Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Παρασκευή, Ιουνίου 14, 2024

Σταϊκούρας: Υπογράφονται 3 μεγάλα έργα υποδομών, 2 στην Ήπειρο


Τρία έργα οδεύουν προς υπογραφή από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών καθώς σε παρουσία του ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας στο 1ο Διεθνές Συνέδριο του ΤΜΕΔΕ έκανε γνωστό ότι περνάνε σήμερα από τη βουλή τα έργα Ιωάννινα-Κακαβιά, η ύδρευση Άρτας-Πρέβεζας-Λευκάδας και το Φράγμα Τσικνιά.

Όπως ανέφερε ο υπουργός, τα τρία έργα θα υπογραφούν μέσα στο καλοκαίρι. Ανάδοχος για το οδικό έργο Ιωάννινα-Κακαβιά που ολοκληρώνει τον άξονα της Ιόνιας Οδου είναι η ΑΒΑΞ, για τα έργα ύδρευσης Άρτας-Πρέβεζας-Λευκάδας η ΤΕΡΝΑ και για το Φράγμα Τσικνιά στη Λέσβο η ΑΚΤΩΡ.

Αναφορικά με τα έργα αποκατάστασης στην Κεντρική Ελλάδα με επίκεντρο τη Θεσσαλία, ο υπουργός ΥΠΟΜΕ μίλησε για ένα κονδύλι 3,5 δισ. ευρώ εκ των οποίων τα 1,4 δισ. ευρώ αφορούν την αποκατάσταση υποδομών. Πιο συγκεκριμένα, 900 εκατ. ευρώ είναι οι οδικές αποκαταστάσεις, 463 εκατ. ευρώ οι σιδηροδρομικές και περίπου 40 εκατ. ευρώ οι αποκαταστάσεις σχολείων.

Παράλληλα ο κ.Σταϊκούρας σημείωσε πως η πρόοδος της ελληνικής οικονομίας βοήθησε στο να ανέβει το κονδύλι στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων από 330 εκατ. ευρώ σε πάνω από τα 500 εκατ. ευρώ. «Με την καλή εκτέλεση του προϋπολογισμού, το εθνικό πρόγραμμα αυξάνεται σημαντικά και αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να εκτελέσουμε τα υφιστάμενα έργα και να σχεδιάσουμε καινούρια. Αυτό προκύπτει από τη μεγέθυνση της ελληνικής οικονομίας», ανέφερε και συνέχισε λέγοντας πως «Οι πόροι από το ΕΣΠΑ, από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και τον εθνικό προϋπολογισμό, πρέπει να κατανέμονται ορθολογικά», ανέφερε και πρόσθεσε ότι «πρέπει πάντα με σύνεση να επιδιώκουμε το καλύτερο, ενώ πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης τόσο από την πολιτική ηγεσία όσο και από τον ιδιωτικό τομέα».

Όσον αφορά τον τομέα των Μεταφορών, σύμφωνα με τον κ. Σταϊκούρα, μέχρι του 2020, το 40% των εκπομπών αερίων θα προκύπτει από τον συγκεκριμένο κλάδο, άρα χρειάζονται πολιτικές και χρηματοδοτικά εργαλεία για την αντιμετώπιση τους προκειμένου να ενισχύσουμε τους όρους βιώσιμης αστικής κινητικότητας. Όπως επεσήμανε, το σύνολο των 250 ηλεκτρικών λεωφορείων είναι ήδη στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, ενώ όπως έκανε γνωστό, έχουμε υποβάλει συγκεκριμένη πρόταση χρηματοδότησης από το CEF2 για παρεμβάσεις στον σιδηρόδρομο. «Ήδη ανακοινώσαμε το Κινούμαι Ηλεκτρικά 3, ενώ προωθούμε και τα πράσινα καύσιμα στις αεροπορικές μεταφορές». «Πρέπει να ισορροπούμε, ανάμεσα σε υποδομές και μεταφορές με ασφάλεια και αποτελεσματική συντήρηση», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Σταϊκούρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου