Παραλίγο να σημειωθεί τραγωδία σήμερα τα ξημερώματα επί της Ε.Ο. Πρέβεζας - Ιωαννίνων στο ύψος της Γέφυρας Καλογήρου.
Αυτοκίνητο το οποίο κινούνταν από Φιλιππιάδα προς Πρέβεζα στη διασταύρωση της Γέφυρας Καλογήρου στο σημείο του πάρκινγκ όπου διεξάγεται η εμποροπανήγυρης, η σιδερένια μπάρα που σφραγίζει την είσοδο προς το πάρκινγκ έπεσε πάνω σε διερχόμενο όχημα επί της εθνικής οδού με αποτέλεσμα να κάνει θρύψαλα το παρμπρίζ και ως εκ θαύματος ο οδηγός του να μην τραυματιστεί.
Στο σημείο κλήθηκαν αστυνομικοί του Α.Τ. Ζηρού.








.jpg)
.jpg)
-2.jpg)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου