Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Δευτέρα, Ιανουαρίου 30, 2023

Στο στάδιο της δημοπράτησης η διαμόρφωση του Φόρου στην Πρέβεζα - Τι περιλαμβάνει το έργο (αναλυτικά)


Εγκρίθηκε η μελέτη, τα τεύχη δημοπράτησης και οι όροι του ανοιχτού διαγωνισμού από την Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Πρέβεζας και το τριπλό έργο του κόμβου στο Φόρο Πρέβεζας περνάει στο στάδιο της δημοπράτησης !

Τον φάκελο είχε υποβάλει στο Υπουργείο Εσωτερικών ο Δήμαρχος Πρέβεζας κ. Νίκος Γεωργάκος πρόσφατα και η σχετική έγκριση ανάβει το πράσινο φως για ένα ακόμα σημαντικό έργο αναβάθμισης του οδικού δικτύου του Δήμου, της ποιότητας ζωής των δημοτών και φυσικά της οδικής ασφάλειας τόσο των πεζών όσο και των διερχομένων οχημάτων στην είσοδο προς το κέντρο της Πρέβεζας.

Συγκεκριμένα, το φυσικό αντικείμενο της πρότασης αφορά στην ανακατασκευή του υφιστάμενου κόμβου στη θέση Φόρος του Δήμου Πρέβεζας, την κατάλληλη διαμόρφωση των οδών που συμβάλλουν στον εν λόγω κόμβο και την κατασκευή μικρότερου κυκλικού κόμβου επί της δημοτικής οδού Σελευκείας.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του τριπλού έργου ανέρχεται σε 1.080.000 ευρώ ,θα υλοποιηθεί στο πλαίσιο του ΣΒΑΚ του Δήμου Πρέβεζας και αποτελεί μία ακόμα λύση που πέτυχε η Δημοτική Αρχή σε ένα χρόνιο ζήτημα.

«Η Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών Δήμου Πρέβεζας συνέταξε την υπ αρ 67 /6-7-2022 μελέτη και τα τεύχη δημοπράτησης του έργου με τίτλο «ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΦΟΡΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ», συνολικού προϋπολογισμού 1.080.00,00€ (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α) με 45233120-6 (Έργα οδοποιίας).

Με την παρούσα εργολαβία προβλέπονται εργασίες ανακατασκευής του υφιστάμενου κυκλικού κόμβου στη θέση Φόρος του Δήμου Πρέβεζας, της κατάλληλης διαμόρφωσης του απαραίτητου τμήματος των οδών που συμβάλλουν στον εν λόγω κόμβο και η κατασκευή ενός 2 μικρότερου κυκλικού κόμβου επί της δημοτικής οδού Σελεύκειας. 

Στο έργο περιλαμβάνονται τα εξής τμήματα: 

ΚΥΚΛΙΚΟΣ ΔΑΚΤΥΛΙΟΣ ΚΚ1 (Από Χ.Θ. 0+000,000 Έως Χ.Θ. 0+166,504) 

Ο κυκλικός δακτύλιος θα κατασκευαστεί με δύο λωρίδες κυκλοφορίας. Η εξωτερική διάμετρος του είναι 53m και η εσωτερική νησίδα θα είναι μη υπερβατή. Περιμετρικά της κεντρικής νησίδας, διαμορφώνεται ζώνη προσπελάσιμη από βαρέα οχήματα πλάτους 2,00m. Η προσπελάσιμη ζώνη θα κατασκευαστεί με εγκάρσια κλίση 2%. Το πλάτος της λωρίδας κυκλοφορίας του εσωτερικού δακτυλίου είναι 8,50m. Στον κυκλικό δακτύλιο κυκλοφορίας, εφαρμόζεται ενιαία επίκλιση 2,5% προκειμένου να διοχετεύονται τα νερά του οδοστρώματος προς την εξωτερική οριογραμμή. Όλες οι προσβάσεις, στη σύνδεση τους στον κόμβο, προσαρμόζονται μηκοτομικά. 

Λεωφόρος ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ (Από Χ.Θ. 0+000,000 Έως Χ.Θ. 0+064,651) 

Ο κλάδος της Λεωφόρου Ιωαννίνων, διαμορφώνεται με διαχωρισμένο οδόστρωμα με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση. Το πλάτος προσέγγισης και αναχώρησης είναι ίσο με 6,00m (2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση πλάτους 3,00m). Το πλάτος εισόδου είναι 7,00m και η ακτίνα εισόδου 20,00m. Το πλάτος εξόδου είναι 7,00m και η ακτίνα εξόδου 30,00m. 

Στις εξωτερικές οριογραμμές του οδοστρώματος καθώς και στη διαχωριστική νησίδα κατασκευάζεται κρασπεδόρειθρο συνολικού πλάτους 40,00cm. Το πλάτος του ρείθρου είναι 25,00cm και η εγκάρσια κλίση του 8,00% ανεξάρτητα από την επίκλιση της αρτηρίας. Το πλάτος του κρασπέδου είναι 15,00cm και το ύψος του είναι 15,00cm μετρούμενου από το βαθύ σημείο του ρείθρου. 

Οδός ΚΙΤΣΟΥ ΤΖΑΒΕΛΛΑ Α ΤΜΗΜΑ (Από Χ.Θ. 0+000,000 Έως Χ.Θ. 0+045,030) 

Ο κλάδος της Κίτσου Τζαβέλλα Α τμήμα, διαμορφώνεται σε οδό μίας κατεύθυνσης με μία λωρίδα κυκλοφορίας. Το πλάτος εξόδου είναι 5,00m και η ακτίνα εξόδου 30,00m. Στις εξωτερικές οριογραμμές του οδοστρώματος κατασκευάζεται κρασπεδόρειθρο συνολικού πλάτους 40,00cm. Το πλάτος του ρείθρου είναι 25,00cm και η εγκάρσια κλίση του 8,00% ανεξάρτητα από την επίκλιση της αρτηρίας. Το πλάτος του κρασπέδου είναι 15,00cm και το ύψος του είναι 15,00cm μετρούμενου από το βαθύ σημείο του ρείθρου. 

Οδός ΚΙΤΣΟΥ ΤΖΑΒΕΛΛΑ Β ΤΜΗΜΑ (Από Χ.Θ. 0+000,000 Έως Χ.Θ. 0+019,976) 

Ο κλάδος της Κίτσου Τζαβέλλα Β τμήμα, διαμορφώνεται σε οδό μίας κατεύθυνσης με μία λωρίδα κυκλοφορίας. Το πλάτος εισόδου είναι 4,50m και η ακτίνα εισόδου 13,00m. Στις εξωτερικές οριογραμμές του οδοστρώματος κατασκευάζεται κρασπεδόρειθρο συνολικού πλάτους 40,00cm. Το πλάτος του ρείθρου είναι 25,00cm και η εγκάρσια κλίση του 8,00% ανεξάρτητα από την επίκλιση της αρτηρίας. Το πλάτος του κρασπέδου είναι 15,00cm και το ύψος του είναι 15,00cm μετρούμενου από το βαθύ σημείο του ρείθρου. 

Οδός ΧΑΟΝΙΑΣ (Από Χ.Θ. 0+000,000 Έως Χ.Θ. 0+027,978) 

Ο κλάδος της Χαονίας, διαμορφώνεται σε οδό μίας κατεύθυνσης με μία λωρίδα κυκλοφορίας. Το πλάτος εξόδου είναι 4,50m και η ακτίνα εξόδου 10,00m. Στη συμβολή του κλάδου με τον κυκλικό δακτύλιο κατασκευάζεται υπερυψωμένη τριγωνική νησίδα. Στη τριγωνική νησίδα και στις εξωτερικές οριογραμμές του οδοστρώματος κατασκευάζεται κρασπεδόρειθρο συνολικού πλάτους 40,00cm. Το πλάτος του ρείθρου είναι 25,00cm και η εγκάρσια κλίση του 8,00% ανεξάρτητα από την επίκλιση της αρτηρίας. Το πλάτος του κρασπέδου είναι 15,00cm και το ύψος του είναι 15,00cm μετρούμενου από το βαθύ σημείο του ρείθρου. 

Οδός ΓΡΑΒΙΑΣ (Από Χ.Θ. 0+000,000 Έως Χ.Θ. 0+032,177) 

Ο κλάδος της Γραβιάς, διαμορφώνεται σε οδό μίας κατεύθυνσης με μία λωρίδα κυκλοφορίας. Το πλάτος εισόδου είναι 4,50m και η ακτίνα εισόδου 16,00m. Στη συμβολή του κλάδου με τον κυκλικό δακτύλιο κατασκευάζεται υπερυψωμένη τριγωνική νησίδα. Στη τριγωνική νησίδα και στις εξωτερικές οριογραμμές του οδοστρώματος κατασκευάζεται κρασπεδόρειθρο συνολικού πλάτους 40,00cm. Το πλάτος του ρείθρου είναι 25,00cm και η εγκάρσια κλίση του 8,00% ανεξάρτητα από την επίκλιση της αρτηρίας. Το πλάτος του κρασπέδου είναι 15,00cm και το ύψος του είναι 15,00cm μετρούμενου από το βαθύ σημείο του ρείθρου. 

Λεωφόρος ΕΙΡΗΝΗΣ (Από Χ.Θ. 0+000,000 Έως Χ.Θ. 0+052,637) 

Ο κλάδος της Λεωφόρου Ειρήνης, διαμορφώνεται με ενιαίο οδόστρωμα με μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση. Το πλάτος προσέγγισης και αναχώρησης είναι ίσο με 3,50m. Το 3 πλάτος εισόδου είναι 4,50m και η ακτίνα εισόδου 18,00m. Το πλάτος εξόδου είναι 4,50m και η ακτίνα εξόδου 27,00m. Στη συμβολή του κλάδου με τον κυκλικό δακτύλιο κατασκευάζεται υπερυψωμένη τριγωνική νησίδα. Στη τριγωνική νησίδα κατασκευάζεται κρασπεδόρειθρο συνολικού πλάτους 40,00cm. Το πλάτος του ρείθρου είναι 25,00cm και η εγκάρσια κλίση του 8,00% ανεξάρτητα από την επίκλιση της αρτηρίας. Το πλάτος του κρασπέδου είναι 15,00cm και το ύψος του είναι 15,00cm μετρούμενου από το βαθύ σημείο του ρείθρου. 

Οδός Π. ΤΣΑΛΔΑΡΗ (Από Χ.Θ. 0+000,000 Έως Χ.Θ. 0+034,437)

Ο κλάδος της Π. Τσαλδάρη, διαμορφώνεται σε οδό μίας κατεύθυνσης με μία λωρίδα κυκλοφορίας. Το πλάτος εισόδου είναι 6,00m και η ακτίνα εισόδου 14,00m. Στις εξωτερικές οριογραμμές του οδοστρώματος κατασκευάζεται κρασπεδόρειθρο συνολικού πλάτους 40,00cm. Το πλάτος του ρείθρου είναι 25,00cm και η εγκάρσια κλίση του 8,00% ανεξάρτητα από την επίκλιση της αρτηρίας. Το πλάτος του κρασπέδου είναι 15,00cm και το ύψος του είναι 15,00cm μετρούμενου από το βαθύ σημείο του ρείθρου. 

Οδός ΑΤΙΝΤΑΝΩΝ (Από Χ.Θ. 0+000,000 Έως Χ.Θ. 0+023,944) 

Ο κλάδος των Ατιντανών, διαμορφώνεται σε οδό μίας κατεύθυνσης με μία λωρίδα κυκλοφορίας. Το πλάτος εξόδου είναι 5,00m και η ακτίνα εξόδου 19,00m. Στις εξωτερικές οριογραμμές του οδοστρώματος κατασκευάζεται κρασπεδόρειθρο συνολικού πλάτους 40,00cm. Το πλάτος του ρείθρου είναι 25,00cm και η εγκάρσια κλίση του 8,00% ανεξάρτητα από την επίκλιση της αρτηρίας. Το πλάτος του κρασπέδου είναι 15,00cm και το ύψος του είναι 15,00cm μετρούμενου από το βαθύ σημείο του ρείθρου. 

Έξοδος ΑΤΙΝΤΑΝΩΝ (Από Χ.Θ. 0+000,000 Έως Χ.Θ. 0+127,181)

Πρόκειται για μία οδό, η οποία βάσει της υφιστάμενης κατάστασης, δε συμβάλει στον κόμβο. Η αρχή της Δημοτικής οδού Έξοδος Ατιντανών (Χ.Θ. 0+000,000) βρίσκεται επί το τέλος της Χ.Θ. της δημοτικής οδού Π. Τσαλδάρη. Στο σημείο αυτό η οδός προσαρμόζεται οριζοντιογραφικά και μηκοτομικά στον κλάδο της οδού Π. Τσαλδάρη και στην Χ.Θ. 0+050,000 η οδός προσαρμόζεται οριζοντιογραφικά και μηκοτομικά με τον κλάδο Ατιντανών. Η χιλιομετρική θέση τέλους της οδού (Χ.Θ. 0+127,181) βρίσκεται επί της υφιστάμενης Δημοτικής οδού προς ιδιοκτησίες. Στη θέση αυτή η οδός προσαρμόζεται μηκοτομικά και οριζοντιογραφικά στην υφιστάμενη κατάσταση.

Οδός ΣΕΛΕΥΚΕΙΑΣ Α (Από Χ.Θ. 0+000,000 Έως Χ.Θ. 0+035,421)

Ο κλάδος της Σελεύκειας, διαμορφώνεται σε οδό μίας κατεύθυνσης με μία λωρίδα κυκλοφορίας. Το πλάτος εισόδου είναι 5,00m και η ακτίνα εισόδου 10,00m. Στις εξωτερικές οριογραμμές του οδοστρώματος κατασκευάζεται κρασπεδόρειθρο συνολικού πλάτους 40,00cm. Το πλάτος του ρείθρου είναι 25,00cm και η εγκάρσια κλίση του 8,00% ανεξάρτητα από την επίκλιση της αρτηρίας. Το πλάτος του κρασπέδου είναι 15,00cm και το ύψος του είναι 15,00cm μετρούμενου από το βαθύ σημείο του ρείθρου. 

ΚΥΚΛΙΚΟΣ ΔΑΚΤΥΛΙΟΣ ΚΚ2 (Από Χ.Θ. 0+000,000 Έως Χ.Θ. 0+069,115) 

Ο κυκλικός δακτύλιος θα κατασκευαστεί με μία λωρίδα κυκλοφορίας. Η εξωτερική διάμετρος του δακτυλίου θα είναι 22 μέτρα και η εσωτερική νησίδα θα είναι ελαφρώς υπερυψωμένη με διαμόρφωση κυρτώματος και υπερβατό κράσπεδο αλλά πλήρως προσπελάσιμη από φορτηγά και λεωφορεία και θα έχει διάμετρο 11 μέτρα. Το κύρτωμα της νησίδας θα κατασκευαστεί με εγκάρσια κλίση 5%. Το πλάτος της λωρίδας κυκλοφορίας του εσωτερικού δακτυλίου θα είναι 5,50 μέτρα. Στον δακτύλιο κυκλοφορίας εφαρμόζεται, ενιαία επίκλιση 2,5% προκειμένου να διοχετεύονται τα νερά του οδοστρώματος προς την εξωτερική οριογραμμή. Όλες οι προσβάσεις, στη σύνδεση τους με τον κόμβο, προσαρμόζονται μηκοτομικά. Παρατηρείται απόκλιση στις γωνίες εισόδου με βάση τους κανονισμούς εξαιτίας της αδυναμίας τροποποίησης της υφιστάμενης κατάστασης του κόμβου στο κέντρο της Πρεβέζης. 

Οδός ΦΙΛΩΤΑ (Από Χ.Θ. 0+000,000 Έως Χ.Θ. 0+018,251) 

Ο κλάδος της Φιλώτα, διαμορφώνεται σε οδό μίας κατεύθυνσης με μία λωρίδα κυκλοφορίας. Το πλάτος εξόδου είναι 5,50m και η ακτίνα εξόδου 15,00m. Στις εξωτερικές οριογραμμές του οδοστρώματος κατασκευάζεται κρασπεδόρειθρο συνολικού πλάτους 40,00cm. Το πλάτος του ρείθρου είναι 25,00cm και η εγκάρσια κλίση του 8,00% ανεξάρτητα από την επίκλιση της αρτηρίας. Το πλάτος του κρασπέδου είναι 15,00cm και το ύψος του είναι 15,00cm μετρούμενου από το βαθύ σημείο του ρείθρου. 

Οδός ΣΕΛΕΥΚΕΙΑΣ Β (Από Χ.Θ. 0+000,000 Έως Χ.Θ. 0+022,705) 4 

Ο κλάδος της Σελεύκειας, διαμορφώνεται σε οδό μίας κατεύθυνσης με μία λωρίδα κυκλοφορίας. Το πλάτος εξόδου είναι 5,00m και η ακτίνα εξόδου 15,00m. Στις εξωτερικές οριογραμμές του οδοστρώματος κατασκευάζεται κρασπεδόρειθρο συνολικού πλάτους 40,00cm. Το πλάτος του ρείθρου είναι 25,00 cm και η εγκάρσια κλίση του 8,00% ανεξάρτητα από την επίκλιση της αρτηρίας. Το πλάτος του κρασπέδου είναι 15,00cm και το ύψος του είναι 15,00cm μετρούμενου από το βαθύ σημείο του ρείθρου. 

Κάθετη Οδός 1 (Από Χ.Θ. 0+000,000 Έως Χ.Θ. 0+034,577) 

Ο κλάδος Κ.Ο.1 διαμορφώνεται με ενιαίο οδόστρωμα με μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση. Το πλάτος προσέγγισης και αναχώρησης είναι ίσο με 3,50m. Το πλάτος εισόδου είναι 4,50m και η ακτίνα εισόδου 15,00m. Το πλάτος εξόδου είναι 4,50m και η ακτίνα εξόδου 25,00m. Στη συμβολή του κλάδου με τον κυκλικό δακτύλιο κατασκευάζεται υπερυψωμένη τριγωνική νησίδα. Στη τριγωνική νησίδα κατασκευάζεται κρασπεδόρειθρο συνολικού πλάτους 40,00cm. Το πλάτος του ρείθρου είναι 25,00cm και η εγκάρσια κλίση του 8,00% ανεξάρτητα από την επίκλιση της αρτηρίας. Το πλάτος του κρασπέδου είναι 15,00cm και το ύψος του είναι 15,00cm μετρούμενου από το βαθύ σημείο του ρείθρου. Κάθετη Οδός 2 (Από Χ.Θ. 0+000,000 Έως Χ.Θ. 0+009,984) 

Ο κλάδος Κ.Ο.2 διαμορφώνεται σε οδό μίας κατεύθυνσης με μία λωρίδα κυκλοφορίας. Το πλάτος εισόδου είναι 5,00m και η ακτίνα εισόδου 6,00m. Στις εξωτερικές οριογραμμές του οδοστρώματος κατασκευάζεται κρασπεδόρειθρο συνολικού πλάτους 40,00cm. Το πλάτος του ρείθρου είναι 25,00cm και η εγκάρσια κλίση του 8,00% ανεξάρτητα από την επίκλιση της αρτηρίας. Το πλάτος του κρασπέδου είναι 15,00cm και το ύψος του είναι 15,00cm μετρούμενου από το βαθύ σημείο του ρείθρου. 

Κάθετη Οδός 3 (Από Χ.Θ. 0+000,000 Έως Χ.Θ. 0+018,003) 

Ο κλάδος Κ.Ο.3 διαμορφώνεται σε οδό μίας κατεύθυνσης με μία λωρίδα κυκλοφορίας. Στις εξωτερικές οριογραμμές του οδοστρώματος κατασκευάζεται κρασπεδόρειθρο συνολικού πλάτους 40,00cm. Το πλάτος του ρείθρου είναι 25,00cm και η εγκάρσια κλίση του 8,00% ανεξάρτητα από την επίκλιση της αρτηρίας. Το πλάτος του κρασπέδου είναι 15,00cm και το ύψος του είναι 15,00cm μετρούμενου από το βαθύ σημείο του ρείθρου. 

Το έργο περιλαμβάνεται στο Τεχνικό Πρόγραμμα και στον Προϋπολογισμό έτους 2023 του Δήμου μας, με Κ.Α.: 02.64.7323.950 ποσού 1.080.00,00€ με χρηματοδότηση από : «Πρόγραμμα βελτίωσης οδικής ασφάλειας» (ΑΔΑ: Ψ5Π346ΜΤΛ6-4ΒΕ), του Έργου «Πρόγραμμα βελτίωσης οδικής ασφάλειας στο εθνικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο» (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5180769) του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, το οποίο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGeneration EU. Με την υπ’ αρίθμ. 186/2023 απόφαση Δημάρχου, δεσμεύτηκε πίστωση ποσού 1.080.000,00€ για το έτος 2023 (ΑΔΑΜ : 23REQ012045542)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου