Με τη ρύθμιση της παρ. 1 του άρθρου 11 του ν. 3227/2004, όπως προκύπτει από την οικεία αιτιολογική έκθεση, επιδιώκεται η διατήρηση των θέσεων εργασίας..
που δημιουργούνται από τα επιδοτούμενα προγράμματα και η διευκόλυνση τωνεργοδοτών να κρατούν στις επιχειρήσεις τους άτομα που δικαιούνται προστασίας και μπορούν να είναι παραγωγικά.
Διαμορφώνεται μία κατεύθυνση για οιονεί αυτόματη μετατροπή των συμβάσεων ορισμένου χρόνου ή των σχέσεων εργασίας που να παρασχέθηκαν από τα άτομα με ειδικές ανάγκες στους φορείς ή στις εκμεταλλεύσεις του άρθρου 2 παρ. 8 του ν. 2643/1998 σε αορίστου χρόνου, αφού τα πρόσωπα που ο εργοδότης επιθυμεί να συνεχίσει να απασχολεί μετά τη λήξη της σύμβασης ορισμένου χρόνου ή την καθ' οιονδήποτε τρόπο παύση της παρασχεθείσας εργασίας τους, θεωρείται, κατά πλάσμα δικαίου, ότι τοποθετήθηκαν στην επιχείρηση δυνάμει των διατάξεων του ν. 2643/1998, δηλαδή δυνάμει του ειδικού καθεστώτος που διέπει την πρόσληψη ατόμων με ειδικές ανάγκες. Ως εκ τούτου, η συναίνεση του εργοδότη για την παραμονή των εργαζομένων της ειδικής αυτής κατηγορίας στην επιχείρηση, επιφέρει την πλήρη εξομοίωσή τους με τους προσλαμβανόμενους, εξαρχής, βάσει των διατάξεων του ν. 2463/1998 και συνακολούθως επιφέρει τη μετατροπή των συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου σε συμβάσεις αορίστου χρόνου, υπό τους ίδιους όρους υπό τους οποίους οι εργαζόμενοι εντάχθηκαν αρχικώς στην επιχείρηση(βλ. Ελ. Συν. Πράξη 392/2015 Κλιμάκιο Προληπτικού Ελέγχου Δαπανών στο VII Τμήμα).
Από τα παραπάνω εδάφια της νομοθεσίας γίνεται ξεκάθαρο πως αν υπάρχει η θέληση από πλευράς του Δημάρχου αυτά τα τρία άτομα ΑΜΕΑ μπορεί να συνεχίσουν την εργασίας τους και μάλιστα σε ασφαλές εργασιακό καθεστώς υπό την μορφή αορίστου χρόνου.
Στον αντίποδα, ο Δήμαρχος Ζηρού έπραξε ως όφειλε και κατήγγειλε τις συμβάσεις εργασίας δύο υπαλλήλων όπου με δόλιο τρόπο κατάφεραν να εργαστούν στην κοινωφελή εταιρεία του Δήμου, δείτε ΕΔΩ όπου για την πρόσληψη τους είχε συγκροτηθεί επιτροπή αξιολόγησης από το Δ.Σ. της εταιρείας..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου