Η ένσταση μας, είναι επί της διαδικασίας. Μια διαδικασία την οποία, η νομική υπηρεσία του Δήμου Πρέβεζας χαρακτηρίζει ως άκυρη και ως μη σύννομη.
Και μπορεί ο Αντιδήμαρχος Ζαλόγγου, να ανήρτησε μία άκρως προσβλητική ανάρτηση για τον διαχειριστή του PrevezaBest, Χρήστο Ανεμοζάλη αφήνοντας υπονοούμενα για την επαγγελματική του αξιοπρέπεια, πράγμα βεβαίως που θα κληθεί να δώσει εξηγήσεις στο δικαστήριο αφού για τα όσα είπε θα βρεθεί αντιμέτωπος με την δικαιοσύνη !
Άσχετα αν η ανάρτησή του στο fb και τα γραφόμενα αυτής δεν τα έγραψε ο ίδιος, διότι είναι δεδομένο αυτό (γιατί άραγε ;;;) Φέρουν όμως την υπογραφή του !
Έτσι λοιπόν ο κος Σαργιάνογλου, αφού μας τα "έγραψε" ωραία, θα κληθεί να μας τα πει ωραία και αρμοδίως....
Διότι μπορεί να ήθελε να υπερασπιστεί τον εαυτό του και είχε και έχει κάθε δικαίωμα να το πράξει, όχι όμως πετώντας λάσπη στον ανεμιστήρα !
Το PrevezaBest ότι γράφει, το γράφει με στοιχεία !!
Όσον αφορά τώρα τους 10 προέδρους κοινοτήτων που έσπευσαν να στηρίξουν τον Αντιδήμαρχο Ζαλόγγου, τα σχόλια περισσεύουν....από τους ίδιους τους συναδέλφους τους...!!
Πάμε τώρα παρακάτω ...
Πως γίνεται τα μέλη της Οικονομικής Επιτροπής να μην λογαριάζουν την εισήγηση της νομικής υπηρεσίας τους ;
Αυτό λοιπόν είναι πρωτοφανές στα δημοτικά τεκταινόμενα !!
Αλήθεια, έπειτα από αυτή την εξέλιξη πως αναμένεται να αντιδράσει η Νομική Υπηρεσία του Δήμου Πρέβεζας ;;; Θα μείνει με "σταυρωμένα" τα χέρια ;;;
Και επειδή γνωρίζουμε, ότι το PrevezaBest μεταξύ άλλων αναγνωστών, το διαβάζουν τόσο ο Επίτροπος όσο και η Αποκεντρωμένη και ο Εισαγγελέας, και καλώς πράττουν, αλλά για όλα αυτά, προφορικές εντολές και απόφαση της οικονομικής επιτροπής, τι έχουν να πουν ; δεν θα παρέμβουν ;;;;
Χρήστος Ανεμοζάλης
Διαβάστε παρακάτω τι αναφέρει στην εισήγησή του ο Δήμαρχος και Πρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής, κος Νίκος Γεωργάκος:
Από την 01.01.2018 σύμφωνα με το άρθρο 109 του ν. 3852/2010 είναι υποχρεωτική η επέκταση της αρμοδιότητας της ΔΕΥΑ Πρέβεζας και στις περιοχές του Καλλικρατικού Δήμου Πρέβεζας όπου υπάρχει καθεστώς υπηρεσιών ύδρευσης, δηλαδή στις Δημοτικές Ενότητες Λουρου και Ζαλόγγου. Η επέκταση της αρμοδιότητας της ΔΕΥΑΠ είναι σίγουρα μια επίπονη και χρονοβόρα διοικητική διαδικασία η οποία επισύρει πολλές δυσχέρειες κατά την εκτέλεσή της. Παρά ταύτα κανείς δεν αμφισβητεί ότι είναι μια νομική υποχρέωση στην οποία πρέπει να υπάρχει συμμόρφωση που ως εκκρεμότητα κληρονομήσαμε από την πρώην Δημοτική Αρχή. Είναι επίσης γεγονός ότι οι αντίξοες συνθήκες που δημιουργήθηκαν από την πανδημία του Κορωνοιού και οι οποίες άρχισαν να διαφαίνονται πιο έντονα αρχές του 2020, επέβαλαν αφενός την λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου μας και των Νομικών του Προσώπων υπό εξαιρετικές συνθήκες, αφετέρου την επιβράδυνση του αναπτυξιακού και διοικητικού προγράμματος της Δημοτικής Αρχής με κύριο σκοπό την προσαρμογή της σε όλες εκείνες τις ενέργειες που στόχο είχαν την προστασία της Δημόσιας Υγείας. Σήμερα δε, γνωρίζετε ότι από την αρχή του 2020 – αρχές του 2021, γίνεται μια μεγάλη προσπάθεια από την Δημοτική Αρχή προκειμένου να υλοποιηθεί η υποχρέωση συμμόρφωσης της επέκτασης αρμοδιότητας της ΔΕΥΑ και στις Δημοτικές Ενότητες Λούρου και Ζαλόγγου, ενώ οι υπηρεσίες και των δύο φορέων βρίσκονται σε άμεση συνεργασία προκειμένου να αντιμετωπισθούν τυχόν νομικά και διοικητικά προβλήματα τα οποία θα καταστήσουν τη διοικητική μετάβαση πιο ομαλή.
Παρά τα όσα αναφέρονται στην γνωμοδότηση της Νομικής Υπηρεσίας και τα οποία είναι κυρίως θέματα αρμοδιότητας δικαστηρίων και όχι ουσιαστικά, κανείς δεν αμφισβητεί ότι οι αναθέσεις οι οποίες έγιναν για υπηρεσίες ύδρευσης στη Δημοτική Ενότητα Ζαλόγγου και Λούρου, ήταν επιτακτικές, επιβεβλημένες και αναγκαίες καθώς άπτονταν της απρόσκοπτης παροχής του δημοσίου αγαθού της ύδρευσης στους πολίτες του Δήμου μας. Η διοικητική καθυστέρηση στην επέκταση της αρμοδιότητας της ΔΕΥΑΠ καθώς και η άρνηση από πλευράς των Υπηρεσιών του Δήμου για εξόφληση οποιασδήποτε δαπάνης σχετικής με την ύδρευση και αποχέτευση (μη εγγραφή στο Τεχνικό Πρόγραμμα και κωδικού στον προυπολογισμό εξόδων από 01-01-19) έχει ως απότελεσμα ότι αφού δεν μπορούμε να προϋπολογίσουμε τέτοιες δαπάνες και να προγραμματίσουμε την εκτέλεση τους, ότι δεν μπορούμε ούτε να τις αναθέσουμε με αποφάσεις συλλογικών οργάνων, ούτε δε τις πληρώνει η οικονομική υπηρεσία. Όλες τις εργασίες και προμήθειες που έχουν γίνει μπορούν να τις βεβαιώσουν οι πρόεδροι των κοινοτήτων οι οποίοι είναι αρωγοί στις προσπάθειες μας και τα δικά τους αιτήματα καλύπτουμε. Αναφορικά δε με το κόστος των προμηθειών, είναι πολύ μικρότερα σε σχέση με άλλους προμηθευτές και ηλεκτρολόγους που επισκευάζουν αντλιοστάσια Δήμων. Έχουμε πάρει προσφορές από τρίτους ιδιώτες πριν προβούμε σε αναθέσουμε και οι τιμές του συγκεκριμένου προμηθευτή είναι μικρότερες κατά πολύ.
Ως απόρροια της μη εφαρμογής της επέκτασης της αρμοδιότητας της ΔΕΥΑ, σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να οδηγήσουν στην στέρηση των υπηρεσιών ύδρευσης προς τους πολίτες του Δήμου μας και συγκεκριμένα στους κατοίκους της Δ.Ε. Λούρου και Ζαλόγγου. Αυτό επιτάσσει το Κράτος Δικαίου αλλά και ο ίδιος ο ν. 3852/2010 (άρθρο 283 παρ. 18). Χωρίς τις αναφερόμενες εργασίες και προμήθειες οι κάτοικοι της Δημοτικής Ενότητας Ζαλόγγου και Λούρου είτε θα στερούνταν της παροχής του δημόσιου αγαθού του νερού είτε ακόμα και της ασφαλούς ποιότητας νερού. Υπήρξε λοιπόν επιτακτική ανάγκη να προβεί ο αρμόδιος κατά τόπο Αντιδήμαρχος, ως έχων την άμεση αντίληψη προβλημάτων της περιοχής του, με εντολή του σε όλες εκείνες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να εξασφαλιστεί απρόσκοπτα η παροχή των υπηρεσιών ύδρευσης.
Μπορεί να υφίσταται μια σύγκρουση συμφερόντων που έγκειται μεταξύ της τήρησης των τυπικών διαδικασιών που τάσσει ο νόμος για τις αναθέσεις και της εξασφάλισης της παροχής του μείζονος κοινωνικού αγαθού του νερού, θεωρούμε όμως ότι μεταξύ αυτών των δύο συμφερόντων προέχει το κοινωνικό συμφέρον καθώς οι συνεπείς από μια διακοπή υδροδότησης των οικισμών θα είχε τεράστιες συνέπειες στην δημόσια υγεία σε μια ήδη επιβαρυμένη επιδημιολογικά κατάσταση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου