Συνεπώς, η στρατηγική επικοινωνίας βασίζεται στις εννέα (9) θεματικές ενότητες που αντιστοιχούν στους βασικούς κλάδους του Ελληνικού Τουρισμού.
Κάθε κλάδος συνδέεται με συγκεκριμένες προτάσεις δράσεων, υπηρεσίες και προϊόντα, με γνώμονα την προσέλκυση επιμέρους κοινών - στόχων.
Οι εννέα (9) θεματικές ενότητες, οι οποίες ταυτόχρονα αποτελούν και τα βασικά χαρακτηριστικά του Ελληνικού Τουριστικού Προϊόντος είναι:
1. Ήλιος - Θάλασσα (Sun and Sea)
2. Πολιτιστικός Τουρισμός (Culture)
3. Καταδυτικός Τουρισμός (Diving)
4. Τουρισμός Υγείας και Ευεξίας (Health and Wellness)
5. Τουρισμός πολυτελείας (Luxury)
6. Θαλάσσιος Τουρισμός (Nautical, Marinas and Cruises)
7. Τουρισμός πόλης (Urban, City Breaks - Αθήνα - Θεσσαλονίκη)
8. Συνεδριακός Τουρισμός (Congress)
9. Περιηγητικός Τουρισμός (Touring, Sightseeing)
Δείτε αναλυτικά ολόκληρο το σχέδιο της τουριστικής προβολής του Δήμου, ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου