Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Δευτέρα, Μαΐου 09, 2022

Μπάσιμο Σπύρου Κυριάκη στο συνέδριο της ΝΔ


Αισθητή έκανε τη παρουσία του το στέλεχος της ΝΔ και επιχειρηματίας Σπύρος Κυριάκης κατά το 14ο τακτικό συνέδριο της γαλάζιας παράταξης.

Ο κος Κυριάκης μέσω των social media 'βομβάρδισε" με το φωτογραφικό υλικό που ανήρτησε δίπλα σε κορυφαίους υπουργούς της Κυβέρνησης.  

Ίδιος μάλιστα ανέφερε:

"Το 14ο_συνέδριο_νέας_δημοκρατίας μας δίνει ελπίδα για το μέλλον και επισφραγίζει για μια ακόμη φορά, πως ο κυριότερος λόγος που η παράταξη μας πρωταγωνιστεί ακόμα, σχεδόν μισό αιώνα μετά την ίδρυση της, είναι πως διαχρονικά επέλεξε να βρίσκεται"


Ο κος Κυριάκης προφανώς θα είναι από αυτούς που θα διεκδικήσουν μια θέση στο βουλευτικό ψηφοδέλτιο του κόμματος για τον Ν.Πρέβεζας μιας και οι διεργασίες για την συγκρότηση αυτών ανά την επικράτεια έχουν ήδη ξεκινήσει.

Κατά τη διάρκεια του τριήμερου συνεδρίου, ο κος Κυριάκης όπως άλλωστε και πολλά άλλα στελέχη, είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει από κοντά τις ομιλίες και εκτός των άλλων να βρεθεί με φίλους και μέλη της ΝΔ του νομού καθώς και με ετεροδημότες .







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου