Βραβεία ποιότητας για τις εργασίες τους έλαβαν μαθητές και εκπαιδευτικοί του 4ου Γυμνασίου Πρέβεζας ,που ασχολήθηκαν με δύο Ευρωπαϊκές συμπράξεις μετά τη σχετική αξιολόγηση στο πλαίσιο των προγραμμάτων Erasmus+ και ETwinning . Αναλυτικότερα:
- 6 εκπαιδευτικοί -6 ετικέτες
ποιότητας - για το πρόγραμμα Erasmus+/Etwinning - ‘Eco-Herit@ge
matters’ με άλλα 5 συνεργαζόμενα
σχολεία (Agrupamento de Escolas Dr. Manuel Gomes de Almeida –PORTUGAL,
Agrupamento de Escolas de Ovar Sul Rua Irmãos Oliveira Lopes- PORTUGAL,
Colegiul National Petru Rares Beclean– ROMANIA , I.C.F. P. Polizzano, Gangi”
ITALY , Osnovna škola ;Retfala- Osijek – CROATIA ) από την Πορτογαλία,
τη Ρουμανία, την Ιταλία, και την Κροατία αντίστοιχα . Ένα πρόγραμμα που
‘πέρασε δια πυρός και σιδήρου ‘ εφόσον διήρκεσε 3 χρόνια , εν μέσω
πανδημίας . Και παρόλες τις αντιξοότητες υλοποιήθηκαν πλήθος συνεργατικών δραστηριοτήτων και πραγματοποιήθηκαν 5 κινητικότητες σε
ένα χρόνο ( 2021-22) !!! Συνοπτικά ως στόχο είχαν την οικολογική ευαισθητοποίηση των
σχολείων και των μαθητών ,την προώθηση της ευρωπαϊκής ποικιλομορφίας μέσω
της γνώσης και της ανταλλαγής πολιτισμού, ιστορίας, πολιτιστικής και
οικολογικής κληρονομιάς, την υιοθέτηση εθνικών τόπων οικολογικού
ενδιαφέροντος ( τον Αμβρακικό κόλπο από το 4ο Γυμνάσιο) και τη
δημιουργία ψηφιακών εφαρμογών από τους μαθητές- Οικοτουριστικό Οδηγό ,
Ηλεκτρονικό περιοδικό με όλες τις οικολογικές δράσεις μεταξύ των άλλων-.
Σύμφωνα με την κρίση των αξιολογητών το
ακόλουθο μήνυμα ελήφθη: ”Υλοποιήσατε ένα πολύ αξιόλογο Erasmus+ έργο με επίκαιρη
και ενδιαφέρουσα θεματολογία, αναφορικά με την πολιτιστική κληρονομιά και τη
βιώσιμη ανάπτυξη, υλοποιώντας ποικίλες δραστηριότητες με τους εταίρους
σας, με έμφαση στην :
●
ενεργοποίηση των μαθητών σας και η εργασία τους σε
διακρατικές ομάδες κατά τη διάρκεια των μετακινήσεων σας
●
συνεργατικές
δραστηριότητες που κατέληγαν σε κοινά τελικά προϊόντα
●
πολύ καλή οργάνωση του Twinspace
● συστηματική αξιολόγηση και
πολυσχιδής διάχυση των δράσεων σας.’
Ομάδα μαθητών : 20 μαθητές και από τις τρεις
τάξεις του σχολείου που ήταν μέλη της Οικολογικής Λέσχης που ακολούθησε το
Πρόγραμμα και τα 3 χρόνια :
Αργυρός
Θεμιστοκλής
Γεωργατσέλος
Γιώργος
Δημόπουλος
Σπύρος
Καράμπελας
Ιωάννης
Μακρυγιάννης
Χρήστος- Άγγελος
Κωσταντή
Χριστιάνα
Ντούσκα-
Φειδοπούλου Ιωάννα
Παππά Άλκηστις
Πασσατζόγλου
Μαλένα
Ρουσσά
Εμμέλεια
Σταυρίδη
Αθανασία
Τσεκούρα
Άρτεμις
Χρηστάκη
Νικολίνα
Γιαννούλης
Δημοσθένης
Μπάλλα
Έλενα
Παπαγεωργίου
Ιωάννα
Παπασταύρου
Δήμητρα
Ρεμεντζά
Νεφέλη
Τσόλκα
–Σαξώνη Μυρτώ
Τζίμα
Μαρία-Ιωάννα
Παιδαγωγική ομάδα :
Βαγγέλη Θάλεια
Γκουργκούλη
Ελβίρα
Γούλα
Γραμματική
Ευαγγέλου
Αγγελική
Ζαντραβέλη
Βαρβάρα ( Συντονίστρια / Διευθύντρια του 4 ου
Γυμνασίου
Πρέβεζας )
Κακοσίμου
Χριστίνα
Στάθη
Αικατερίνη
- Young Agents 0017 for a better world ' , πρόγραμμα Etwinning που
εκπονήθηκε την περασμένη σχολική χρονιά (2021-22) . με ιδρυτές το 2ο Αρσάκειο -Τοσίτσειο Γυμνάσιο της
Εκάλης , B’ Arsakeio Tositseio Junior High School in Ekali Greece και το
Liceo Scientifico Statale “G. Berto” di Vibo Valentia από την Ιταλία
ως Ιδρυτές και το 4ο Γυμνάσιο
Πρέβεζας και άλλα 3 σχολεία από την Τσεχία , τη Ρουμανία και τη Σερβία
ως εταίρους. Είχε ως στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών σχετικά
με τη σημασία του ενεργού ρόλου στο κάλεσμα για δράση για την προστασία
του πλανήτη μας και την προώθηση της ευημερίας του, όπως αναφέρεται στην
Ατζέντα 2030. Ξεκινώντας από τις « 170 Daily Actions to Save the World ” οι μαθητές συμμετείχαν σε συγκεκριμένες δραστηριότητες, που
πραγματοποιήθηκαν σε διεθνικές
ομάδες, για να συνεισφέρουν στο πρόγραμμα και σταδιακά να καθοδηγηθούν για
να προτείνουν και να πραγματοποιήσουν δραστηριότητες μόνοι τους , ως
παράγοντες αλλαγής . Ιδιαίτερες ευχαριστίες και συγχαρητήρια στις μαθήτριες του περυσινού τμήματος
ΓΕ2 που παράλληλα με όλες τις άλλες υποχρεώσεις τους , τη συμμετοχή τους
και προηγούμενο απαιτητικό Erasmus
+ / etwinning project , δούλεψαν υποδειγματικά και να το αποτέλεσμα της
προσπάθειας τους , τα σχόλια των αξιολογητών του έργου :
"Υλοποιήσατε
ένα ενδιαφέρον έργο με θέμα τους 17 στόχους για τη βιώσιμη ανάπτυξη, σε
συνδυασμό με τη μεθοδολογία CLIL, συμμετέχοντας σε διάφορες δραστηριότητες με
τα εταιρικά σχολεία.
Στα
θετικά του σημεία ήταν:
●
τα πολλαπλά προϊόντα που δημιουργήθηκαν μέσα από τη
συνεργασία των σχολείων (e-book, ιστορίες, ποιήματα κτλ)
●
η ενεργή εμπλοκή των
μαθητών σας στις διάφορες δραστηριότητες
●
η συνεργασία μεταξύ
των μαθητών σε διακρατικές ομάδες
● η αξιολόγηση και διάχυση του έργου !!!
Ομάδα μαθητών :Οι μαθητές του τμήματος ΓΕ2 ( Στο μάθημα των
αγγλικών )
Συντονίστρια : Βαρβάρα Ζαντραβέλη
Συγχαρητήρια σε όλους τους εκπαιδευτικούς που τα
τελευταία χρόνια με ζήλο και αφοσίωση συν-εργαζόμαστε και συν-πράττουμε με τους
μαθητές μας σε Ευρωπαϊκά έργα και κοινές δράσεις με άλλα Ευρωπαϊκά σχολεία με
γνώμονα τη διατήρηση και την προώθηση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και της
αειφορίας . Συγχαρητήρια στους υπέροχους
μαθητές μας που δια ζώσης και διαδικτυακά έκαναν πραγματικά θαύματα υλοποιώντας
δεκάδες δραστηριότητες και φυσικά στους συνεργάτες μας από όλα τα άλλα σχολεία , στους γονείς και
τους Τοπικούς φορείς που μας συνέδραμαν στο έργο μας !
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου