Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Κυριακή, Ιουνίου 30, 2013

Ερώτημα αναγνώστη του PrevezaBest προς τον Δήμαρχο


Λεγομαι δημητριος κυριος και ειμαι παιδι κοφαλαλο 26 χρονων ανεργος. Εχω 10 ξαπλωστρες απο το 2010 στην αμμουδια πρεβεζης και θελω να μου απαντηση ο δημαρχος γιατι μου στερει το δηκαιωμα να εργαστω τουσ 2 μηνες του καλοκαιργιου να βγαλω το χαρτζηλικη μου τιμια και με αξιοπρεπεια με βαζει φετος στην διαδικασια της δημοπρασιας με ατομα που εχουν την δηνατοτητα να χτυπησουν τον χωρο γιατι εχουν και αλλους πορους να ζησουν. Δεν ζητησα ελεημοσυνη απο κανεναν ειμαι παιδι με αξιοπρεπια και πιστευα οτι τα παιδια με ιδικες αναγκες εχουν καποιες προτερεοτητες. Αρχιζω να αναρωτιεμαι μηπως στην δικη μου περιπτωση ηπεριησχιη το χρημα ; Η μηπως ειναι πολυ νωρις για την κοινοτητα της αμμουδιας να δεχτουν παιδια με ιδικες αναγκες οπως ειμαι εγω; 

εγω ειμαι ο αδερφος του Κυριου Δημητρι και λεγωμαι Γιωργος Κυριος σας παρακαλω διμοσιεφστετο οσοι μποριτε να φοιθισουμαι αφτα τα παιδια σας εφχαριστο.

3 σχόλια:

  1. Ανώνυμος30/6/13 23:27

    TO EΡΩΤΗΜΑ ΑΦΟΡΑ ΦΑΝΤΑΖΟΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟ ΚΑΝΑΛΑΚΙΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΔΗΜΟ ΠΡΕΒΕΖΑΣ ΩΠΟΣ ΑΡΧΙΚΑ ΕΙΧΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙ ΠΡΙΝ ΑΝΟΙΞΩ ΤΟ ΛΙΝΚ,ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΕΙΡΕΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΜΕ ΕΥΕΣΘΗΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή