Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Πέμπτη, Αυγούστου 31, 2023

ΠΡΕΒΕΖΑ: Κων/νος Πλαστήρας "Προτεραιότητα οι νέοι μας να ζήσουν και να δημιουργήσουν στον τόπο μας"


Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με την παράταξη του Δημάρχου Πρέβεζας, Νίκου Γεωργάκου ο Κωνσταντίνος Πλαστήρας. 

Ο Κωνσταντίνος διεκδικεί την είσοδο του στο δημοτικό συμβούλιο Πρέβεζας καθώς πρόκειται για ένα σοβαρό, μετρημένο νέο άνθρωπο ο οποίος διαθέτει όραμα για τον τόπο του. 

Ο ίδιος σε μήνυμα του αναφέρει:

Αγαπητοι μου συμπολίτες, φίλες και φίλοι μου,
Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι στις προσεχείς αυτοδιοικητικές εκλογές, θα είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος, με τον συνδυασμό "Δήμος της καρδιάς μας!" και υποψήφιο δήμαρχο τον Νίκο Γεωργάκο.
Πιστεύω οτι η εικοσαετής και πλέον εργασία μου στο χώρο της διοίκησης τόσο στον ιδιωτικό όσο και το δημόσιο τομέα αποτελεί σημαντικό εφόδιο για να μπορέσω να προσφέρω στον τόπο μου και να αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις για το μέλλον των παιδιών μας.
Γιατί για μένα αποτελεί προτεραιότητα να καταφέρουμε να δημιουργήσουμε τις προδιαγραφές ώστε οι νέοι μας να ζήσουν και να δημιουργήσουν στον τόπο μας.
Αντιλαμβανόμενος λοιπόν την ευθύνη αυτής της απόφασής μου, ζητώ την στηριξη σας και τη δική σας ψήφο εμπιστοσύνης στο προσωπό μου.
Θα είμαι εδώ για τον καθένα και την καθεμία από εσάς!
Κωνσταντίνος Πλαστήρας

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Ο Κωνσταντίνος Πλαστήρας γεννήθηκε το 1981 στην Πρέβεζα, όπου ζει και εργάζεται. Μεγάλωσε στα Φλάμπουρα, είναι παντρεμένος και έχει 2 παιδιά. Είναι απόφοιτος του ΙΕΚ Πληροφορικής με ειδικότητα Τεχνικός Εφαρμογών Δικτύων Πληροφορικής και Αυτοματισμού Γραφείου με μετεκπαίδευση στη Γερμανία. Εδώ και 22 χρόνια εργάζεται τόσο στον ιδιωτικό όσο και το δημόσιο τομέα σε διοικητικές θέσεις. Συγκεκριμένα έχει εργαστεί στη ΔΟΥ Πρέβεζας, στον ΕΛΓΑ , στο Επιμελητήριο Πρέβεζας και στο Εθνικό Κτηματολόγιο. Από το 2011 έως το 2021 εργαζόταν στην πολυεθνική εταιρεία FOPPEN ως διοικητικός υπάλληλος. Ενώ από το 2019 δραστηριοποιείται ως ελεύθερος επαγγελματίας με την τυποιήση και εξαγωγή ελαιολάδου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου