Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Κυριακή, Μαΐου 19, 2019

Π.Ε.Πρέβεζας: Αχιλλέας Ν. Γκούμας "Η απόφασή μου να συμμετάσχω στις εκλογές, βασίστηκε στη δύναμη του πρωτογενούς τομέα"


Ο Αχιλλέας Ν. Γκούμας υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος Π.Ε. Πρέβεζας με την Αξιοβίωτη Ανάπτυξη του Αλ.Καχριμάνη.


Γεννήθηκα στα Ιωάννινα στις 01/01/1977. Είμαι παντρεμένος με την Γκότση Θεοδώρα του Δημητρίου, και έχω μια κόρη 10 ετών. Γονείς μου είναι ο Νικόλαος Γκούμας και η Ευαγγελία Παππά - Γκούμα. Σπούδασα στα ΑΤΕΙ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ στην Άρτα. Από το 2002 διατηρώ επιχείρηση γεωργικών εφοδίων στη γενέτειρά μου το Καναλακι. 

Αποδέχθηκα την τιμητική πρόταση του επικεφαλής της παράταξης 《ΑΞΙΟΒΙΩΤΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΗΠΕΙΡΟΥ 》περιφερειάρχη Ηπείρου κ. Αλέξανδρου Καχριμάνη να συμπορευθώ μαζί του στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές στις 26 Μαΐου 2019. 

Η απόφαση μου βασίστηκε σε έναν ουσιαστικό λόγο, την πίστη στη δύναμη του πρωτογενούς τομέα, ο οποίος σε συνδυασμό με τον τουρισμό αποτελούν ένα αδιαφιλονίκητο πλεονέκτημα που θα συμβάλλει στην ολοκληρωτική Ανάπτυξη της Ηπείρου. Ο Περιφερειάρχης, ρεαλιστής και οραματιστής του Αύριο, με ενέπνευσε να οραματιστώ μια κοινωνία ιδανική. 

Ασχολούμενος χρόνια σαν γεωπόνος στο Δήμο Πάργας και γνωρίζοντας από πρώτο χέρι τις δυσκολίες, τα προβλήματα, αλλά, πιστεύοντας ακράδαντα ότι υπάρχουν όλες οι δυνατότητες για την ανάπτυξη του, αρκεί να αξιοποιηθούν σωστά και μεθοδικά, αποφάσισα ότι ανάπτυξη χωρίς εξωστρέφεια δεν μπορεί να επιτευχθεί. 

Μπορούμε να καταθέτουμε προτάσεις, να σχεδιάζουμε δράσεις, να εκπονούμε σχέδια. Πιστεύω ότι με την εμπειρία μου και την διάθεση μου να προσφέρω στον τόπο μας, μπορώ να συμβάλλω και να ενισχύσω αυτήν την προσπάθεια. 

Στόχος μου είναι η αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων. Θέλω να σταθώ δίπλα στον αγρότη και τον κτηνοτρόφο της Ηπείρου. Θέλω να στηρίξω τον αγώνα και τις προσπάθειες τους, με όλη μου την καρδιά γιατί πιστεύω ότι η αγροτοκτηνοτροφία είναι τομέας με πολλά περιθώρια ανάπτυξης, αλλά αδικαιολόγητα παραγκωνισμένος μέχρι σήμερα σε όλη την Ελλάδα. 

Κι από την άλλη ο τουρισμός, σε μια περίοδο οικονομικής δυσκαμψίας, θα προσφέρει πολλαπλά οικονομικά οφέλη. 

Με αυτές τις προθέσεις, με αυτές τις σκέψεις, με αυτόν καθαρά το στόχο θα συμμετάσχω στον εκλογικό αγώνα ως υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος στο πλευρό του Αλέξανδρου Καχριμάνη. 

Όσοι επιθυμούν να είναι μαζί μας γνωρίζουν το έργο μας αλλά και την προσωπική μου αποφασιστικότητα, εργατικότητα και αποτελεσματικότητα. 

Στηρίζω τους πολίτες και αυτούς θα εκπροσωπήσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου