Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Τετάρτη, Αυγούστου 06, 2014

Μήνυμα του Δημοτικού Συμβούλου Δήμου Πάργας Κωνσταντίνου Σμπίλια


Αγαπητοί Συμπατριώτες μου,              
                              
Αισθάνομαι  την ανάγκη - για ακόμη μια φορά - να επικοινωνήσω μαζί σας, να
σας    εκφράσω    την    αγάπη   μου,   την    αλληλεγγύη    μου   στην   δύσκολη
καθημερινότητα να σταθώ σε όλα όσα μας συνδέουν και μας εμπνέουν.

Μετά από  δεκαετίες  παραμονής  στην Αθήνα, εργαζόμενος  και  υπηρετώντας
την Παιδεία,το Πολιτισμό και το Βιβλίο, επέστρεψα στις  ρίζες  μου, στον  τόπο
μου   με  μοναδικό  σκοπό  και  στόχο  να  προσφέρω  και  να  υπηρετήσω   την
γενέτειρά μου,τους συμπατριώτες μου και τις αρχές μου.

Δυστυχώς,  σκοπιμότητες,  ανίερες  συμμαχίες  και  μικροσυμφέροντα δεν  μου
επέτρεψαν να υλοποιήσω και να υπηρετήσω τα μεγάλα και υπεύθυνα.

Στην  μικροψυχία των ολίγων να  ασχοληθούμε με τα  μικρά  και  τα  ανεύθυνα
δεν μπορούσα να συμβιβασθώ.

'Εμαθα   στη   ζωή  μου να  αγωνίζομαι  και  να  πετυχαίνω  βάζοντας ψηλά τον 
πήχη και έχοντας ως αρχή ότι εχθρός του καλού είναι το καλύτερο.

Δεν  επεδίωξα  ούτε τον  εύκολο  πλουτισμό,  ούτε  τις  ανίερες  συμμαχίες  της
διαπλοκής και φυσικά δεν μπορούσα να συμβιβασθώ σιωπώντας.

Θα είμαι πάντα κοντά σας  στα  μεγάλα  και  στα  δύσκολα κοντά  σ'αυτούς που
νοιάζονται για τον τόπο μας και όχι για τον μικρόκοσμο και τις μωροφιλοδοξίες
τους.                                                                                                                                                                                          


                                                                                 Με εκτίμηση και αγάπη



                                                                                Κωνσταντίνος  Σμπίλιας
                                                                                
                                                                                    κιν.6949 530 012


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου