Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Κυριακή, Ιανουαρίου 16, 2022

ΠΡΕΒΕΖΑ: Ανεξαρτητοποίηση Καραμανίδη και Κωνσταντάκη


Λίγο πριν ξεκινήσουν οι δημαιρεσίες του Δήμου Πρέβεζας, δύο δημοτικοί σύμβουλοι ανακοίνωσαν στο σώμα την ανεξαρτητοποίησή τους.

Πρόκειται για τους δημοτικούς συμβούλους, Δημήτριο Καραμανίδη και Αθηνά Κωνσταντάκη, από την παράταξη, Δήμος της Καρδιάς μας του Δημάρχου, κου Γεωργάκου. 

Συγκεκριμένα, ο κος Καραμανίδης μεταξύ άλλων ανέφερε "Σε καμία περίπτωση δεν θα δεχόμουν να παζαρέψω με ανταλλάγματα τις θέσεις, τις αρχές και τις αξίες μου.

Δηλώνω προς τους αγαπητούς συμπολίτες μου, οι οποίοι πριν 3 περίπου χρόνια με εμπιστεύτηκαν και με εξέλεξαν πρώτο δημοτικό σύμβουλο ότι θα τηρήσω τις δεσμεύσεις μου απέναντί τους και θα αγωνιστώ με κάθε τρόπο, για το καλό, την πρόοδο και την ανάπτυξη του Δήμου μας. Άλλωστε ουδείς αναντικατάστατος".

Ενώ, η κα Κωνσταντάκη στη δική της τοποθέτηση δήλωσε "Με την παρούσα επιστολή δηλώνω επίσημα και ενώπιον όλων την αποχώρησή μου από την παράταξη Δήμος της Καρδιάς μας και κατά συνέπεια την ανεξαρτητοποίησή μου.

Στην εν λόγω απόφαση με οδήγησαν χειρισμοί και αποφάσεις που απέκλιναν από τις προσωπικές μου αρχές καθώς και από τις δεσμεύσεις όπως αρχικά αυτές διατυπώθηκαν και ως εκ τούτου δεν μου επιτρέπουν να συνεχίσω με τον τρόπο που επιθυμώ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου