Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Τρίτη, Απριλίου 23, 2024

Αντ. Μπέζας "Το κέντρο βάρους της Ηπείρου θα πρέπει να μετατοπιστεί προς τα παράλια - Οδικοί άξονες: Λεφτόδεντρα υπάρχουν, εκεί που θέλουν κάποιοι να υπάρχουν"

Μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα, με προτάσεις, συνέντευξη παραχώρησε ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Πρέβεζας, και πρώην Υφυπουργός, Αντώνης Μπέζας στο Ράδιο Prisma 91,6 και στην εκπομπή "Όλα στον Αέρα" με τον Χρήστο Ανεμοζάλη.

Ο κος Μπέζας ερωτηθείς σχετικά για το ειδικό πολεοδομικό σχέδιο της παράκτιας ζώνης της Ηπείρου που εκπονείται αυτή την περίοδο, μεταξύ άλλων τόνισε πως μέσα απο τον νέο αυτό πολεοδομικό σχεδιασμό θα πρέπει να δοθεί μεγαλύτερη βαρύτητα στην παραλιακή περιοχή της Ηπείρου ώστε το "κέντρο βάρους" της ανάπτυξης να μετατοπιστεί απο την ενδοχώρα προς τα παράλια της Ηπείρου και της Πρέβεζας. 

Επίσης, ο κος Μπέζας ανέφερε πως επειδή η χρηματοδότηση του νέου πολεοδομικού σχεδιασμού γίνεται απο το Ταμείο Ανάκαμψης, αυτός θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2025. 

Ακολούθως τέθηκε το μεγάλο ζήτημα των οδικών υποδομών και των αυτοκινητόδρομων της Ηπείρου, με επίκεντρο τις εκκρεμότητες στο οδικό δίκτυο του Ν. Πρέβεζας που η φυσική του συνέχεια είναι η παραλιακή εθνική οδός προς την Ηγουμενίτσα και το Μαυρομάτι στα ελληνοαλβανικά σύνορα.

Για τους αυτοκινητόδρομους ο κος Μπέζας ήταν σαφής, ξεκάθαρος με άποψη και προτάσεις. Ξεκαθάρισε λοιπόν, με αφορμή την τελευταία επίσκεψη του Υφυπουργού Υποδομών κου Ταχιάου και των δηλώσεων του, δείτε ΕΔΩπως οι προτεραιότητες στην Ήπειρο έχουν αλλάξει ειδικά έπειτα από την παραχώρηση του αεροδρομίου του Ακτίου και του Λιμένα της Ηγουμενίτσας και επομένως ο Παράκτιος Ιόνιος οδικός άξονας είναι πλέον στρατηγικής σημασίας αφού ενώνει σημαντικές δημόσιες υποδομές στη Δυτική Ελλάδα όπως το αεροδρόμιο του Ακτίου, τα Λιμάνια της Πρέβεζας και της Ηγουμενίτσας και το Τελωνείο Μαυροματίου.

Λεφτόδεντρα υπάρχουν αν θέλουμε να υπάρχουν, σημείωσε ο πρώην Υφυπουργός και ανέφερε πως τη δεδομένη στιγμή δεν υπάρχει μελετητική ωριμότητα για κανένα σημείο του οδικού δικτύου του Νομού Πρέβεζας. 

Το μόνο το οποίο βρίσκεται σε καλύτερο στάδιο είναι αυτό από Φιλιππιάδα μέχρι Στεφάνη αλλά και αυτό δεν βρίσκεται στο στάδιο της δημοπράτησης δήλωσε, και συνέχισε πως από την άλλη πλευρά, της Ε.Ο. Πρέβεζας - Ηγουμενίτσας δεν υπάρχει καμία μελέτη για την αναβάθμιση του δρόμου πέραν του τμήματος Πάργα - Μεσοπόταμος ενώ αναφέρθηκε στη συμβολή της Περιφέρειας Ηπείρου με την κατασκευή των κόμβων. 

Τέλος, ο κος Μπέζας κατέθεσε την προσωπική του πρόταση για την παραλιακή εθνική οδό Πρέβεζας - Ηγουμενίτσας μέχρι το Μαυρομάτι και τη σύνδεση της Πρέβεζας με την Ιόνια Οδό, που είναι η ακόλουθη: Αφού οι σχετικές μελέτες ολοκληρωθούν απο το Υπουργείο Υποδομών, την Περιφέρεια και την Εγνατία ΑΕ, στη συνέχεια η κατασκευή των οδικών αυτών αξόνων να γίνει μέσω ΣΔΙΤ. 

Όπως εξήγησε η παραχώρηση θα έλυνε πολλά ζητήματα, όπως της συντήρησης του δρόμου και της αποκατάστασής του σε περίπτωση φυσικών καταστροφών απο τον παραχωρησιούχο.

Παρακολουθήστε ολόκληρη την συνέντευξη στο ηχητικό

 

 
 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου