Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 28, 2022

ΠΡΕΒΕΖΑ: Σε "Μήλον της Έριδος" εξελίσσεται ο Φώτης Ζέρβας, αναφορά Ροπόκη στο Δημοτικό Συμβούλιο


Εντάση και αμηχανία προκλήθηκε κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Πρέβεζας.
 
Συγκεκριμένα, ο επικεφαλής της παράταξης "Δημοτική Ανατροπή" Βαγγέλης Ροπόκης ζήτησε εξηγήσεις από τον Δήμαρχο Πρέβεζας, Νίκο Γεωργάκο αναφορικά με τα όσα δήλωσε κατά τη διάρκεια της συνέντευξης του στο ράδιο Prisma και στον Χρήστο Ανεμοζάλη, (δείτε ΕΔΩγια τον Πρόεδρο της ΔΕΥΑΠ και Δημοτικό Σύμβουλο με την παράταξη "Δημοτική Ανατροπή", Φώτη Ζέρβα. 

Ειδικότερα, ο κος Ροπόκης απευθυνόμενος προς τον Δήμαρχο Πρέβεζας είπε:



"Στο Ραδιόφωνο και στον κο Ανεμοζάλη κάνατε μια δήλωση. Αφήσατε αιχμές προς τον κο Ζέρβα και την παράταξη μου. Παίρνω τον λόγο ως προς την παράταξη μου και μόνο. Συνεργαστήκαμε (με την παράταξη Δήμος της Καρδιάς μας), σας ευχαριστώ, κάναμε ότι μπορούσαμε καλύτερο για την παράταξη και τους Πρεβεζάνους και για εσάς. Στη πορεία ακόμα και εμένα από το ραδιόφωνο ανακοινώσατε ότι με βλέπετε κουρασμένο...Το λέω αυτό διότι σε μια συνεργασία υπάρχει το γραφείο σας, υπάρχουν οι σχέσεις, η καθημερινότητα και μπορείτε να φωνάξετε τον συνεργάτη και να του πείτε τι σκέφτεστε και πως βλέπετε τα πράγματα. Όταν το ανακοινώνετε στο ραδιόφωνο, πως θεωρείται πως θα αντιδράσει και ο άλλος ; Εγώ προσωπικά σας λέω ότι για ένα λεπτό εκνευρίζομαι και μετά βάζω τη λογική και ηρεμώ. Σεβασμός σε μια συνεργασία δεν είναι ανακοινώσεις από το ραδιόφωνο. Ο κος Ζέρβας ανήκει στην παράταξή μου και ποτέ δεν μου είπε ότι σας έχει δώσει το λόγο, ότι θα εισχωρήσει, ότι θα κάνει συνεργασία και ότι έχει πει το ναι. Βγαίνετε στο ραδιόφωνο και λέτε ότι θα κάνετε μεταγραφές θα είναι και άλλοι και πως ένας από αυτούς θα είναι και ο Ζέρβας. Και θα πω και δύο σχόλια που λέγονται από την παράταξη σας  πως έντιμο είναι (ο κος Ζέρβας) να αποχωρήσει ή να φύγει. Το τι είναι έντιμο κε Δήμαρχε έχει δύο πλευρές, η μία πλευρά είναι ότι είμαστε οικογενειάρχες και δεύτερη, δώσαμε ένα λόγο συνεργασίας. Σας είπα εγώ να κρατήσετε τον κο Ζέρβα για τέσσερα χρόνια ; Το απαίτησα; Εσείς είπατε ότι είναι κατάλληλος, είναι ανταποδοτικός, είναι καλός και τον κρατήσατε..και καλά κάνατε. Κατηγόρησα εγώ ποτέ τον κοΖέρβα ή την συνεργασία σας ; Γιατί εμείς από τη μεταξύ μας συνεργασία των παρατάξεων μας αποχωρήσαμε, παρόλα αυτά όμως δεν έβαλα κανένα βέτο ούτε σε εσάς ούτε στον κο Ζέρβα. Εμείς Δήμαρχε δεν έχουμε κανένα πρόβλημα, ήμασταν μια παράταξη, να θυμάστε όμως, είμαστε μια παράταξη η οποία ξεπέρασε σε ποσοστό ενός μεγάλου κόμματος..άρα, είχαμε απήχηση και αγάπη. Η παράταξη έχει μέλλον και να ξέρετε θα δώσουμε τη μάχη και θα τη δώσουμε και εγώ και τα παιδιά. Μένω όμως στον κο Ζέρβα και να κάνετε όσες μεταγραφές θέλετε, και από εσάς όμως κε Δήμαρχε έφυγαν δημοτικοί σύμβουλοι, όποιος σας πει ναι...με όλη μου τη καρδιά δεν στεναχωριέμαι καθόλου. Και δεν στεναχωριέμαι γιατί ο καθένας κρίνεται από τα λάθη του και από αυτό που δίνει. Μένω όμως στον κοΖέρβα, εάν κε Δήμαρχε σας έδωσε το λόγο του, να το πείτε και εσείς και ο κος Ζέρβας, όμως εμείς δεν ζητάμε να παραιτηθεί ο κος Ζέρβας από την ΔΕΥΑΠ όπως άλλωστε μέχρι σήμερα δεν έχουμε ζητήσει κάτι τέτοιο. Αφού τον θέλετε και σας κάνει κρατήστε τον, αν δεν τον θέλετε διώξτε τον και μη ζητάτε ευθύνες και συναλλαγές αν είναι έντιμο, το τι είναι έντιμο να το κρίνει η κοινωνία. 

Τον λόγο στην συνέχεια πήρε ο κος Ζέρβας ο οποίος δήλωσε:


"Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον επικεφαλής της παράταξής μας, τον κο Ροπόκη γιατί τόσο καιρό, παρά τις διαφωνίες που είχε με τον Δήμαρχο με στήριξε να συνεχίσω μια δουλειά που ξεκινήσαμε με τον κο Γεωργάκο με τον οποίο εγώ είχα μια άλλη συνεργασία και σε προσωπικό επίπεδο αλλά και σε θεσμικό. Για αυτό και βλέπετε τα αποτελέσματα που έχουμε φέρει για την ΔΕΥΑ και ειδικά στον χρόνο που μας απομένει έρχονται ακόμα περισσότερα, με πρώτο σε είκοσι μέρες που δημοπρατείται η μελέτη για την αλλαγή της ύδρευσης του Μύτικα και τη δεξαμενή. Είναι προφανές ότι συνεχίζω στην παράταξη του κου Ροπόκη και από κει και πέρα και επειδή ευχαριστώ και τον Δήμαρχο και για την αναγνώριση του έργου που έχουμε παράξει, εγώ έχω τη τόλμη να πω ότι μετά από αυτή τη δουλειά και μετά από αυτό το αποτέλεσμα και επειδή ο κος Δήμαρχος το εκτιμάει, εγώ, έχω να του πω πως μετά τις τελευταίες εξελίξεις οι επιλογές είναι δικές του 100%. 

Τέλος επί του θέματος τοποθετήθηκε ο Δήμαρχος κος Γεωργάκος 


Ο οποίος είπε πως αυτό δεν είναι συζήτηση για το Δημοτικό Συμβούλιο και ειδικά όταν πρόκειται για "μεταγραφές" και για μετακινήσεις σε άλλα ψηφοδέλτια. Τον κοΖέρβα αν δεν το ήθελα για συνεργάτη δεν θα ήταν πρόεδρος της ΔΕΥΑΠ. Όσον αφορά την ΔΕΥΑΠ το έχω πει δημόσια και παντού η συνεργασία μας με τον κο Ζέρβα είναι άψογη. Το αν θα είναι στο ψηφοδέλτιο μας ούτε τον παίρνω από το αφτί να τον οδηγήσω κάπου, μπορεί να το αποφασίσει από μόνος του όπως μπορείτε να το αποφασίσετε και εσείς και οι υπόλοιποι. Το τι με ενδιαφέρει για ανθρώπους που δουλεύουν να στελεχώσουν την παράταξη μου στις επόμενες εκλογές, είναι ένα κομμάτι που το αναφέρω εγώ και δεν σπιλώνω κανέναν, κατέληξε ο κος Γεωργάκος. 

Χρήστος Ανεμοζάλης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου