Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Σάββατο, Φεβρουαρίου 01, 2014

ΠΡΕΒΕΖΑ: "Δεν θα περάσει"


Πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση της αντιφασιστικής πρωτοβουλίας Πρέβεζας, σήμερα Σάββατο στις 7 το απόγευμα στο κτήριο της Λαικής Αγοράς. 

ΠΡΕΒΕΖΑ: Πραγματοποιήθηκε η ημερίδα ποδοσφαίρου από την ΕΠΣ Πρέβεζας- Λευκάδας και την Επιτροπή Διαιτησίας


Ημερίδα Ποδοσφαίρου διοργάνωσε η Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Πρέβεζας-Λευκάδας και η Επιτροπή Διαιτησίας, σήμερα Σάββατο και ώρα 19.30 μ.μ στο Πολιτιστικό Κέντρο Πρέβεζας.

Ερώτηση στη Βουλή για τη Σιδηροδρομική Εγνατία, από μη Ηπειρώτες βουλευτές!

Ας κάνουμε κι εμείς κάτι για την ανάδειξη και προώθηση του θέματος



Ένα σημαντικό ζήτημα, όπως είναι αυτό της Σιδηροδρομικής Εγνατίας έφεραν, με ερώτηση τους στην βουλή, οι βουλευτές της «Δημοκρατικής Αριστεράς» Νίκη Φούντα βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας και η Μαρία Γιαννακάκη βουλευτής της Β΄ Πειραιά. Το θέμα είναι ότι οι δικοί μας φορείς, (βουλευτές, Περιφέρεια και ΠΕΔ), δεν πήραν χαμπάρι το όλο θέμα, το οποίο στην Ε.Ε. θεωρείται ως έργο άμεσης προτεραιότητας και έχει μάλιστα εξασφαλισμένους πόρους χρηματοδότησης. Για να δούμε τι θα πράξουν τώρα που το έμαθαν; Αναλυτικά στην Ερώτηση που κατέθεσαν, αναφέρουν τα εξής: "Τα προηγούμενα χρόνια υπήρξε μεγάλη υποχώρηση του μεριδίου αγοράς των σιδηροδρομικών επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών, τόσο στην Ευρωπαϊκή Ένωση όσο και στην Ελλάδα. Προσφάτως, η Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ενέκρινε τη συμφωνία που επετεύχθη μετά πολύμηνες διαπραγματεύσεις με το Συμβούλιο και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στον «Κανονισμό για την Αναθεώρηση των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών». Αναφορικά με την Ελλάδα, η γεωγραφική της τοποθεσία την καθιστά σημαντικό κόμβο για την Ευρώπη και μεταξύ άλλων δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στο Έργο Προτεραιότητας 22, δηλαδή τη«Σιδηροδρομική Εγνατία» (Ηγουμενίτσα – Ιωάννινα – Καλαμπάκα – Σιάτιστα – Κοζάνη – Θεσσαλονίκη – Αμφίπολη – Καβάλα – Νέα Καρβάλη – Τοξότες) μαζί με τον κάθετο άξονα Αντίρριο-Ηγουμενίτσα. Στο πλαίσιο αυτό, ο χρηματοδοτικός μηχανισμός Διευκόλυνση «Συνδέοντας την Ευρώπη (ConnectingEuropeFacility) εισάγεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ως εργαλείο προτεραιοποίησης της χρηματοδότησης συγκεκριμένων διαδρόμων μεταφορικής υποδομής στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ιδιαιτέρως των σιδηροδρομικών υποδομών. Η «Σιδηροδρομική Εγνατία» έχει ενταχθεί στο Παράρτημα του Κανονισμού ως προτεραιότητα προς χρηματοδότηση. Η διαδικασία χρηματοδότησης είναι ανταγωνιστική, κάτι που σημαίνει ότι η χρηματοδότηση εξασφαλίζεται για τις βέλτιστες εκ των προτάσεων που υποβάλλουν τα κράτη-μέλη και όχι για το σύνολο αυτών. Τα χρηματικά κονδύλια για την εκτέλεση της Διευκόλυνσης «Συνδέοντας την Ευρώπη» για την περίοδο 2014-2020 παρέχονται εν μέρει από το Ταμείο Συνοχής σε κράτη-μέλη επιλέξιμα για χρηματοδότηση, ενώ οι υπόλοιπες κεφαλαιακές ανάγκες καλύπτονται από το νεοσυσταθέν «Χρεωστικό Μέσο», το οποίο εκδίδει εγγυημένα ομόλογα έργων, με στόχο την υπερκέραση του προβλήματος δανειοδότησης κρατών-μελών για την εκτέλεση του συγκεκριμένου έργο. Ωστόσο, οι όροι χρηματοδότησης και τα αντίστοιχα ποσά συνοδεύονται από αυστηρές δεσμεύσεις, επιδεικνύοντας εμμέσως την κυριαρχούσα στην ευρωζώνη άποψη περί περιορισμένων εθνικών ή κοινοτικών δαπανών και επενδύσεων. Επειδή είναι αναγκαιότητα η διεύρυνση των σιδηροδρομικών διασυνδέσεων να αποτελέσει εθνικό στόχο και να εκσυγχρονιστούν οι απολύτως υποβαθμισμένες υπάρχουσες υποδομές, Eρωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί: 

- Θα αποτελέσει το έργο της «Σιδηροδρομικής Εγνατίας» προτεραιότητα για τα Υπουργεία και πώς αυτό αποτυπώνεται στο σχεδιασμό για τη νέα προγραμματική περίοδο;
- Ποιες πρωτοβουλίες θα αναλάβουν, και στο πλαίσιο της Προεδρίας, για την ενίσχυση των δημοσιονομικών διατάξεων του Κανονισμού και κυρίως ώστε να ενισχυθούν από τη Διευκόλυνση «Συνδέοντας την Ευρώπη» τα δίκτυα τα οποία θα έχουν μεγαλύτερα δυσκολία να προσελκύσουν περαιτέρω πόρους, όπως το ελληνικό δίκτυο;
- Ποιες οι ενέργειες ώστε να επωφεληθεί εγκαίρως το έργο της «Σιδηροδρομικής Εγνατίας» από την ανταγωνιστική διαδικασία που βασίζεται στην επιλογή των βέλτιστων προτάσεων;”.

ΠΡΕΒΕΖΑ: Επέστρεψε "σπίτι" της, έπειτα από ενάμιση μήνα … Φώτο


 Πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ΔΑΚ Πρέβεζας, ο αγώνας ανάμεσα στην ΝΙΚΟΠΟΛΗ και την ΑΕ Σελλάδων  για το πρωτάθλημα της Α ΕΣΚΑΒΔΕ .

Άκτιο-Αμβρακία: Στο 42% η πρόοδος στο δυτικό τμήμα του έργου

koi-aktio-ambrakia
Σε φουλ κατασκευαστικούς ρυθμούς είναι οι 4 εργολαβίες για την μετατροπή του οδικού άξονα Άκτιο-Αμβρακία σε αυτοκινητόδρομο. Τα έργα που ξεκίνησαν το 2010 και κόλλησαν για σχεδόν 2 χρόνια είναι τώρα σε αρκετή προχωρημένη κατάσταση.

Το σύνολο του άξονα είναι 48 χιλιόμετρα και τα έργα έχουν χωριστεί σε 4 εργολαβίες. Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα χρονοδιαγράμματα ένα μικρό τμήμα στο μέσον του άξονα πρόκειται να παραδοθεί το καλοκαίρι του 2014 ενώ στις αρχές του 2015 θα έχουμε την παράδοση της παράκαμψης Αμφιλοχίας.
Το καλοκαίρι του 2015 θα παραδοθούν και τα υπόλοιπα δύο τμήματα στο δυτικό μέρος του αυτοκινητόδρομου που θα ενώνουν το Άκτιο με  την Ιόνια Οδό σε περίπου 25 λεπτά. Ο δρόμος θα έχει χαρακτηριστικά κλειστού αυτοκινητόδρομου 2 λωρίδων ανά κατεύθυνση  και ΛΕΑ.
Στο δυτικό κομμάτι του έργου, δηλαδή στην εργολαβία από το Άκτιο μέχρι το 22ο χλμ η πρόοδος του έργου έχει φτάσει το 42% καθώς έχουν πληρωθεί τα 36,5εκ.ευρώ από τα συνολικά 87,4εκ.ευρώ που έχει κόστος η σύμβαση. Να θυμίσουμε πως το αρχικό ποσό που είχε υπολογισθεί για αυτό το τμήμα έφτανε τα 142,6εκ.ευρώ.
Σε μεγαλύτερα επίπεδα είναι η πρόοδος στο ανατολικό τμήμα που αφορά την παράκαμψη Αμφιλοχίας. Όπως και να έχει τα έργα στον αυτοκινητόδρομο Άκτιο-Αμβρακία τρέχουν και πλέον όλα δείχνουν πως σε ένα χρόνο από σήμερα θα λειτουργούν τμήματα του δρόμου.\
Το έργο χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ ενώ φορέας υλοποίησης του είναι το Υπουργείο Υποδομών. Οι συμβάσεις κατασκευής και για τα 4 έργα υπογράφηκαν στις 16 Μαρτίου 2010.

Ιόνια Οδός: Το όραμα πολλών γενεών σε Δυτική Στερεά και Ήπειρο

Ελπίδες για την ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας κι ενός ισχυρού δυτικού άξονα δημιουργεί η επανεκκίνηση του έργου της Ιόνιας Οδού
epi-ionia-aftokinitodromoi
Ελπίδες για την ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας κι ενός ισχυρού δυτικού άξονα δημιουργεί η επανεκκίνηση του έργου της Ιόνιας Οδού. Οι τοπικές κοινωνίες, Αγρινίου και Αμφιλοχίας, ετοιμάζονται να απαντήσουν με αύξηση των τοπικών παραγόμενων προϊόντων, καθώς θα μπορούν άμεσα πλέον να διακινούνται ανά την Ελλάδα αλλά και με ανάπτυξη τουριστικών πόλων έλξης.
Οπως επισημάνθηκε από τον υπουργό Υποδομών Μιχάλη Χρυσοχοΐδη και τον περιφερειάρχη Απόστολο Κατσιφάρα, κατά την προχθεσινή τους επίσκεψη στο έργο, οι ταχύτητες εκτέλεσής του θα αυξηθούν. Οπως αναφέρθηκε μάλιστα από τους εκπροσώπους της εταιρείας διαχείρισης, βρίσκονται σε εξέλιξη συμφωνίες με τοπικούς υπεργολάβους και γίνονται προσλήψεις προσωπικού για να επανδρωθούν τα εργοτάξια. Ενέργειες που θα εξασφαλίσουν την άμεση ολοκλήρωση του έργου.
Οι δήμαρχοι Αγρινίου Παύλος Μοσχολιός και Αμφιλοχίας Απόστολος Κοιμήσης είχαν την ευκαιρία να επισημάνουν στον υπουργό τα τρωτά σημεία του έργου. Ο κ. Μοσχολιός ζήτησε τη σύνδεση του έργου με το Αγρίνιο, ενώ ο κ. Κοιμήσης ανέδειξε τα εμπόδια που υπάρχουν ζητώντας τη λήψη μέτρων. Μεταξύ αυτών έθεσε το ζήτημα των απαλλοτριώσεων και τις χαμηλές αποζημιώσεις που δίνονται, με αποτέλεσμα να υπάρχουν αυξημένες αντιδράσεις από τους ιδιοκτήτες. Υπάρχουν τιμές που είναι 15 φορές πιο χαμηλές από αυτές που ίσχυαν στο παρελθόν. Ενδεικτικά ανέφερε ότι στην Αμφιλοχία το στρέμμα αποζημιωνόταν με 15.000 ευρώ και σήμερα με 1.000 ευρώ.
Παρ” όλα αυτά και οι δύο δημοτικοί άρχοντες στηρίζουν πολλά για την ανάπτυξη των περιοχών τους στο συγκεκριμένο έργο.
Παύλος Μοσχολιός: Είναι η ευκαιρία μας
Είναι ένα μεγάλο αναπτυξιακό έργο, το οποίο θα αλλάξει την ευρύτερη περιφέρεια. Για το Αγρίνιο το έργο αυτό θα λειτουργήσει θετικά με την εξασφάλιση των κόμβων σύνδεσης που διεκδικούμε. Ενας αναπτυξιακός πόλος 120.000 κατοίκων δεν μπορεί να μένει με τις υπάρχουσες συνδέσεις της παλαιάς εθνικής οδού. Το έχουμε θέσει στο υπουργείο αρμοδίως πολλές φορές κι αναμένουμε να υλοποιηθεί. Εάν το Αγρίνιο δεν συνδεθεί με σύγχρονες συνδέσεις, δεν θα κερδίσουμε αυτά που μας αναλογούν και μοιραία δεν θα ενισχυθεί η τοπική οικονομία και δεν θα διευκολυνθεί η διακίνηση των τοπικών προϊόντων. Ολοι έχουμε εικόνα της παλαιάς εθνικής οδού κι όλοι ξέρουμε ότι είναι αποτρεπτική για τους διερχόμενους που σκέφτονται να κάνουν μία στάση στην πόλη του Αγρινίου. Εχουμε πολλά να δώσουμε ως περιοχή και γι” αυτό δεν θα επιτρέψουμε να χαθεί αυτή η ευκαιρία.
Απόστολος Κοιμήσης: Θα βγούμε στις αγορές
Μια οικονομία δεν μπορεί να τροφοδοτείται μόνον από τη διερχόμενη κίνηση και τις υπηρεσίες. Απαιτείται σύνδεση με την τοπική παραγωγή. Κι αυτό κάνουμε στην περιοχή μας ενισχύοντας την κτηνοτροφία. Τώρα είναι μία ευκαιρία να ενισχυθεί η πρωτογενής μας παραγωγή, καθώς τα προϊόντα μας θα βγουν πιο γρήγορα στις αγορές, καθώς θα διακινούνται με ταχύτατες διαδικασίες. Και σε αυτό θα βοηθήσει ο συγκεκριμένος οδικός άξονας που θα δημιουργήσει νέες ευκαιρίες και νέες αγορές. Το δεύτερο μέτωπο που πρέπει να το παλέψει η τοπική αγορά είναι να γίνει πιο ελκυστική και να κάνει στροφή στην ποιότητα. Συνηθίζω να λέω στους συνδημότες μου ότι δεν πρέπει να κυνηγάτε τον πελάτη αλλά να τον προσελκύετε. Σε αυτό θα επενδύσουμε μετατρέποντας την παραλιακή ζώνη της Αμφιλοχίας σε ελκυστική, ώστε οι διερχόμενοι να την έχουν ως προορισμό.
ypodomes.com

ΠΡΕΒΕΖΑ: Πρόγραμμα εκδηλώσεων εορτασμού πολιούχου Αγίου Χαραλάμπους






Βιαστικότατος ο Παπαμιμίκος στην Πρέβεζα !!! Βίντεο


Πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της ΝΟΔΕ Πρέβεζας, η συνέντευξη τύπου, του Γραμματέα Πολιτικής Επιτροπής της Ν.Δ κ. Παπαμιμίκου.

ΗΠΕΙΡΟΣ ΤΟΠΟΣ ΝΑ ΖΕΙΣ " H απάντηση της Περιφέρειας, προσπαθεί να θολώσει τα νερά"

H απάντηση της Περιφέρειας στο κείμενο που δημοσιεύθηκε από τα στελέχη της παράταξής μας στην Πρέβεζα, επί της ουσίας δικαιώνει τα όσα αναφερόταν σ’ αυτό, ενώ με προσωπικές επιθέσεις στον κ. Αρβανίτη προσπαθεί να θολώσει τα νερά. Εντύπωση βέβαια προκαλεί το ότι ούτε λίγο ούτε πολύ χρεώνει τις αποφάσεις του ΔΣ του ΚΕΚ στην αντιπολίτευση, που μετέχει ως μειοψηφία σ’ αυτό.

ΠΡΕΒΕΖΑ: Σήμερα στην Λαική Αγορά προβολή Ντοκιμαντέρ από την Αντιφασιστική


ΠΡΕΒΕΖΑ: Συνελήφθη 44χρονος - εκκρεμούσε σε βάρος του καταδικαστική απόφαση


Συνελήφθη χθες (31-01-2014) το πρωί στην Πρέβεζα, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Πρέβεζας,  ένας  44χρονος ημεδαπός, διότι  σε βάρος του εκκρεμούσε καταδικαστική απόφαση του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Πρέβεζας, ποινής φυλάκισης τριών (3) μηνών, για σωματική βλάβη από αμέλεια.