Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Πέμπτη, Μαΐου 31, 2018

ΠΡΕΒΕΖΑ: Η Επιστολή επεξηγήσεως της παραίτησης του Ν.Γεωργάκου από τη θέση του Γενικού Γραμματέα του Επιμελητηρίου Πρέβεζας


Καταχειροκροτήθηκε στην συνεδρίαση του Επιμελητηρίου Πρέβεζας ο Νίκος Γεωργάκος όταν ολοκλήρωσε την επιστολή επεξηγήσεως της παραίτησης του από τη θέση του Γενικού Γραμματέα του Επιμελητηρίου. 

Ο Νίκος Γεωργάκος, πρώην πλέον Γενικός Γραμματέας του Επιμελητηρίου, με μια επιστολή υψηλού ήθους και ομαδικότητας που αφορούσε την επεξήγηση της παραιτήσεώς του από την θέση του Γ.Γ. κατάφερε να ενώσει και εμπνεύσει το σύνολο των μελών και των δύο συνδυασμών. 

Ο Νίκος Γεωργάκος, ο οποίος παραμένει μέλος του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Πρέβεζας, τιμώντας τους επαγγελματίες που τον εμπιστεύτηκαν, μετέτρεψε μια παραίτηση σε παράδειγμα προς μίμηση ως προς την ομαδικότητα και το ήθος του ενδιαφέροντος του κοινωνικό συνόλου.

Η επιστολή επεξηγήσεως της παραίτησης του κ.Γεωργάκου, όπως αυτή αναρτήθηκε στον προσωπικό του λογαριασμό στο FB, αναφέρει τα εξής: 

"Αγαπητοί φίλες και φίλοι, αξιότιμοι και αξιόμαχοι επαγγελματίες του Νομού μας , κρίνω ως ηθική μου υποχρέωση να σας κοινοποιήσω δημόσια την επιστολή επεξηγήσεως των λόγων της παραίτησής μου από την θέση του Γενικού Γραμματέα του Επιμελητηρίου μας. Είμαι σίγουρος ότι μόλις διαβάσετε θα καταλάβετε ότι δεν χρειάζονται τα όποια παραπάνω σχόλια. Παραμένω ενεργά ως μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Επιμελητήριου.

<<Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε και εκλεκτά μέλη του ΔΣ του επιμελητηρίου μας,
Όπως σας έχει γίνει ήδη γνωστό έχω υποβάλλει την παραίτησή μου στις 15 Μαΐου του 2018 από τη θέση του Γενικού Γραμματέα του Επιμελητηρίου μας.

Η εν λόγω παραίτηση αφορά αποκλειστικά και μόνο τη θέση του Γενικού Γραμματέα και όχι αυτή του εκλεγμένου, από την πλειοψηφία της βάσης των επαγγελματιών του Νομού Πρέβεζας, μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου.

Αγαπητοί μου συνεκλεγμένοι στο Επιμελητήριο, της ιδίας παράταξης και όχι, ξέρετε πολύ καλά ότι δεν έχω κρυφτεί και αποφύγει τις υποχρεώσεις ή και τις συνέπειες των πράξεων μου ποτέ, ιδιαίτερα όταν αυτές αφορούν το κοινό καλό του τόπου μας που τόσο αγαπώ, υπηρετώ και θα υπηρετώ από την όποια θέση και αν βρεθώ είτε από την εντολή των συμπολιτών μου είτε από θεσμική επιλογή.
Για τον ιερό και πολύ σπουδαίο λόγο της εμπιστοσύνης που έλαβα στις εκλογές από τους επαγγελματίες που με τίμησαν με την επιλογή τους στο πρόσωπό μου, δεν μπορώ να αποχωρήσω από το όραμα και του στόχους του συνδυασμού Νέο Επιμελητήριο.

Με νέο πνεύμα και ήθος κόντρα σε ξεπερασμένες πρακτικές και λανθασμένα ήθη, πιστεύω ότι ανοίγω με την παραίτηση μου, από τον τίτλο του Γενικού Γραμματέα αλλά όχι από την ουσία της αποστολής μου, το πεδίο στο επόμενο ικανό και καταρτισμένο επιστημονικά στέλεχος που θα συνεχίσει το σπουδαίο έργο από τη θέση ευθύνης του Γενικού Γραμματέα.

Οι προσωπικότητες, το κύρος, ο επαγγελματισμός και η προσφορά δεν αποδεικνύονται στους ανθρώπους της αγοράς που πρωτίστως είμαστε, ούτε από εκλογές, ούτε από μαγειρέματα σταυρών, ούτε από τίτλους και αξιώματα αλλά από αποτελέσματα και πράξεις.

Αποτελέσματα και πράξεις, έμπρακτες και μετρήσιμες κύριε πρόεδρε και μέλη, που εγώ δεσμεύομαι ότι θα συνεχίσω να αποφέρω και ως απλός στρατιώτης στη μάχη της αναγέννησης της αγοράς και της ανάπτυξης του τόσο αναξιοποίητου και πολυαδικημένου τόπου μας.

Άλλωστε, τα μέλη της παρατάξεως μου, γνωρίζετε, ότι από το πρώτο δευτερόλεπτο λειτούργησα στο κάλεσμα ως ένας καλός και υπάκουος στρατιώτης για τη μάχη της ανανέωσης και της νέας εποχής με το Νέο Επιμελητήριο πάντα υπό το πρίσμα της ομαδικότητας και της αλληλουποστήριξης που θέλω να πιστεύω πως μας χαρακτηρίζει όλους μας.

Όπως από την πρώτη στιγμή της εμπλοκής μου στις εκλογές, δεν σκέφτηκα καν αν η εμπλοκή μου αυτή στον κοινό αγώνα και προσπάθεια με τσαλακώσει ή και μου κοστίσει ως προς τις προσδοκίες μου να προσφέρω πάντα το καλύτερο στην πόλη μου και στο νομό μου, έτσι και τώρα από το πρώτο δευτερόλεπτο της αποφάσεως μου να κάνω ένα βήμα πίσω μπροστά στην ομαδικότητα και στο πνεύμα συνεργασίας της Δ.Ε. δεν έχω καμία αμφιβολία για την ομαλή και την επιτυχή αντικατάστασή μου.

Θα δείτε και εύχομαι, ότι ένα χρόνο μετά, το Επιμελητήριο και το ΔΣ θα λειτουργούν σε πλήρη επιτυχία και ανάπτυξη ως μία ενωμένη γροθιά έχοντας ως όπλο την ομαδικότητα και τη συνεργασία των στελεχών.

Όσοι με ξέρουν καλά από πάντα, αλλά και εσείς πλέον που με γνωρίσατε καλύτερα από το διάστημα των πρώτων μηνών της συνεργασίας μας, συνήθως μου κάνουν το σχόλιο του ότι δεν μιλάω πολύ. 

Ακριβώς αυτό! Δεν μιλώ διότι ως μηχανικός και επαγγελματίας ξέρω να πράττω και να υλοποιώ. 

Πάντα πορεύθηκα στην προσωπική μου και την επαγγελματική μου σταδιοδρομία με τα σοφά γνωμικά, αλλά δυστυχώς αντίθετα στους δύσκολους καιρούς μας, «τα πολλά λόγια είναι φτώχεια» έχοντας για κύριο πλούτο της προσωπικότητας μου τις πράξεις, καθώς και το «το ένα χέρι νίβει τ’ άλλο και τα δυο το πρόσωπο», διότι η ομαδικότητα και η συνεργασία είναι το μυστικό των επιτυχημένων προσπαθειών για το κοινό καλό που κάνει τη διαφορά στις αποτυχίες που κυριαρχεί η ματαιοδοξία και ο ατομισμός στο βωμό των προσωπικών συμφερόντων . 

Μία πράξη ανιδιοτέλειας και ομαδικότητας λοιπόν αποτελεί και η παραίτησή μου, από την προβεβλημένη και ίσως επιθυμητή θέση του Γενικού Γραμματέα του Επιμελητηρίου μας, ώστε να δοθεί σε ένα από τα ικανά και άξια στελέχη που τιμούν επίσης την ομαδικότητα και το θετικό πνεύμα συνεργασίας.

Σας ευχαριστώ, συνεχίζουμε μαζί τη μάχη και τους αγώνες για την ανάπτυξη και την αναδόμηση του επαγγελματικού τοπίου στον Νομό Πρέβεζας, διότι στο πεδίο δεν έχει σημασία πόσα γαλόνια φοράς αλλά πόσα αξίζουν οι επιτεύξεις σου και οι πράξεις σου.>>

Με εκτίμηση
Νίκος Γεωργάκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου