο αυτό επισημαίνεται ότι, με την
εφαρμογή του ν. 3852/2010, στο νεοσύστατο Δήμο Πρέβεζας υφίστατο διαφορετικό
καθεστώς παροχής υπηρεσιών ύδρευσης - αποχέτευσης στις δημοτικές του ενότητες,
δηλαδή εν μέρει στην Δημοτική Ενότητα Πρέβεζας
υφίστατο Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης και Αποχέτευσης και στις λοιπές
Δημοτικές Ενότητες Λούρου και Ζαλόγγου υφίστατο υπηρεσίες ύδρευσης.
Στο άρθρο
107 του ν. 3852/2010 (όπως αρχικά ίσχυε) οριζόταν ότι οι Δήμοι μπορεί να έχουν
μόνον α) μία κοινωφελή επιχείρηση, β) μία δημοτική
επιχείρηση ύδρευσης αποχέτευσης (Δ.Ε.Υ.Α.), γ) μία επιχείρηση με ειδικό σκοπό
τη λειτουργία ραδιοφωνικού ή τηλεοπτικού σταθμού, εφόσον λειτουργούσαν
αντίστοιχες στους συνενωμένους δήμους, και δ) μία δημοτική ανώνυμη εταιρία του
άρθρου 266 του Κ.Δ.Κ., εφόσον είχαν συσταθεί τέτοιες εταιρίες στους συνενωμένους
δήμους. Περαιτέρω στο άρθρο 109 παρ. 6 του ν. 3852/2010 (όπως αρχικά ίσχυε)
οριζόταν ότι οι διατάξεις για την συγχώνευση των κοινωφελών επιχειρήσεων
εφαρμόζονται αναλόγως και για τις Δημοτικές Επιχειρήσεις Ύδρευσης και
Αποχέτευσης.
Στο
πλαίσιο των ως άνω διατάξεων εκδόθηκε η με αριθμό 11/27.01.2011 Εγκύκλιος του
Υπουργείου Εσωτερικών με θέμα “Θέματα συγχωνεύσεων και προσωπικού νομικών
προσώπων δημοσίου δικαίου και επιχειρήσεων των δήμων” (ΑΔΑ : 4ΑΡΟΚ-ΞΘ), όπου
στο κεφάλαιο ΙΙ (β) αυτής αναφέρονται οι ενέργειες στις οποίες μπορεί να προβεί
ένας Δήμος όσον αφορά τις Δημοτικές Επιχειρήσεις Ύδρευσης και Αποχέτευσης.
Ειδικότερα για την περίπτωση που σε έναν νεοσύστατο Δήμο υφίσταται διαφορετικό
καθεστώς παροχής υπηρεσιών ύδρευσης – αποχέτευσης στις δημοτικές του ενότητες (ΔΕΥΑ – Σύνδεσμος
– Υπηρεσία Δήμου), αναφέρεται ότι ο
δήμος έχει την υποχρέωση, ανάλογα με την περίπτωση, να αποχωρήσει από το
Σύνδεσμο και να εντάξει τις σχετικές υπηρεσίες που παρείχε ο Σύνδεσμος (πχ.
Ύδρευση) στην υφιστάμενη ΔΕΥΑ ή/και να εντάξει τη σχετική Υπηρεσία του Δήμου
(πχ. Ύδρευση) στη ΔΕΥΑ.
Υπό
το ανωτέρω νομοθετικό πλαίσιο, κατά την 2η συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου
Πρέβεζας που έλαβε χώρα στις 31.01.2011 τέθηκε θέμα προς συζήτηση «Έγκριση
τροποποίησης της Συστατικής Πράξης της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης-
Αποχέτευσης Πρέβεζας (Δ.Ε.Υ.Α.Π.)» ληφθείσας προς τούτο ομόφωνα της με αριθμό 11/2011 απόφασης, σύμφωνα με την
οποία έγινε δεκτή τροποποίηση του Καταστατικού της Δημοτικής Επιχείρησης μόνο
όσον αφορά την σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου της Δημοτικής Επιχείρησης και
με την αιτιολογία ότι αυτό έπρεπε να προσαρμοστεί στον ν. 3463/2006. Η ως άνω
απόφαση εγκρίθηκε με την με αριθμό 9484/417/2011 απόφαση της Γενικής Γραμματέως
της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου και Δυτικής Μακεδονίας δημοσιευθείσα στο
ΦΕΚ 757Α/2011. Στο σημείο αυτό επισημαίνεται ότι με την εν λόγω απόφαση δεν
έγινε καμιά προσαρμογή του καταστατικού της Επιχείρησης στο ν. 3852/2010 και
στην με αριθμό 11/2011 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών ως προς την περιοχή
αρμοδιότητας της ΔΕΥΑ Πρέβεζας.
Με τον ν. 4071/2012 άρθρο 10 παρ. 6 αντικαταστήθηκε η παρ. 6 του άρθρου 109 του ν. 3852/2010 και προβλέφθηκε ότι η αρμοδιότητα της νέας μετά τη συγχώνευση Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης και Αποχέτευσης ή της προϋπάρχουσας Δ.Ε.Υ.Α. εκτείνεται υποχρεωτικά στο σύνολο της εδαφικής περιοχής του δήμου. Με το άρθρο 4 της από 31.12.2012 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (ΦΕΚ Α 256/31.12.2012), η οποία κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο N.4147/2013,(ΦΕΚ Α 98/26.4.2013) αντικαταστάθηκε εκ νέου η παρ. 6 του άρθρου 109 του ν. 3852/2010 και προβλέφθηκε ότι “Οι διατάξεις των ανωτέρω παραγράφων εφαρμόζονται αναλόγως και στη συγχώνευση των Δημοτικών Επιχειρήσεων Ύδρευσης και Αποχέτευσης (Δ.Ε.Υ.Α.). Η αρμοδιότητα της νέας, μετά τη συγχώνευση, Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης και Αποχέτευσης ή της προϋπάρχουσας εκτείνεται υποχρεωτικά στο σύνολο της εδαφικής περιοχής του δήμου. Σε περίπτωση που για την εφαρμογή του προηγουμένου εδαφίου η ανάληψη της διαχείρισης των υπηρεσιών ύδρευσης - αποχέτευσης για το σύνολο της εδαφικής περιφέρειας του δήμου αναλαμβάνεται από υφιστάμενη Δ.Ε.Υ.Α., η χωρική αρμοδιότητα αυτής επεκτείνεται αναλόγως με απόφαση του δημοτικού συμβουλίου, η οποία εγκρίνεται με πράξη του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης. Η απόφαση αυτή μπορεί να ληφθεί μέχρι 31-12-2014 εάν δε έχει ήδη ληφθεί, μπορεί να ανασταλεί η εφαρμογή της, εν όλω ή εν μέρει, με νεότερη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου, κατά την αυτή διαδικασία, μέχρι 31-12-2014. Μέχρι την ίδια ημερομηνία επιτρέπεται, κατ` εξαίρεση και κατά την αυτή διαδικασία, η εν μέρει επέκταση της κατά τα ανωτέρω χωρικής αρμοδιότητας της τυχόν υφιστάμενης Δ.Ε.Υ.Α. Έργα ύδρευσης ή αποχέτευσης που έχουν ήδη ενταχθεί σε Επιχειρησιακά Προγράμματα του Ε.Σ.Π.Α. με δικαιούχους Δήμους δύνανται να υλοποιηθούν είτε από τους Δήμους είτε από τις Δ.Ε.Υ.Α., ανεξαρτήτως της επέκτασης της χωρικής αρμοδιότητας αυτών.». Η προθεσμία που ορίστηκε ανωτέρω με την π.ν.π. ήτοι η 31.12.2014, είχε παραταθεί από τη λήξη της έως 30.6.2016, με το άρθρο 45 του ν.4315/2014 (ΦΕΚ Α 269), και στη συνέχεια μέχρι τις 31.12.2017, με το άρθρο 12 του ν.4483/2017, (ΦΕΚ Α107) και τέλος παρατάθηκε από τη λήξη της τελευταίας παράτασής της έως τις 31.12.2018 με το άρθρο 36 του ν. 4521/2018 (ΦΕΚ 38/2.3.2018).
Τέλος με τον
ν. 4625/2019 άρθρο 10 παρ. 6Α ΦΕΚ
Α (139/31.8.2019) και το άρθρο με το άρθρο 6παρ.2
του ν.4623/2019
(ΦΕΚ Α 134/9.8.2019), το άρθρο 3 παρ. 1
του ν. 1069/1980 αντικαταστάθηκε ως κατωτέρω : “1. Η ΔΕΥΑ που συνιστάται σε έναν (1)
Δήμο διοικείται από ενδεκαμελές διοικητικό συμβούλιο, το οποίο ορίζεται από το
Δημοτικό Συμβούλιο με τους αναπληρωτές του και αποτελείται από τον Δήμαρχο, ή
τον οριζόμενο από αυτόν σύμβουλο, ως Πρόεδρο και έξι (6) ακόμη αιρετούς
εκπροσώπους του δήμου, εκ των οποίων οι τέσσερις (4) ανήκουν στην παράταξη του
Δημάρχου. Εκτός από τους αιρετούς εκπροσώπους του
Δήμου, σύμφωνα με το προηγούμενο εδάφιο, ως μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου
ορίζονται ακόμη, με τους αναπληρωτές τους, ένα (1) μέλος ως εκπρόσωπος των
εργαζομένων στην επιχείρηση, που υποδεικνύεται από την πλέον αντιπροσωπευτική
συνδικαλιστική οργάνωση των εργαζομένων στην επιχείρηση ή, εφόσον ελλείπει
τέτοια, από το σύνολο των εργαζομένων στην επιχείρηση, τους οποίους ο Πρόεδρος
του Διοικητικού Συμβουλίου συγκαλεί σε γενική συνέλευση για τον σκοπό αυτόν,
ένα (1) μέλος ως εκπρόσωπος περιβαλλοντικού ή κοινωνικού φορέα της περιοχής,
κάτοχος πτυχίου Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή ισότιμου τίτλου της αλλοδαπής, με
αποδεδειγμένη εμπειρία ή γνώσεις συναφείς με το αντικείμενο της επιχείρησης και
δύο (2) δημότες ή μόνιμοι κάτοικοι με αποδεδειγμένη εμπειρία ή γνώσεις συναφείς
με το αντικείμενο της επιχείρησης.Ο καθορισμός του περιβαλλοντικού ή κοινωνικού
φορέα του προηγούμενου εδαφίου και η διαπίστωση της συνδρομής των προϋποθέσεων
στο πρόσωπο του προτεινόμενου από αυτόν μέλους, γίνεται με απόφαση του
δημοτικού συμβουλίου. Ο Αντιπρόεδρος ορίζεται κατά τη πρώτη συνεδρίαση του
διοικητικού συμβουλίου με ψηφοφορία μεταξύ των μελών του. Σε περίπτωση
ισοψηφίας, υπερισχύει η ψήφος του Προέδρου.”.
Σύμφωνα με το ως άνω νομοθετικό πλαίσιο, κατά την 16η
συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Πρέβεζας που έλαβε χώρα στις 23.09.2019
τέθηκε θέμα προς συζήτηση «Τροποποίηση συστατικής πράξης του Διοικητικού
Συμβουλίου της ΔΕΥΑΠ”, ως προς την παρ. 9 του μόνου άρθρου του π.δ.
495/1985, ληφθείσας προς τούτο της με αριθμό 335/2019 απόφαση του (ΑΔΑ :
6Β64ΩΞΧ- Δ1Π), η οποία εγκρίθηκε με την με αριθμό 154596/16.10.2019 απόφαση του
Συντονιστή της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου και Δυτικής Μακεδονίας, η οποία
δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 4111Β/12.11.2019.
Επειδή
μέχρι σήμερα η ΔΕΥΑ Πρέβεζας έχει αρμοδιότητα μόνο στην εδαφική περιφέρεια της Δημοτικής Ενότητας Πρέβεζας του Δήμου
Πρέβεζας θα πρέπει εκ του νόμου να γίνει επέκταση της αρμοδιότητας
της ΔΕΥΑ Πρέβεζας σε όλη την εδαφική περιφέρεια του Δήμου Πρέβεζας όπως αυτός έχει
διαμορφωθεί μετά την εφαρμογή του ν.3852/2010 σύμφωνα με το άρθρο 1 και 2.
Με
την παρούσα μας και λαμβάνοντας υπόψη :
1. Τις διατάξεις του ν. 1069/1980 “
Περί κινήτρων δια την ίδρυσιν
Επιχειρήσεων Υδρεύσεως και Αποχετεύσεως” όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
2. Τις διατάξεις του ν. 3852/2010 “Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και
της Αποκεντρωμένης Διοίκησης - Πρόγραμμα Καλλικράτης” όπως τροποποιήθηκε και
ισχύει.
3. Το π.δ. 495/1985 (ΦΕΚ 178Α/1985)
με το οποίο συστήθηκε η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης και Αποχέτευσης Πρέβεζας.
4. Την με αριθμό 335/2019 απόφαση
του (ΑΔΑ : 6Β64ΩΞΧ- Δ1Π) Δημοτικού
Συμβουλίου Πρέβεζας με την οποία τροποποιήθηκε η συστατική πράξη της ΔΕΥΑ
Πρέβεζας, η οποία εγκρίθηκε με την με αριθμό 154596/16.10.2019 απόφαση του
Συντονιστή της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου και Δυτικής Μακεδονίας και
δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 4111Β/12.11.2019
Εισηγούμαστε την τροποποίηση της συστατικής
πράξης της ΔΕΥΑ Πρέβεζας με την
επέκταση της περιοχής αρμοδιότητάς της
σε όλη την εδαφική επικράτεια του Δήμου
Πρέβεζας όπως αυτός έχει διαμορφωθεί σύμφωνα με το άρθρο 1 και 2 του ν.
3852/2010 με την τροποποίηση του άρθρου μόνου παρ. 4. του π.δ.
495/1985, ώστε να διαμορφωθεί ως
κατωτέρω “ Ως περιοχή αρμοδιότητας ορίζεται ολόκληρη η διοικητική περιφέρεια
του Δήμου Πρέβεζας, όπως αυτή έχει διαμορφωθεί μετά την εφαρμογή του άρθρου 1
και 2 του Ν. 3852/2010 που αναφέρεται στη Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης
και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης.”.
Μετά την
έγκριση της απόφασης από τον Συντονιστή της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου
και Δυτικής Μακεδονίας και την δημοσίευση αυτής στο Φύλλο Εφημερίδας της
Κυβέρνησης, όποτε και θα τεθεί σε ισχύ η ως άνω τροποποίηση θα ακολουθηθούν οι
διαδικασίες που προβλέπει ο νόμος για το προσωπικό, την περιουσία.
. Πριν από την εισαγωγή της παρούσας στο Δημοτικό Συμβούλιο
για συζήτηση, ο κ. Δήμαρχος
παρακαλείται όπως προβεί στην άσκηση της εκ του νόμου 4674/2020 άρθρο 11 παρ. 7
προβλεπόμενης αρμοδιότητάς του, σύμφωνα με την οποία “Από την έναρξη ισχύος του παρόντος, για οποιαδήποτε
σύσταση, λύση, συγχώνευση και μετατροπή κάθε είδους δημοτικού νομικού προσώπου,
καθώς και για τη συμμετοχή σε νομικά πρόσωπα ή την αποχώρηση από αυτά,
απαιτείται απόφαση δημοτικού συμβουλίου και σύμφωνη γνώμη του οικείου δημάρχου.”.
Εν
όψει των ανωτέρω καλείται το Δημοτικό Συμβούλιο για την λήψη σχετικής απόφασης.
Ιωάννης
A. Δαρδαμάνης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου