Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Κυριακή, Ιανουαρίου 16, 2022

ΠΡΕΒΕΖΑ: Σπάει η συνεργασία Ροπόκη - Γεωργάκου


Παρελθόν θα πρέπει να αποτελεί η συνεργασία των παρατάξεων Δημοτική Ανατροπή και Δήμος της Καρδιάς μας, έπειτα τα όσα ανέφερε ο κος Ευάγγελος Ροπόκης κατά τη τοποθέτησή του στην ειδική συνεδρίαση του Δήμου Πρέβεζας. 

Επίσης ο κος Ροπόκης γνωστοποίησε στο σώμα πως παραιτείται από τη θέση του αντιδημάρχου Καθαριότητας. 

Ειδικότερα, ο κος Ροπόκης ανέφερε:

"Εγώ θα σταθώ θεσμικά, κ. Δήμαρχε βγήκατε μια μέρα πριν τη συνεδρίαση στο ραδιόφωνο και ανακοινώσατε ότι θα βάλετε, όχι θα αλλάξετε, θα βάλετε Πρόεδρο τον κ. Αργυρό. Πιστεύω ότι αυτό δεν τιμάει το Σώμα, εσείς κάνετε υπόδειξη κι εμείς ψηφίζουμε. Γι αυτό είμαστε εδώ σήμερα, να σεβαστούμε εσάς και εσείς εμάς. Δεν θα πω περισσότερα για αυτό.

Το δεύτερο που θέλω να πω, καλά κάνουν οι δημοσιογράφοι και ρωτάνε, αλλά κάνατε ένα άλλο ατόπημα και είπατε ότι αν νιώθω κουρασμένος και ουδείς αναντικατάστατος. Επειδή εγώ δεν είμαι για το μισθό εδώ πέρα, δεν ξέρω αν είμαι αναντικατάστατος, πάντως με ξεκουράσατε πριν 5 μήνες που τα 4 χωριά τα δώσατε στους άλλους αντιδημάρχους, δώσατε κι αυτά που είναι εκτός σχεδίου, έχω ξεκουραστεί.

Νιώθω όμως πολύ κουρασμένος και ψυχολογικά και σωματικά και εφόσον δεν μπορώ να προσφέρω και στην καθαριότητα δεν πάμε καλά, δηλώνω ευθέως και χωρίς να το έχω συζητήσει με την παράταξή μου και το λέω γιατί δεν έχω μάθει να κάνω κωλοτούμπες στον αέρα και άλλος να με βαράει στην πλάτη και άλλος να με καρφώνει από πίσω. Σας δηλώνω από σήμερα να μη με υπολογίζετε στη θέση του αντιδημάρχου, παραμένω μόνο σύμβουλος και τέρμα η συνεργασία μας".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου